Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - централізоване постачання теплової енергії (09323000-9 - Централізоване опалення), Лот 2 - централізоване постачання теплової енергії (09323000-9 - Централізоване опалення)
Очікувана вартість
1 064 339,29 UAH
UA-2021-02-08-004359-a 4bf933757e1d45ab88a130d8c7307cf6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Олександрівна Нижник

+380993577388
+380536491106
info@mashivka-crl.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Машівська лікарня" Машівської селищної ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 01999394
Вебсайт: http://mashivka-crl.pl.ua/
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., Машівський р-н, смт. Машівка, вул. Незалежності, 112-В
Контактна особа: Тетяна Олександрівна Нижник
+380993577388,+380536491106
info@mashivka-crl.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
через відсутність конкуренції на території розташування Комунального некомерційного підприємства "Машівська лікарня" Машівської селищної ради Полтавської області в смт. Машівка функції постачальника для потреб Замовника, про що свідчить Перелік суб’єктів природних монополій розміщений в установленому порядку на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України „Перелік суб’єктів природних монополій Полтавської області” за адресою https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij. Лише це єдине підприємство має можливість постачати визначений товар в 2021 році. З урахуванням викладеного, згідно з Законом України „Про публічні закупівлі” та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Машівська лікарня" Машівської селищної ради Полтавської області прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі як найбільш прийнятну процедуру для проведення даної процедури закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021 12:01
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

08 лютого 2021 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: централізоване постачання теплової енергії (09323000-9 - Централізоване опалення)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 025 457,27 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

543 Гкал
централізоване постачання теплової енергії (09323000-9 - Централізоване опалення)
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, смт Машівка, вул.Незалежності, 112-В
Дата доставки: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОЛТАВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА "ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО"
#03338030
Переможець 1 025 457,27
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 12:01

Документи

08 лютого 2021 12:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 12:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОЛТАВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА "ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО"
#03338030
1 025 457,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2021 12:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 березня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 10:59
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 10:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:18
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 15:58
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 15:57
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 11:21
Договір №5207 С.pdf укладений
17 лютого 2021 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифу на т/е.
Номер договору про закупівлю: №5207 "С"
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору.
Номер договору про закупівлю: №5207 "С"
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20%.
Номер договору про закупівлю: №5207 "С"
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 1 230 548,72
UAH (в тому числі ПДВ 205 091,45 UAH)