Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з реконструкції вузла обліку холодної води для ДНЗ №101 за адресою : м. Кривий Ріг , вул. Подлєпи, буд.41а
Очікувана вартість
1 200,00 UAH
UA-2021-02-08-002745-b 8cb22aab8dbb46f6a1a2775dc015723f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з реконструкції вузла обліку холодної води для ДНЗ №101 за адресою : м. Кривий Ріг , вул. Подлєпи, буд.41а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки по даному договору здійснюється Замовником згідно рахунку-фактури Виконавця та Акту приймання-передачі виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 лютого 2021 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго-Імпульс"
#38032641
Переможець 1 200,00
UAH
08 лютого 2021 13:03

Документи

08 лютого 2021 13:03
Електронний підпис
08 лютого 2021 13:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 16:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 16:14
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 13:07
Договір №43 укладений
08 лютого 2021 13:05
Договір №43 укладений
08 лютого 2021 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 6 "Юридичні адреси,банківські реквізити та підписи сторін".
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML