Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance O-02-23-01 Stara Guta-Kalynivka-Turbiv km 55 + 453 - km 68 + 383, length 12.93 km within Vinnytsia region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Олександр Слободян +380978024566 dpsmadtender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Oleksandr Slobodian +380978024566 dpsmadtender1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 14:24 |
Очікувана вартість: | 218 925 987,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 094 629,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1094629.94 UAH |
Publication date: | 05 лютого 2021 16:02 |
Enquiries until: | 16 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2021 08:00 |
Information
Estimated total value: | 218 925 987 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 094 630 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Pursuant to Part 1 of Article 29 of the Law, the evaluation of tender offers is carried out automatically by an electronic procurement system based on the evaluation criteria and methods specified by the customer in the tender documentation and by applying an electronic auction.
The only criterion for evaluating proposals is the price.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування, який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Попередня оплата здійснюється з урахуванням норм чинного законодавства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 11:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 10:57 |
Перелік змін.docx | |
17 березня 2021 10:57 |
ТД Стара Гута-Калинівка-Турбів зі змінами від 17.03.2021.docx | |
04 березня 2021 11:41 |
Проєкт договору.docx |
17 березня 2021 11:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
17 березня 2021 10:57 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
17 березня 2021 10:57 |
ТД Стара Гута-Калинівка-Турбів зі змінами від 17.03.2021.docx
|
||||||||||||
04 березня 2021 11:41 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Додатково необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
У відповідності до пункту 3.5 Розділу 3 тендерної документації, Учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю надають:
- Скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Додатково необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
У відповідності до наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 р. № 226 передбачено подання НП(С)БО 25 «Спрощена фінансова звітність», що передбачена Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р., що регламентує зміст, форму та порядок заповнення Фінансової звітності малого підприємства у складі Балансу (форма № 1-м) та Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), наведених у додатку 1 до НП(С)БО 25.
Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, Замовником при оцінці тендерних пропозицій учасників закупівлі буде враховано Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ( Що відображає чистий дохід від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг, тобто дохід (виручку) від реалізації за вирахуванням наданих знижок, вартості повернених раніше проданих товарів, непрямих податків (ПДВ, акцизного податку), інших податків і зборів, що сплачуються з обороту, доходів, які за договорами належать комітентам).
Учасник у складі пропозиції має надати інформаційну довідку встановленої форми (Додаток № 4) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі інженерно-технічних працівників та робітників) та документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або інші документи, окремо надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. Також учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання працівників з питань охорони праці кожному з працівників та надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надається лист-пояснення; Таким чином для підтвердження наявності працівників у штаті необхідно надати витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників.
Щодо проходження навчань з охорони праці роз'яснюємо наступне, що учасником у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що свідчать про проходження навчання працівників з питань охорони праці, які будуть залученні до виконання робіт.
Загальний порядок проведення навчання з питань охорони праці встановлений Законом України «Про охорону праці» (ст. 18. «Навчання з питань охорони праці»).
Виконання вимог Закону України «Про охорону праці» в частині проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці здійснюється відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці 26 січня 2005 р. № 15 (далі — Типове положення).
Нагляд за дотриманням вимог Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а координацію та методичний супровід — Головний навчально-методичний центр та навчальні підрозділи експертно-технічних центрів Держгірпромнагляду.
У відповідності до вимог Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ від 26.01.2005 № 15 "Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою". Згідно п. 5.1. вказано перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Таким чином на підприємствах згідно з п. 1.1 Додатку 3 Типового положення навчання та перевірку знань з питань охорони праці повинні проходити керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб, безпосередньо пов’язані з організацією безпечного ведення робіт. Крім цього, згідно з п. 5 Додатку 3, навчання та перевірку знань з питань охорони праці мають проходити керівники, спеціалісти служб охорони праці, члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці, особи, відповідальні за технічний стан і безпечну експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки підприємств.
Типове положення встановлює порядок та місце проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб (п. 5.2 та п. 5.3). Посадові особи, перелік яких наведено в п. 5.2, проходять навчання у Головному навчально-методичному центрі Держнаглядохоронпраці. Перевірка знань цієї категорії посадових осіб проводиться комісією, створеною наказом Держгірпромнагляду.
Посадові особи, перераховані в п. 5.3 Типового положення (а в нього входять керівники підприємств чисельністю менше 1000 працівників, керівники та спеціалісти служб охорони праці, члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці підприємства), проходять навчання з питань охорони праці у галузевих навчальних центрах або навчальних закладах та установах, які отримали відповідний дозвіл на навчання з питань охорони праці.
Організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавець доручив організацію цієї роботи.
Навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників (виконавців і посадових осіб), які не залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки, проводиться не рідше ніж один раз на три роки.
Посадові особи та працівники, які виконують роботи підвищеної небезпеки, проходять спеціальне навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці не рідше одного разу на рік.
Посадові особи малих підприємств (п. 5.4), які не мають можливості створити власні комісії з перевірки знань з питань охорони праці та провести навчання з питань охорони праці, проходять навчання та перевірку знань в навчальних закладах, які мають відповідний дозвіл.
Посадові особи підприємств, не включені до п. 5.2 та п. 5.3 Типового положення, проходять навчання та перевірку знань з питань охорони праці за видами робіт, які входять до їхніх функціональних обов’язків, безпосередньо на підприємстві, де вони працюють. Комісія для перевірки знань цих працівників створюється з посадових осіб підприємства, які пройшли навчання та перевірку знань в навчальних закладах, що мають дозвіл Держгірпромнагляду на проведення навчання та отримали відповідне посвідчення на право проводити навчання та перевірку знань з охорони праці як члени комісії.
В окремих випадках, передбачених п. 5.7 Типового положення, проводиться позачергове навчання та перевірка знань з питань охорони праці.
Таким чином, посадові особи включені до п. 5.2 та п. 5.3 Типового положення проходять Перевірку знань з питань охорони праці в галузевих навчальних центрах, проводить комісія, призначена вищим органом, до сфери впливу якого входить підприємство. Очолює таку комісію керівник (заступник керівника) цього органу, до службових обов’язків якого входить організація роботи з охорони праці, або керівник служби охорони праці цього органу (Надається посвідчення у відповідності до Додатку 2)
Посадові особи підприємств, не включені до п. 5.2 та п. 5.3 Типового положення, проходять навчання та перевірку знань з питань охорони праці за видами робіт, які входять до їхніх функціональних обов’язків, безпосередньо на підприємстві, де вони працюють. Комісія для перевірки знань цих працівників створюється з посадових осіб підприємства, які пройшли навчання та перевірку знань в навчальних закладах, що мають дозвіл Держгірпромнагляду на проведення навчання та отримали відповідне посвідчення на право проводити навчання та перевірку знань з охорони праці як члени комісії. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1 Положення).
У відповідності до п. 3.14. Положення працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-25-000007 ● ebd4d6da1df94135b9c9c555a9880c7d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.05.2021 №325
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.05.2021 №325
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-02-05-011823-a 05.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-02 15:29:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 55+453 – км 68+383, протяжністю 12,93 км в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-05-011823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому до тендерної документації включена вимога для переможця торгів про надання документів у друкованому вигляді?
2. Яким чином учасником ТОВ «Шляхбуд», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- листа згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, а саме: Гуленка Євгена Михайловича (п.3.1 розд.3 тендерної документації);
- пояснювальної записки до договірної ціни; відомостей ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ); аналізу поточних цін на матеріально-технічні ресурси (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів (копій накладних, рахунків, комерційних пропозицій, прайс – листів та інше), підтверджуючих їх вартість з урахуванням транспортної складової, відповідно до вимог МВ 42.1-37641918-757:2017 “Методичні вказівки з проведення аналізу поточних цін на матеріали для дорожніх робіт усіма учасниками інвестиційного процесу”; калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами; транспортної схеми на перевезення основних дорожньо-будівельних матеріалів (бітумна емульсія, асфальтобетонна суміш, щебінь, залізобетонні конструкції; сумiшi бетоннi готовi важкi; гарячекатана арматурна сталь гладкого та перiодичного профiлю; каменi бортовi; металеве бар’єрне та перильне огородження). Розрахунків до документа «Договірна ціна» на витрати, які включені до вартості пропозиції (якщо в пропозиції учасника є такі) (п.3.6 розд.3 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-07 15:56:29
Відповідь замовника на пояснення
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступні питання:
1. Чому до тендерної документації включена вимога для переможця торгів про надання документів у друкованому вигляді?
По суті заданого питання повідомляємо наступне:
Вимогами тендерної документації, зокрема п. 3.6 Розділу 3 передбачено, що
Учасник-переможець надає:
- договірну ціну відповідно Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ);
- пояснювальну записку до договірної ціни;
- локальні кошториси Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
- аналіз поточних цін на матеріально-технічні ресурси (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів (копій накладних, рахунків, комерційних пропозицій, прайс – листів та інше), підтверджуючих їх вартість з урахуванням транспортної складової, відповідно до вимог МВ 42.1-37641918-757:2017 “Методичні вказівки з проведення аналізу поточних цін на матеріали для дорожніх робіт усіма учасниками інвестиційного процесу”;
- калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами;
Транспортна схема на перевезення основних дорожньо-будівельних матеріалів (бітумна емульсія, асфальтобетонна суміш, щебінь, залізобетонні конструкції; сумiшi бетоннi готовi важкi; гарячекатана арматурна сталь гладкого та перiодичного профiлю; каменi бортовi; металеве бар’єрне та перильне огородження).
Розрахунки до документа «Договірна ціна» на витрати, які включені до вартості пропозиції (якщо в пропозиції Учасника є такі):
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- розрахунок заробітної плати;
- техніко-економічні обґрунтування заміни машин (механізмів) (якщо такі є в пропозиції Учасника);
- розрахунок вартості експлуатації власних та субпідрядних будівельних машин (механізмів), амортизаційних відрахувань (за бухгалтерськими даними за минулий рік);
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Крім того, мають бути надані підтверджувальні розрахунки на:
- фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Розрахунок виконується відповідно до М 218-03450778-683:2011;
- фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт), яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період. Розрахунок виконується відповідно до М 218-03450778-683:2011.
Документи переможця в даній частині подаються в друкованому вигляді, прошиті, пронумеровані, з супровідним листом та переліком наданих документів. Усі сторінки, на яких міститься інформація, скріплюються підписом уповноваженої особи переможця процедури закупівлі та печаткою учасника (за умови використання печатки).
Всі документи переможця в складі тендерної пропозиції, в тому числі локальні кошториси та розрахунки до договірної ціни мають бути надані на usb-флеш-накопичувачу та повинні розраховуватись з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
Звертаємо Вашу увагу, що вище вказана вимога тендерної документації не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі вимогам ч. 8 ст. 12, згідно якої «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Так, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, а також згідно вимог тендерної документації під час подання тендерних пропозицій не вимагалось надання договірної ціни та розрахунку до договірної ціни, натомість подання документів в друкованому вигляді вимагається від учасника-переможця та передбачена для чіткого дотримання норм матеріального права чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Окрім того звертаємо вашу увагу, що у відповідності до вимог ч. 4 Статті 41 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Крім того, відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (далі - ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
У свою чергу, частиною шостою статті 29 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до частини другої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, учасником переможцем розраховується відповідно вартості за результатами проведеного аукціону.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, оскільки договірна ціна учасником закупівлі не подавалась у складі тендерної пропозиції, замовник правомірно згідно чинного законодавства, вимагає документи для погодження договірної ціни, що подається переможцем закупівлі та в обов’язковому порядку підлягає погодженню із замовником, а також згідно вимог замовника повинна бути розрахована відповідно до діючих нормативно правових актів в галузі будівництва, що подається разом підтвердженням розрахунків.
Також згідно вимог п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації також передбачено надання документів переможцем торгів, зокрема:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- заповнена форма тендерної пропозиції за результатами аукціону (згідно з додатком № 3);
- узгоджений з Замовником розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду. Таким чином нами як замовником у чіткій відповідності до вимог чинного законодавства передбачено подання документів як учасником закупівлі так і переможцем з урахуванням вимог ч. 3 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації).
Щодо 2-го питання.
Яким чином учасником ТОВ «Шляхбуд», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- листа згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, а саме: Гуленка Євгена Михайловича (п.3.1 розд.3 тендерної документації);
По суті заданого питання повідомляємо наступне:
Вимогами тендерної документації, зокрема п. 3.1 Розділу 3 передбачено, зокрема що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, з урахуванням законів про електронні документи та електронний документообіг та Закону України «Про електронні довірчі послуги» у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: інформацію від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, електронній системі, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) Уповноваженої особи учасника.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg, png.
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Учасник процедури закупівлі, у порядку, передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик, який приєднаний до Системи, наступні документи у сканованому вигляді, одним з документів, що вимагається замовником є лист згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції.
Так, згідно ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, водночас також згідно вимог ст. 11 Закону України «Про інформацію» Інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження, таким чином законодавцем не визначено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, що є персональними даними.
Таким чином, надані у складі тендерної пропозиції документи та інформація відносно Гуленка Євгена Михайловича, не дають змоги замовнику конкретно ідентифікувати особу. Інформація що надана зокрема про прізвище ім’я та по батькові наказ та витяг з трудової книжки не є персональними даними, окремо звертаємо увагу, що згідно Закону України «Про інформацію» до конфіденційної належить дата і місця народження, а не дата народження, водночас у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу на Гуленка Євгена Михайловича що посвідчує особу або містить персональні дані (паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податку, диплом тощо.
Водночас також звертаємо вашу увагу, що у відповідності до вимог тендерної документації замовником не встановлено форми та змісту листа згоди, а також не вказано перелік даних, що можуть бути визначені як персональні дані чи конфіденційна інформація, також не вказано про необхідність надання листів зголи щодо ВСІХ/УСІХ осіб персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції.
Також з цього приводу існує стала практика постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішеннями №1928 -р/пк-пз від 30.01.2020, №7071 -р/пк-пз від 06.04.2021, №8066 -р/пк-пз від 15.04.2021 та багато інших подібних рішень прийнятих під час розгляду скарг з аналогічного питання, зокрема щодо відхилення чи обрання переможцем процедури закупівлі.
Згідно вищенаведених рішень, адміністративною колегією вказано про необхідність подання тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації, зокрема вказано наступне формулювання «Крім того, у Документації відсутні вимоги щодо необхідності надання листа згоди на всіх осіб, персональні дані, яких містяться у документах Пропозиції учасника. Враховуючи наведене, Переможець не порушив умови документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.», «Разом з тим, Документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання саме у складі Пропозиції учасника згоди всіх суб'єктів персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника, що адресовані замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави.».
Водночас повідомляємо, що під час здійснення закупівлі замовником з урахуванням вимог Закону та принципів закріплених у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема в часині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі прийнято рішення про визначення переможця з метою недопущення неправомірного відхилення з підстав, що не передбачені тендерною документацією та чиним законодавством.
Враховуючи вище вказане та практику розгляду скарг адміністративної колегії у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції з наведеної підстави.
Щодо питання надання - пояснювальної записки до договірної ціни; відомостей ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ); аналізу поточних цін на матеріально-технічні ресурси (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів (копій накладних, рахунків, комерційних пропозицій, прайс – листів та інше), підтверджуючих їх вартість з урахуванням транспортної складової, відповідно до вимог МВ 42.1-37641918-757:2017 “Методичні вказівки з проведення аналізу поточних цін на матеріали для дорожніх робіт усіма учасниками інвестиційного процесу”; калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами; транспортної схеми на перевезення основних дорожньо-будівельних матеріалів (бітумна емульсія, асфальтобетонна суміш, щебінь, залізобетонні конструкції; сумiшi бетоннi готовi важкi; гарячекатана арматурна сталь гладкого та перiодичного профiлю; каменi бортовi; металеве бар’єрне та перильне огородження). Розрахунків до документа «Договірна ціна» на витрати, які включені до вартості пропозиції (якщо в пропозиції учасника є такі) (п.3.6 розд.3 тендерної документації)?
Вимогами тендерної документації, зокрема п. 3.6 Розділу 3 передбачено, що
Учасник-переможець надає:
- договірну ціну відповідно Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ);
- пояснювальну записку до договірної ціни;
- локальні кошториси Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
- аналіз поточних цін на матеріально-технічні ресурси (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів (копій накладних, рахунків, комерційних пропозицій, прайс – листів та інше), підтверджуючих їх вартість з урахуванням транспортної складової, відповідно до вимог МВ 42.1-37641918-757:2017 “Методичні вказівки з проведення аналізу поточних цін на матеріали для дорожніх робіт усіма учасниками інвестиційного процесу”;
- калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами;
Транспортна схема на перевезення основних дорожньо-будівельних матеріалів (бітумна емульсія, асфальтобетонна суміш, щебінь, залізобетонні конструкції; сумiшi бетоннi готовi важкi; гарячекатана арматурна сталь гладкого та перiодичного профiлю; каменi бортовi; металеве бар’єрне та перильне огородження).
Розрахунки до документа «Договірна ціна» на витрати, які включені до вартості пропозиції (якщо в пропозиції Учасника є такі):
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- розрахунок заробітної плати;
- техніко-економічні обґрунтування заміни машин (механізмів) (якщо такі є в пропозиції Учасника);
- розрахунок вартості експлуатації власних та субпідрядних будівельних машин (механізмів), амортизаційних відрахувань (за бухгалтерськими даними за минулий рік);
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Крім того, мають бути надані підтверджувальні розрахунки на:
- фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Розрахунок виконується відповідно до М 218-03450778-683:2011;
- фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт), яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період. Розрахунок виконується відповідно до М 218-03450778-683:2011.
Документи переможця в даній частині подаються в друкованому вигляді, прошиті, пронумеровані, з супровідним листом та переліком наданих документів. Усі сторінки, на яких міститься інформація, скріплюються підписом уповноваженої особи переможця процедури закупівлі та печаткою учасника (за умови використання печатки).
Всі документи переможця в складі тендерної пропозиції, в тому числі локальні кошториси та розрахунки до договірної ціни мають бути надані на usb-флеш-накопичувачу та повинні розраховуватись з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
На виконання вимог тендерної документації учасником-переможцем супровідним листом (копія додається ) Вих. №151/15 від 30.04.20 на адресу замовника надано погоджену договірну ціну з розрахунками згідно вимог тендерної документації, а також 30.04.2021 у відповідності до вимог тендерної документації учасником переможцем опубліковано (оприлюднено) узгоджений з Замовником розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду в електронній системі закупівель. Таким чином учасником дотримано вимоги тендерної пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-03 16:52:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 55+453 – км 68+383, протяжністю 12,93 км в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-05-011823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
яким чином учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» виконано умови п.3.1, п.3.5 розд.3 тендерної документації щодо надання витягів з трудових книжок працівників Іжаківського В.С. та Коновалова В.А. із їх належним рівнем зображення (чітким і розбірливим для читання)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-07 16:02:36
Відповідь замовника на пояснення
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступне питання:
-яким чином учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» виконано умови п.3.1, п.3.5 розд.3 тендерної документації щодо надання витягів з трудових книжок працівників Іжаківського В.С. та Коновалова В.А. із їх належним рівнем зображення (чітким і розбірливим для читання)?
Відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимогами тендерної документації, зокрема п. 3.5 Розділу 3 передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Учасник у складі пропозиції має надати інформаційну довідку встановленої форми (Додаток № 4) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі інженерно-технічних працівників та робітників) та документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або інші документи, окремо надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. Також учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання працівників з питань охорони праці кожному з працівників та надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надається лист-пояснення;
Водночас вимогами п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що всі документи мають бути належного рівня зображення (чіткими і розбірливими для читання) та доступні для перегляду.
Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення (що не забезпечує можливості коректно прочитати документ), мають частково сканований документ та тому подібне, такий документ вважається неподаним.
Таким чином, учаснику для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно було надати:
- довідку встановленої форми (Додаток № 4);
- витяги з трудових книжок працівників із записами про прийом на роботу;
- накази про прийняття на роботу працівників.
Водночас також згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5:
― витяг ― це засвідчена копія частини тексту службового документа.
Аналогічні визначення містяться і у Національному стандарті України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженому наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97
На виконання вище вказаної вимоги учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», надано Довідку Вих. №1/08 від 3 березня 2021 р., згідно якої до складу працівників включено зокрема також № 18 Іжаківський Вячеслав Святославович та № 23 Коновалов Володимир Анатолійович.
В свою чергу на виконання вимог тендерної документації учасником додатково надано витяги з трудових книжок працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників.
Інформація в розрізі працівників:
Іжаківський В.С.:
- Наказ про прийняття на роботу №40 від 12.06.2020 (аркуш 174, ФАЙЛУ №1)
- Витяг з трудової книжки із записом про прийом на роботу (аркуш 181, ФАЙЛУ №1), запис від 15.06.2020 (на підставі Наказу №40 від 12.06.2020 ), запис, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівником.
Коновалов В.А.:
- Наказ про прийняття на роботу №76 від 16.07.2020 (аркуш 198, ФАЙЛУ №1)
- Витяг з трудової книжки із записом про прийом на роботу (аркуш 209, ФАЙЛУ №1), запис від 17.07.2020 (на підставі Наказу №76 від 16.07.2020 ), запис, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівником.
Додатково звертаємо вашу увагу, що вимогами п. 3.1. Розділу 3, уточнено інформацію про чіткість та розбірливість для читання, та зокрема вказано, що якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення (що не забезпечує можливості коректно прочитати документ), мають частково сканований документ та тому подібне, такий документ вважається неподаним.
Щодо рівня зображення вважаємо, що документи що подані учасником у складі пропозиції на підтвердження наявності працівників, подані з рівнем зображення що дає можливість ознайомитись зі змістом документу та коректно прочитати текст, що стосується підтвердження трудових відносин, що й вимагалось замовником, зокрема тексту наказу та відповідного запису роботодавця в трудовій книжці працівника (дата прийняття працівника на роботу та підставі якого розпорядчого документу юридичної особи вчинено такий запис). Таким чином учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-10 17:17:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 55+453 – км 68+383, протяжністю 12,93 км в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-05-011823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Зазначте, де у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують затвердження та проходження індивідуальних ресурсних кошторисних норм експертизи в базовій організації з науково-технічної діяльності або технічного комітету з питань ціноутворення, з підстави не надання яких відхилено учасника процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада»?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-15 14:38:14
Відповідь замовника на пояснення
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступні питання:
Зазначте, де у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують затвердження та проходження індивідуальних ресурсних кошторисних норм експертизи в базовій організації з науково-технічної діяльності або технічного комітету з питань ціноутворення, з підстави не надання яких відхилено учасника процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада»?
У відповідь на запитання пояснюємо наступне:
Згідно вимог п. 3.1 розділу 3 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, з урахуванням законів про електронні документи та електронний документообіг та Закону України «Про електронні довірчі послуги» у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: інформацію від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, електронній системі, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) Уповноваженої особи учасника.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg, png.
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Учасник процедури закупівлі, у порядку, передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик, який приєднаний до Системи, наступні документи у сканованому вигляді:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі) (згідно з додатком № 4);
- підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт» відповідно до Додатку №8) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання), без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі
Водночас також, Додатком 4 до тендерної документації (Таблиця 1) передбачено надання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, де в 3 колонці учасник повинен зазначити «Відповідність обладнання, машини, механізму або устаткування відомості ресурсів (вказати шифр РЕКН).
Також учасник має надати довідку згідно Додатку 8 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт», де інформація повинна містити весь перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання до тендерної документації.
Після того як Учасниками надано документи передбачені тендерною документацією замовником перевіряється відповідність та достовірність зазначеної інформації, на відповідність вимогам замовника, в тому числі частині вірного застосування ресурсно елементних кошторисних норм.
В свою чергу також учасниками при підготовці договірної ціни робіт обґрунтовується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту згідно довідки «Відомість обсягів робіт» де застосовуються загальнодержавні, галузеві, кошторисні нормативи для окремих великих будов, водночас відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ.
Перевірка відповідності застосування РЕКН проводиться замовником задля встановлення підтвердження учасником спроможності виконати роботи якісно, своєчасно та не порушуючи технологію будівництва. Невірне зазначення РЕКН призведе до порушення технології будівельного виробництва, що в свою чергу призведе до зменшення несучої здатності основи дорожнього одягу. Зазначивши невірні РЕКН, або застосувавши іншу технологію (інший РЕКН, який не регламентується чинними СОУ) не може бути допущений до участі в аукціоні, адже це матиме негативні наслідки, така помилка призводить до значного спотворення інформації, яка є неприйнятною не лише для ДП "Служби місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області", але й для усіх замовників.
Замовником чітко зазначено, що Договірна ціна розраховується на підставі ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів – СОУ 42.1-37641918-034 та СОУ 42.1-37641918-082.
Пунктом 5.3. Розділу 5 тендерної документації передбачено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника процедури закупівлі та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції, про що учасник процедури закупівлі надає відповідний лиcт-згoду, з чим учасник погодився.
Водночас, для перевірки застосованих учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» РЕКН необхідно мати в наявності індивідуальний СОУ, що відсутній у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо вашу увагу, що індивідуальні РЕКН ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» не містяться в загальному доступі та не включенні до комп’ютерних програм з визначення вартості будівництва.
Також відповідно до пункту 3.5. Розділу 3 проекту договору, що є додатком до тендерної документації, Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту. Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України.
Відповідно до пункту 4.1 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при визначені вартості робіт з капітального ремонту необхідно керуватися кошторисними нормативами, які поділяються на:
- Загальнодержавні кошторисні нормативи;
- Галузеві кошторисні нормативи, стандарти організації України;
- Кошторисні нормативи для окремих великих будов;
- Індивідуальні кошторисні норми.
Також відповідно до вимог п. 4.2 Вартість прямих витрат робіт з капітального ремонту визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035; ресурсних кошторисних норм експлуатації дорожніх машин та механізмів СОУ 42.1-37641918-034 та іншими збірниками ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи
Відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Розроблення таких документів здійснюється відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.-6, а затвердження- відповідно до встановленого порядку.
Індивідуальні кошторисні норми підлягають відповідній експертизі і застосовуються тільки для будови за даним проектом.
В подальшому, пройшовши апробацію у виробничих умовах, зазначені норми затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами і вводяться в дію як галузеві.
Згідно вимог Додатку №8 до тендерної документації, встановлено вимогу надання учасником підтвердження застосування РЕКН за таблицею встановленої форми, зокрема у стовпці №2 «Обґрунтування РЕКН», таким чином за наданими, у складі пропозиції, РЕКН не можливо встановити відповідність вказаних учасником будівельних норм складу та змісту робіт передбачених у Технічному завданні, оскільки зазначені учасником РЕКН відсутні у відкритому доступі водночас документи що підтверджують їх розроблення, затвердження та надають право їх застосування не були завантаженні у складі тендерної пропозиції.
Зокрема не надано індивідуальний СОУ чи інші нормативні документи розроблені на замовлення учасника, лист-погодження у Технічному Комітеті 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві», наказ на затвердження індивідуального СОУ чи іншого нормативного документа розробленого на замовлення учасника.
Отже, у складі пропозиції не було завантажено документи, що не дають змогу замовнику перевірити на відповідність застосовані РЕКН, втому числі їх відповідність вимогам ДСТУ та СОУ. Таким чином ненадання у складі тендерної пропозиції документів затвердження індивідуальних кошторисних норм у встановленому порядку та проходження ними експертизи, у Замовника була відсутня можливість перевірити правильність та законність застосування вказаних у Відомості обсягів РЕКН, що й стало підставою для відхилення тендерної пропозиції .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-10-1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 16:57
|
ТОВ "ШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 15:38
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 15:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" |
193 000 000,00
UAH з ПДВ
|
193 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" |
211 200 000,00
UAH з ПДВ
|
211 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" #03579443 |
Переможець |
193 000 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 11:48
|
додатков угода №10 до договору 5-Д від 14.05.2021.PDF | зміни до договору |
12 вересня 2023 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 13:41
|
ДУ №9 від 09.02.2023 -Договір 5-Д.PDF | зміни до договору |
09 лютого 2023 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:37
|
ДУ №8 від 20.12.2022 до договору 5-д.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:09
|
Додаткова угода №7 від 11 квітня 2022 року (5-Д).PDF | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 10:41
|
Додаткова угода №6 від 02 лютого 2022 року.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2022 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:37
|
Додаткова угода №5 від 28.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 08:56
|
Додаткова угода №4 від 09.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2021 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:40
|
Додаткова угода №3 від 02.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:13
|
Додаткова угода №2 від 31.08.2021 року.PDF | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2021 11:01
|
ДУ №1 від 21.05.2021 до Договору №5-Д.PDF | зміни до договору |
21 травня 2021 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 15:34
|
Договір 5-Д від 14 травня 2021 року.PDF | укладений |
14 травня 2021 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Розділу 3 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору № 5-Д від 14 травня 2021 року, а саме: Викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору становить 193 000 000,00 грн. (сто дев’яносто три мільйони гривень 00 копійок) з ПДВ. Сума фінансування на 2021 рік складає – 191 913 136,80 грн. (сто дев’яносто один мільйон дев’ятсот тринадцять тисяч сто тридцять шість гривень 80 копійок) з ПДВ. Попередня оплата на 2021 рік становить 26 315 870,00 грн. (двадцять шість мільйонів триста п’ятнадцять тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. Термін використання попередньої оплати – до закінчення воєнного стану в Україні. Сума фінансування на 2022 рік складає – 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Договірна ціна є динамічною. Викладено пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.10.2023 року. Викладено пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.10.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Викладено Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |