Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 21 807 877,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 039,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону;
Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;
Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації;
Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва";
ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
У зв’язку з відсутністю власного веб-сайту підприємства, на виконання п4-1 Постанови Кабінету міністрів України №710 від 11.10.2016р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів». оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі. Технічні та якісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією. Розмір бюджетного призначення згідно «Переліку об'єктів будівництва, реконcтрукції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 на 2021 рік»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Субвенція з Державного бюджету | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Субвенція з Державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 15:36 |
Додаток 7.doc | |
05 лютого 2021 15:36 |
ТД кап. рем. Бобринець міст 4+336.docx | |
05 лютого 2021 15:36 |
Додаток 5 Проект Договору кап. ремонт.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000084 ● cbf0db589ec743f08144220cb93c8e3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 №
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
39. UA-2021-02-05-011136-a 05.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі Капітальний ремонт мосту на км 4+336 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120138 від а/д Н-14-Бобринець-вихід на а/д Н-14 (UA-2021-02-05-011136-a) (далі – Закупівля), Державне підприємство «Агентство місцевих автомобільних доріг» (далі – Підприємство, Замовник) не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Вищевказана закупівля проведена Підприємством шляхом застосування процедури відкритих торгів (UA-2021-02-05-011136-a) та з безумовним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тендерна документація Замовника складена в повній мірі відповідно до умов Закону. І. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 108 000,00 гривень. Однак, інформація щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Зазначимо, що Органом державного фінансового контролю помилково встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, адже в електронній системі закупівель, в розділі «Інформація про предмет закупівлі», міститься інформація, а саме: «Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації». Таким чином Замовником не проігноровано, а дотримано вимогу п. 9 ч.2 ст. 21 Закону Разом з цим, відповідно до частини першої статті 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. В пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначена детальна інформація про умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Отже, всі учасники закупівель мають доступ до інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, оскільки тендерна документація одночасно оприлюднена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі і на сторінці Оголошення закупівлі в системі «Прозоро» тендерна документація фактично і є частиною власне Оголошення про закупівлю (одним із його електронних полів яке заповнюється при оприлюднені Оголошення про закупівлю). Таким чином Замовником в повній мірі дотримано вимог Закону в даній частині. ІІ. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник повинен надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт за формою визначеною Додатком №2 до тендерної документації. Слід зазначити, що в технічному завданні, викладеному у Додатку №5 до тендерної документації, обумовлено використання певного обладнання, техніки, а саме: бульдозер CAT D6 MXL, бульдозер Komatsu D65, екскаватор Komatsu PW 170 ES-6, трактор потужнiстю 79 кВт, тоді як в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт від 19.02.2021 №461, наданої учасником ТОВ «Мостобудівельний загін №112» в тендерній пропозиції, відсутня інформація про вищевказану техніку. На вищенаведене слід зазначити, що Додатком 5(7) Тендерної документації є технічна специфікація (технічне завдання) – далі Специфікація, яку повинна містити тендерна документація згідно вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. Специфікація, що є невід’ємною частиною тендерної документації складена відповідно до вимог с. 23 Закону, яка власне і встановлює вимоги до Специфікацій. Відповідно до частини 1 статті 23 Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Окрім вищезазначеного частиною 3 статті 23 встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Також ч. 3 ст. 23 Закону передбачається, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Оскільки предметом даної закупівлі є роботи з капітального ремонту, то відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (що є національним стандартом (ДСТУ), як і передбачено ч. 3 ст. 23 Закону) – для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником або затверджену проектну документацію. На виконання вимог статті 23 Закону та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – технічною специфікацією (технічним завданням) в тендерній документації, даної закупівлі, є кошторисна документація (частина проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), а саме відомість обсягів робіт, як прописано п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), яка розроблена відповідною проектною організацією з дотриманням норм чинного законодавства та яка пройшла відповідну будівельну експертизу відповідно до вимог законодавства. Зважаючи на вищенаведене, у відповідних позиціях (найменуваннях робіт) технічної специфікації, що є в свою чергу відомістю робіт ПКД, міститься інформація про марку та модель технічних засобів в контексті переліку експлуатаційних або функціональних вимог щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками як і передбачено ст.. 23 Закону. Вказані марки технічних засобів в технічній специфікації прописані в контексті назв видів робіт згідно ресурсних елементних кошторисних норм ( далі - РЕКН) відповідних ДБН/СОУ затверджених відповідними нормативними актами законодавства України (Накази Мінрегіонбуду для ДБН та відповідно накази Уковтодору для СОУ) , що і є національними стандартами як передбачено ч. 3 ст. 23 Закону. В даному випадку іде мова про ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДСТУ Б Д.2.2 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи (збірники 1-47); СОУ 42.1-37641918-035:2018, тощо. Вищезазначені норми (ДСТУ/СОУ) обов’язковими до застосування усіма суб’єктами правовідносин на території України (п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) та які цілком правомірно застосовані в ПКД, що має експертний висновок та правомірно відображені в технічній специфікації до тендерної документації. Окрім цього, слід підкреслити, що ні законодавством України, ні тендерною документацією не передбачено, що марки/моделі технічних засобів які має Учасник і подає їх в складі інформації (тендерної пропозиції) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ст.. 16 Закону), повинні відповідати маркам/моделям технічних засобів зазначених в технічній специфікації. На підтвердження цього в Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що у разі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може використовувати «еквівалент», що в повній мірі відповідає вимогам п. 6.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва» , а саме: «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин, за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах», що також не суперечить п.6.2.1.5 СОУ ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013; п.6.10 СОУ 42.1-37641918-050:2018, тощо). Таким чином твердження Органу державного фінансового контролю, щодо необхідності наявності в Учасника процедури закупівлі саме таких марок/моделей технічних засобів (зазначених в інформації в складі тендерної пропозиції), які зазначені в технічній специфікації тендерної документації є хибним і Учасник має право застосовувати (відображати в складі пропозиції аналогічні (еквівалентні) технічні засоби для виконання тих чи інших робіт, що повній мірі виконано учасником-переможцем даної процедури закупівлі. ІІІ. Моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції учасником ТОВ «Мостобудівельний загін №112» надано підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначена техніка, а саме: апарат піскоструменевий, бульдозер при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів, потужністю 96 кВт(130 к.с.), верстат свердлильний, електростанція пересувна (потужність 10 кВт), тоді як її наявність не зазначена в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази На вищенаведене слід зазначити, що згідно вимог Додатку 2 тендерної документації зокрема передбачено «Номенклатура (перелік) будівельних машин і механізмів, які відображені в Таблиці 1, повинні відповідати номенклатурі будівельних машин і механізмів, які застосовуються учасником відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі. Учасник торгів у складі пропозиції повинен надати Підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціні відповідно до технічного завдання цієї закупівлі» На виконання вищевказаного положення тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Підсумкову відомість ресурсів в якій дійсно зазначені: апарат піскоструменевий, бульдозер потужністю 96 кВт (130 к.с.), верстат свердлильний, електростанція пересувна (10 кВт). Окрім цього, на виконання вимог тендерної документації, в складі пропозиції учасником надано Інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №461 від 19.02.2021р. в якій відповідно зазначені: - апарат струменевого очищення АА-200 (п. 16 Інформації); - Бульдозер Т-130 – 2 шт (п. 18-19 Інформації); - Електростанція WERK-WPG (п. 24 Інформації) та дизель-генератор FG Wilson P-50-3 (п. 14 Інформації), що по суті також є пересувною електростанцію. Окрім цього відповідно до п. 16 ст. 29 Закону Замовником та Учасником були проведені дії передбачені даною нормою Закону, в результаті чого Учасником була надана Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №741 від 02.03.2021р. в якому зазначений верстат свердлильний Аlfa Rotabest RB40 RL E. (п. 56 Інформації). Таким чином Учасником виконані всі вимоги передбачені тендерною документацією. Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону та не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" має намір оскаржити його в судовому порядку.
2021-07-05 17:48:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація щодо подання позовної заяви. |
Дата публікації: | 09 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 340/3805/21 |
Дата відкриття провадження: | 19 липня 2021 |
Документи:
22 липня 2021 15:45
|
Електронний підпис |
22 липня 2021 15:41
|
Ухвала UA-2021-02-05-011136-a.pdf |
09 липня 2021 15:22
|
Позов Бобринець.jpg |
22 липня 2021 15:45
|
Електронний підпис |
09 липня 2021 15:22
|
Електронний підпис |
22 липня 2021 15:41
|
Ухвала UA-2021-02-05-011136-a.pdf |
09 липня 2021 15:22
|
Позов Бобринець.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
21 790 000,00
UAH з ПДВ
|
21 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Мостобудівне управління-3 |
21 807 000,00
UAH з ПДВ
|
21 807 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" #22202218 |
Переможець |
21 790 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2021 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:48
|
ДУ 40-21-119 міст Бобринець 4+336.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:45
|
ДУ 40-21-119 міст Бобринець 4+336.pdf | укладений |
01 серпня 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 15:20
|
ДУ 70-40-21 (М-112) Бобр. міст 4+336.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:19
|
302.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 18:01
|
ДУ 228-40-21 (25.11) міст Бобринець 4+336.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 18:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 16:46
|
ДУ 147-40-21 Бобринець 4+336.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 16:14
|
Договір Бобринець 4+336.pdf | укладений |
24 березня 2021 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до помісячного плану фінансування робіт та календарного графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 40/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 147/40/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розміру бюджетних зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 40/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 228/40/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинені затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 40/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 302/40/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 40/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 70/40/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 40/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 119/40/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |