Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на км 4+336 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120138 від а/д Н-14-Бобринець-вихід на а/д Н-14
Очікувана вартість
21 807 877,20 UAH
UA-2021-02-05-011136-a cae1c32674df438bb9197741b3077981
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2021 08:00
Початок аукціону: 22 лютого 2021 12:29
Очікувана вартість: 21 807 877,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 109 039,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2;

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону;

Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;

Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації;

Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва";

ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”

У зв’язку з відсутністю власного веб-сайту підприємства, на виконання п4-1 Постанови Кабінету міністрів України №710 від 11.10.2016р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів». оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі. Технічні та якісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією. Розмір бюджетного призначення згідно «Переліку об'єктів будівництва, реконcтрукції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 на 2021 рік»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту на км 4+336 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120138 від а/д Н-14-Бобринець-вихід на а/д Н-14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, С120138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Субвенція з Державного бюджету Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Субвенція з Державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 лютого 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 15:36
Додаток 7.doc
05 лютого 2021 15:36
ТД кап. рем. Бобринець міст 4+336.docx
05 лютого 2021 15:36
Додаток 5 Проект Договору кап. ремонт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000084 ● cbf0db589ec743f08144220cb93c8e3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 21:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 №

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

39. UA-2021-02-05-011136-a 05.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі Капітальний ремонт мосту на км 4+336 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120138 від а/д Н-14-Бобринець-вихід на а/д Н-14 (UA-2021-02-05-011136-a) (далі – Закупівля), Державне підприємство «Агентство місцевих автомобільних доріг» (далі – Підприємство, Замовник) не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Вищевказана закупівля проведена Підприємством шляхом застосування процедури відкритих торгів (UA-2021-02-05-011136-a) та з безумовним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тендерна документація Замовника складена в повній мірі відповідно до умов Закону. І. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 108 000,00 гривень. Однак, інформація щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Зазначимо, що Органом державного фінансового контролю помилково встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, адже в електронній системі закупівель, в розділі «Інформація про предмет закупівлі», міститься інформація, а саме: «Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації». Таким чином Замовником не проігноровано, а дотримано вимогу п. 9 ч.2 ст. 21 Закону Разом з цим, відповідно до частини першої статті 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. В пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначена детальна інформація про умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Отже, всі учасники закупівель мають доступ до інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, оскільки тендерна документація одночасно оприлюднена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі і на сторінці Оголошення закупівлі в системі «Прозоро» тендерна документація фактично і є частиною власне Оголошення про закупівлю (одним із його електронних полів яке заповнюється при оприлюднені Оголошення про закупівлю). Таким чином Замовником в повній мірі дотримано вимог Закону в даній частині. ІІ. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник повинен надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт за формою визначеною Додатком №2 до тендерної документації. Слід зазначити, що в технічному завданні, викладеному у Додатку №5 до тендерної документації, обумовлено використання певного обладнання, техніки, а саме: бульдозер CAT D6 MXL, бульдозер Komatsu D65, екскаватор Komatsu PW 170 ES-6, трактор потужнiстю 79 кВт, тоді як в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт від 19.02.2021 №461, наданої учасником ТОВ «Мостобудівельний загін №112» в тендерній пропозиції, відсутня інформація про вищевказану техніку. На вищенаведене слід зазначити, що Додатком 5(7) Тендерної документації є технічна специфікація (технічне завдання) – далі Специфікація, яку повинна містити тендерна документація згідно вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. Специфікація, що є невід’ємною частиною тендерної документації складена відповідно до вимог с. 23 Закону, яка власне і встановлює вимоги до Специфікацій. Відповідно до частини 1 статті 23 Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Окрім вищезазначеного частиною 3 статті 23 встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Також ч. 3 ст. 23 Закону передбачається, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Оскільки предметом даної закупівлі є роботи з капітального ремонту, то відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (що є національним стандартом (ДСТУ), як і передбачено ч. 3 ст. 23 Закону) – для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником або затверджену проектну документацію. На виконання вимог статті 23 Закону та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – технічною специфікацією (технічним завданням) в тендерній документації, даної закупівлі, є кошторисна документація (частина проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), а саме відомість обсягів робіт, як прописано п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), яка розроблена відповідною проектною організацією з дотриманням норм чинного законодавства та яка пройшла відповідну будівельну експертизу відповідно до вимог законодавства. Зважаючи на вищенаведене, у відповідних позиціях (найменуваннях робіт) технічної специфікації, що є в свою чергу відомістю робіт ПКД, міститься інформація про марку та модель технічних засобів в контексті переліку експлуатаційних або функціональних вимог щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками як і передбачено ст.. 23 Закону. Вказані марки технічних засобів в технічній специфікації прописані в контексті назв видів робіт згідно ресурсних елементних кошторисних норм ( далі - РЕКН) відповідних ДБН/СОУ затверджених відповідними нормативними актами законодавства України (Накази Мінрегіонбуду для ДБН та відповідно накази Уковтодору для СОУ) , що і є національними стандартами як передбачено ч. 3 ст. 23 Закону. В даному випадку іде мова про ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДСТУ Б Д.2.2 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи (збірники 1-47); СОУ 42.1-37641918-035:2018, тощо. Вищезазначені норми (ДСТУ/СОУ) обов’язковими до застосування усіма суб’єктами правовідносин на території України (п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) та які цілком правомірно застосовані в ПКД, що має експертний висновок та правомірно відображені в технічній специфікації до тендерної документації. Окрім цього, слід підкреслити, що ні законодавством України, ні тендерною документацією не передбачено, що марки/моделі технічних засобів які має Учасник і подає їх в складі інформації (тендерної пропозиції) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ст.. 16 Закону), повинні відповідати маркам/моделям технічних засобів зазначених в технічній специфікації. На підтвердження цього в Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що у разі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може використовувати «еквівалент», що в повній мірі відповідає вимогам п. 6.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва» , а саме: «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин, за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах», що також не суперечить п.6.2.1.5 СОУ ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013; п.6.10 СОУ 42.1-37641918-050:2018, тощо). Таким чином твердження Органу державного фінансового контролю, щодо необхідності наявності в Учасника процедури закупівлі саме таких марок/моделей технічних засобів (зазначених в інформації в складі тендерної пропозиції), які зазначені в технічній специфікації тендерної документації є хибним і Учасник має право застосовувати (відображати в складі пропозиції аналогічні (еквівалентні) технічні засоби для виконання тих чи інших робіт, що повній мірі виконано учасником-переможцем даної процедури закупівлі. ІІІ. Моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції учасником ТОВ «Мостобудівельний загін №112» надано підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначена техніка, а саме: апарат піскоструменевий, бульдозер при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів, потужністю 96 кВт(130 к.с.), верстат свердлильний, електростанція пересувна (потужність 10 кВт), тоді як її наявність не зазначена в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази На вищенаведене слід зазначити, що згідно вимог Додатку 2 тендерної документації зокрема передбачено «Номенклатура (перелік) будівельних машин і механізмів, які відображені в Таблиці 1, повинні відповідати номенклатурі будівельних машин і механізмів, які застосовуються учасником відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі. Учасник торгів у складі пропозиції повинен надати Підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціні відповідно до технічного завдання цієї закупівлі» На виконання вищевказаного положення тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Підсумкову відомість ресурсів в якій дійсно зазначені: апарат піскоструменевий, бульдозер потужністю 96 кВт (130 к.с.), верстат свердлильний, електростанція пересувна (10 кВт). Окрім цього, на виконання вимог тендерної документації, в складі пропозиції учасником надано Інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №461 від 19.02.2021р. в якій відповідно зазначені: - апарат струменевого очищення АА-200 (п. 16 Інформації); - Бульдозер Т-130 – 2 шт (п. 18-19 Інформації); - Електростанція WERK-WPG (п. 24 Інформації) та дизель-генератор FG Wilson P-50-3 (п. 14 Інформації), що по суті також є пересувною електростанцію. Окрім цього відповідно до п. 16 ст. 29 Закону Замовником та Учасником були проведені дії передбачені даною нормою Закону, в результаті чого Учасником була надана Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №741 від 02.03.2021р. в якому зазначений верстат свердлильний Аlfa Rotabest RB40 RL E. (п. 56 Інформації). Таким чином Учасником виконані всі вимоги передбачені тендерною документацією. Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону та не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" має намір оскаржити його в судовому порядку.

2021-07-05 17:48:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація щодо подання позовної заяви.
Дата публікації: 09 липня 2021
Номер відкриття провадження: 340/3805/21
Дата відкриття провадження: 19 липня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 21 790 000,00
UAH з ПДВ
21 790 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3 21 807 000,00
UAH з ПДВ
21 807 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2021 13:16
Електронний підпис
12 березня 2021 13:16
Довідка ДПС.pdf
06 березня 2021 15:26
Електронний підпис
06 березня 2021 15:26
Довідка.zip
06 березня 2021 15:26
Довідка по банкрутству.pdf
06 березня 2021 15:26
Довідка МВС.rar
06 березня 2021 15:26
Довідка (1).zip
02 березня 2021 17:50
Електронний підпис
02 березня 2021 17:50
Довідка БО уточнена.pdf
20 лютого 2021 11:37
Електронний підпис
20 лютого 2021 11:12
Електронний підпис
20 лютого 2021 11:12
Лист ЕДБ.pdf
20 лютого 2021 11:06
Електронний підпис
20 лютого 2021 11:05
ПВР.pdf
20 лютого 2021 11:05
Лист щодо кранів.pdf
20 лютого 2021 11:05
Довідка ОЗ.pdf
20 лютого 2021 11:05
ISO.pdf
20 лютого 2021 11:05
ЦПУ.rar
20 лютого 2021 11:05
Тех паспорта.rar
20 лютого 2021 11:05
Статут.pdf
20 лютого 2021 11:05
Сертифікат 399.pdf
20 лютого 2021 11:05
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 лютого 2021 11:05
ПРОТОКОЛ.pdf
20 лютого 2021 11:05
Повірка (1).rar
20 лютого 2021 11:05
Перелік спроможностей.pdf
20 лютого 2021 11:05
Перелік робіт.pdf
20 лютого 2021 11:05
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
20 лютого 2021 11:05
Документи Меткон Плюс.pdf
20 лютого 2021 11:05
Дозвіл МЗ-112.pdf
20 лютого 2021 11:05
Довідка ДАБІ.pdf
20 лютого 2021 11:05
Дипломи.rar
20 лютого 2021 11:05
Відгук САД.pdf
20 лютого 2021 11:05
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
20 лютого 2021 11:05
Автострада техніка.pdf
20 лютого 2021 11:05
Інформація ст17.pdf

Публічні документи

18 лютого 2021 14:19
12. Технічне завдання.PDF
18 лютого 2021 14:19
11. Проект договору.PDF
18 лютого 2021 14:19
3.3.3 Відгук замовника.pdf
18 лютого 2021 14:19
3.3.2 Копії КБ-2В_ КБ-3(4).PDF
18 лютого 2021 14:19
3.3.2 Копії КБ-2В_ КБ-3(3).PDF
18 лютого 2021 14:19
3.3.2 Копії КБ-2В_ КБ-3(2).PDF
18 лютого 2021 14:19
3.3.2 Копії КБ-2В_ КБ-3(1).PDF
18 лютого 2021 14:19
3.1.3 Копії техпаспорів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ПрАТ Мостобудівне управління-3

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
Переможець 21 790 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2021 10:36

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: 1. В наданій в складі пропозиції Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) №461 від 19.02.2021р.: - відсутні «Агрегати фарбувальні» та «Верстати свердлильні» зазначені в п.21 та п 29 Підсумкової відомості ресурсів - в номерах за порядком (№ з/п) 41(Автоекскаватор Tatra 815) вказані власні транспортні (технічні) засоби стосовно яких в складі пропозиції надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, але інформацію про вищезазначені свідоцтва про державну реєстрацію не зазначено в колонці 6 таблиці по відповідних № з/п (позиціях). Невідповідність вимогам: Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) (далі – Інформація) з приведеним у відповідність підтверджуючим документам п. 41. Також зазначити в Інформації «Агрегати фарбувальні» та «Верстати Свердлильні» вказаних в п.21 та п.29 Підсумкової відомості ресурсів. Також стосовно вищезазначених технічних засобів надати: Якщо обладнання є власністю учасника - документ, що посвідчує право власності/обліку (оновлену бухгалтерську довідку, тощо). Якщо обладнання не є власністю Учасника додатково: - копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо. У випадках передбачених законодавством чи договором, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником). - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання на весь період надання послуг.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2021 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
21 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2023 15:51
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2023 15:48
ДУ 40-21-119 міст Бобринець 4+336.pdf зміни до договору
01 серпня 2023 15:45
ДУ 40-21-119 міст Бобринець 4+336.pdf укладений
01 серпня 2023 15:39
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:20
ДУ 70-40-21 (М-112) Бобр. міст 4+336.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:19
302.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 18:01
ДУ 228-40-21 (25.11) міст Бобринець 4+336.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 18:00
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 16:46
ДУ 147-40-21 Бобринець 4+336.pdf зміни до договору
22 липня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 16:14
Договір Бобринець 4+336.pdf укладений
24 березня 2021 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до помісячного плану фінансування робіт та календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 40/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 147/40/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру бюджетних зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 40/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 228/40/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинені затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 40/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 302/40/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 40/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 70/40/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 119/40/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 липня 2023
Сума оплати за договором: 228 306,13
UAH (в тому числі ПДВ 38 051,02 UAH)
Причини розірвання договору: ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу