Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаки поштової оплати (марки)
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2021-02-05-010280-a 53fccbb73f464b5798e6fc69883980f3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бозняк Алла Ростиславівна

0432554453 allabozniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТ
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
Контактна особа: Бозняк Алла Ростиславівна
0432554453
allabozniak@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ НА 1 КВАРТАЛ 2021 РОКУ!!!
Закупівля поштових марок та маркованих конвертів, а саме:
- конвертів маркованих "С6" у кількості 610 шт.;
- марок поштових "Т" у кількості 1000 шт.;
- марок поштових "D" у кількості 500 шт.;
- марок поштових "V" у кількості 1000 шт.;
- марок поштових "F" у кількості 200 шт.;
- марок поштових "Н" у кількості 1000 шт.;
- марок поштових "L" у кількості 1000 шт.
Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5110 штуки
Знаки поштової оплати (марки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець упродовж 5-х банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури на замовлені ЗПО здійснює попередню оплату в розмірі 100% шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Форма розрахунку - безготівкова. Розрахунки здійснюються в гривнях. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 лютого 2021 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІННИЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#20116650
Переможець 37 000,00
UAH
05 лютого 2021 15:13

Документи

05 лютого 2021 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:08
Лист відсутність фінансування.docx зміни до договору
01 квітня 2021 09:08
ДУ 1 до дог 121.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 15:17
23-09-46-91-121.pdf укладений
05 лютого 2021 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із відсутністю фінансування за даною статтею витрат та неможливістю виконати взяті за умовами Договору зобов`язання перед Акціонерним товариством «Укрпошта» у зазначені в Договорі строки є необхідність укласти Додаткову угоду про продовження строків дії Договору від 04 лютого 2021 року № 23-09-46-91/121 до 30 червня 2021р.
Номер договору про закупівлю: 23-09-46-91/121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML