Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба свіжоморожена :минтай;гренадер; скумбрія; сайда; хек
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-05-004071-b 993e696a9de247fa900853b38a40b534
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скуйбіда Леся Валеріївна

+380961859989 osvitals21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44098705
Місцезнаходження: 09201, Україна , Київська обл., місто Кагарлик, площа Незалежності, будинок 1
Контактна особа: Скуйбіда Леся Валеріївна
+380961859989
osvitals21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2021 09:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1990 кг
Риба свіжоморожена : минтай; гренадер; скумбрія; сайда; хек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09200, Україна, Київська область, Кагарлицький район та місто, заклади дошкільної освіти міста та району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 7 робочих днів з моменту отримання Товару; Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Відповідно до Додатку 1 Оголошення; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. У разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахуванням ПДВ Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 14:20
ПроектДоговору.doc
05 лютого 2021 14:20
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Верхолаз Дмитро Петрович 146 640,00
UAH з ПДВ
146 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2021 13:02
Електронний підпис
16 лютого 2021 12:57
Сертифікат.pdf
16 лютого 2021 12:57
Пропозиція.PDF
16 лютого 2021 12:57
Проект договору.PDF
16 лютого 2021 12:57
Посвідчення водія.PDF
16 лютого 2021 12:57
Паспорт ВДП.PDF
16 лютого 2021 12:57
Інша інформація.PDF
16 лютого 2021 12:57
Інформаційна довідка.PDF
16 лютого 2021 12:57
Гарантійні листи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Верхолаз Дмитро Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Верхолаз Дмитро Петрович
#2103322739
Переможець 146 640,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Верхолаз Дмитро Петрович
#2103322739
146 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2022 15:11
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:10
Додаткова угода 2 (риба).pdf зміни до договору
13 січня 2022 16:08
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:19
ДУ _1 - Риба свіжоморожена.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 10:24
Договір РИБА свіжоморожена.pdf укладений
01 березня 2021 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 160 853,80
UAH (в тому числі ПДВ 26 808,96 UAH)