Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Іллінецьке лісове господарство |
Код ЄДРПОУ: | 00991456 |
Місцезнаходження: | 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, провулок Студентський, 1 |
Контактна особа: |
Кирилюк Ганна Володимирівна +380434521267 il-lisgosp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 18:04 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
05 лютого 2021 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000112 ● 20f8c40cb7d842f69cf232f7476e828e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.04.2021 №271
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.04.2021 №271
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-02-05-001152-с 05.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-20 17:20:46
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі лісозаготівельних послуг (ДК 021:2015: 77210000-5 – «Лісозаготівельні послуги») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-05-001152-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином вимагалось під час проведення переговорів з учасником процедури закупівлі подання інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону? На підтвердження вказаної інформації надати відповідні документи (перелік вимог, підтверджуючі документи учасника та протокол переговорів), які визначені під час проведення переговорів з учасником щодо відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону.
2. Чому в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель 22.02.2021, узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі складає 666086,40 грн (з ПДВ), а загальна сума договору від 01.03.2021 №2/21-ЛЗ, укладеного із ФОП Комар В.С., становить 553626,50 грн (без ПДВ), тоді як тендерна пропозиція даного учасника, подана на відкриті торги, які відмінені через відсутність достатньої кількості учасників, складала – 666086,40 грн (без ПДВ)?
3. З яких підстав договір на закупівлю лісозаготівельних послуг із ФОП Комар В.С. укладено 01.03.2021, тобто на сьомий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
4. З яких причин договір на закупівлю лісозаготівельних послуг від 01.03.2021 №2/21-ЛЗ, укладений з ФОП Комар В.С., завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки до договору, які є його невід’ємною частиною, а саме: карта технологічного процесу розроблення лісосіки; акт приймання лісосіки для розробки та технічне завдання)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-22 14:21:20
Пояснення .
Інформацію про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі ,учасник оприлюднював в електронній системі закупівель .Згідно Закону ми,як Замовник можемо передбачати в запрошенні вимогу щодо надання учасником інформації стосовно ст.17 та ст16 Закону України "Про публічні закупівлі". Ціна в договорі вказана згідно протоколу переговорів,сума вказана без ПДВ. Договір про закупівлю оприлюднено з порушенням сроку заключення договорів ,в зв’язку з потребою підприємства у закупівлі лісозаготівельних послуг.Документи додаються .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено . Договір розірвано за взаємною згодою сторін. Коштів використано по договору №2/21-ЛЗ від 01.03.2021 р. на суму 97727,29 грн.з ПДВ., або 81439,41 без ПДВ.
2021-05-18 09:37:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору до узгодженої ціни пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору до узгодженої ціни пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону.) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 01березня 2021 року №2/21-ЛЗ шляхом підписання додаткової угоди від 14 травня 2021 року №4.
2021-05-20 08:28:07
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична- особа підприємець Комар Володимир Сергійович #2372508173 |
Переможець |
664 351,80
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 14:41
|
Додаткова угода | укладений |
17 травня 2021 13:59
|
Протокол | укладений |
17 травня 2021 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 13:40
|
Договір на закупівлю | укладений |
02 березня 2021 11:58
|