Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лісозаготівельні послуги (Погребище лісництво)(Власні кошти)
Очікувана вартість
666 086,40 UAH
UA-2021-02-05-001152-c 3fe90f57b9c440d1a7ecdc87236692c1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Ганна Володимирівна

+380434521267 il-lisgosp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Іллінецьке лісове господарство
Код ЄДРПОУ: 00991456
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, провулок Студентський, 1
Контактна особа: Кирилюк Ганна Володимирівна
+380434521267
il-lisgosp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом Обгрунтування Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом Обгрунтування Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі зокрема, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тендерним комітетом ДП Іллінецький лісгосп двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги. Обидва рази торги було відмінено на підставі п.1 ч.2 ст.32 Закону, а саме: «Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Лісозаготівельні послуги (Погребищенське лісництво) за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі зокрема, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-01-12-001014-b 2.Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-12-24-003480-b Процедура закупівлі Переговорна процедура (скорочена)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 18:04
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1064 м.куб
Лот №1 Лісозаготівельні послуги (Заготівля та трелювання деревини на РГК) (Погребищенське ліснисництво)(Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, провулок Студентський ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
1104 м.куб
Лот №2 Лісозаготівельні послуги (Заготівля та трелювання деревини на РГК) (Погребищенське ліснисництво)(Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, провулок Студентський ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
723 м.куб
от №3 Лісозаготівельні послуги (Заготівля та трелювання деревини на РГК) (Погребищенське ліснисництво)(Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, провулок Студентський ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 лютого 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-20-000112 ● 20f8c40cb7d842f69cf232f7476e828e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ
20.04.2021 №271
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.04.2021 №271
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-02-05-001152-с 05.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-20 17:20:46

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі лісозаготівельних послуг (ДК 021:2015: 77210000-5 – «Лісозаготівельні послуги») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-05-001152-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином вимагалось під час проведення переговорів з учасником процедури закупівлі подання інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону? На підтвердження вказаної інформації надати відповідні документи (перелік вимог, підтверджуючі документи учасника та протокол переговорів), які визначені під час проведення переговорів з учасником щодо відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону.
2. Чому в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель 22.02.2021, узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі складає 666086,40 грн (з ПДВ), а загальна сума договору від 01.03.2021 №2/21-ЛЗ, укладеного із ФОП Комар В.С., становить 553626,50 грн (без ПДВ), тоді як тендерна пропозиція даного учасника, подана на відкриті торги, які відмінені через відсутність достатньої кількості учасників, складала – 666086,40 грн (без ПДВ)?
3. З яких підстав договір на закупівлю лісозаготівельних послуг із ФОП Комар В.С. укладено 01.03.2021, тобто на сьомий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
4. З яких причин договір на закупівлю лісозаготівельних послуг від 01.03.2021 №2/21-ЛЗ, укладений з ФОП Комар В.С., завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки до договору, які є його невід’ємною частиною, а саме: карта технологічного процесу розроблення лісосіки; акт приймання лісосіки для розробки та технічне завдання)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-22 14:21:20

Пояснення .

Інформацію про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі ,учасник оприлюднював в електронній системі закупівель .Згідно Закону ми,як Замовник можемо передбачати в запрошенні вимогу щодо надання учасником інформації стосовно ст.17 та ст16 Закону України "Про публічні закупівлі". Ціна в договорі вказана згідно протоколу переговорів,сума вказана без ПДВ. Договір про закупівлю оприлюднено з порушенням сроку заключення договорів ,в зв’язку з потребою підприємства у закупівлі лісозаготівельних послуг.Документи додаються .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено . Договір розірвано за взаємною згодою сторін. Коштів використано по договору №2/21-ЛЗ від 01.03.2021 р. на суму 97727,29 грн.з ПДВ., або 81439,41 без ПДВ.

2021-05-18 09:37:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору до узгодженої ціни пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору до узгодженої ціни пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону.) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 01березня 2021 року №2/21-ЛЗ шляхом підписання додаткової угоди від 14 травня 2021 року №4.

2021-05-20 08:28:07

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична- особа підприємець Комар Володимир Сергійович
#2372508173
Переможець 664 351,80
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 18:04

Документи

22 лютого 2021 18:04
Електронний підпис
22 лютого 2021 18:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 18:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична- особа підприємець Комар Володимир Сергійович
#2372508173
664 351,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2021 18:04
Електронний підпис
22 лютого 2021 18:03
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 14:41
Додаткова угода укладений
17 травня 2021 13:59
Протокол укладений
17 травня 2021 13:59
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 13:40
Договір на закупівлю укладений
02 березня 2021 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 97 727,29
UAH (в тому числі ПДВ 16 287,88 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано за взаємною згодою .