Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41186924 |
Місцезнаходження: | 56101, Україна , Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Полтавська, 41 |
Контактна особа: |
Владеліна Шепель +380515827047 gospodarcha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 16:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
04 лютого 2021 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 16:12 |
142.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-09-000029 ● a75e1483df924d66aa2277f18a73c733
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.04.2021 № 198
Одеса
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-02-04-011843-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 лютого 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.04.2021.
Начальник Управління
Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 08:57:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт (Влаштування системи протипожежного захисту Явкинської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул.Грушевського,30 с.Явкине, Баштанського району, Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та пояснень з наступного питання.
Чи було укладено за результатами проведення цієї процедури закупівлі договір про закупівлю?
В разі укладання договору про закупівлю, просимо розмістити його в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-13 11:37:13
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом відміни закупівлі згідно протоколу від 20.04.2021 р. № 186, що додається
2021-04-21 08:53:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2021-04-21 10:36:02
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЄЛАНЦЕВ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3530406553 |
Переможець |
282 764,17
UAH
|
04 лютого 2021 16:14
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 09:10 |
Кінець періоду оскарження: | 01 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 травня 2021 00:01 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі) |
20 квітня 2021 09:10
|
Електронний підпис |
20 квітня 2021 09:08
|
186.pdf |