Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування системи протипожежного захисту Явкинської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул.Грушевського,30 с.Явкине, Баштанського району, Миколаївської області ДК 021:2015:45000000-7 - "Будівельні роботи та поточний ремонт"
Очікувана вартість
282 764,17 UAH
UA-2021-02-04-011843-a 29be85ff859940f68103ce7509cad96e
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владеліна Шепель

+380515827047 gospodarcha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41186924
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Полтавська, 41
Контактна особа: Владеліна Шепель
+380515827047
gospodarcha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 15 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Влаштування системи протипожежного захисту Явкинської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул.Грушевського,30 с.Явкине, Баштанського району, Миколаївської області ДК 021:2015:45000000-7 - "Будівельні роботи та поточний ремонт"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56165, Україна, Миколаївська область, Явкіне, Грушевського,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

04 лютого 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 16:12
142.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-09-000029 ● a75e1483df924d66aa2277f18a73c733
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2021 13:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.04.2021 № 198

Одеса


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-02-04-011843-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 лютого 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.04.2021.



Начальник Управління
Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-12 08:57:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт (Влаштування системи протипожежного захисту Явкинської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул.Грушевського,30 с.Явкине, Баштанського району, Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та пояснень з наступного питання.
Чи було укладено за результатами проведення цієї процедури закупівлі договір про закупівлю?
В разі укладання договору про закупівлю, просимо розмістити його в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-13 11:37:13

Відповідь на звернення

Відповідь на звернення

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відміни закупівлі згідно протоколу від 20.04.2021 р. № 186, що додається

2021-04-21 08:53:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2021-04-21 10:36:02

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЄЛАНЦЕВ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3530406553
Переможець 282 764,17
UAH
04 лютого 2021 16:14

Документи

04 лютого 2021 16:14
Електронний підпис
04 лютого 2021 16:14
143.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЄЛАНЦЕВ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3530406553
282 764,17
UAH
Документи

Документи

04 лютого 2021 16:14
Електронний підпис
04 лютого 2021 16:14
143.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 09:10
Кінець періоду оскарження: 01 травня 2021 00:00
Дата відміни: 01 травня 2021 00:01
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Документи:
20 квітня 2021 09:10
Електронний підпис
20 квітня 2021 09:08
186.pdf