Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фасад для тумби
Очікувана вартість
2 140,00 UAH
UA-2021-02-04-010118-a d5f9044d1e97454498b720078ca9944d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Безрук

+380987534332 bezrooknata@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Наталія Безрук
+380987534332
bezrooknata@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Фасад для тумби 850*500
Матеріал ДСП ламінована
Гарантія 12 місяців.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фасад для тумби 850*500 Матеріал ДСП ламінована Гарантія 12 місяців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44191300-8 — Деревностружкові плити

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником за наявності відповідного фінансування після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар, технічних паспортів, керівництв по експлуатації та відповідних сертифікатів якості протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання належним чином оформлених зазначених документів та підписання видаткової накладної Замовником. Оплата за договором здійснюється відповідно до ст. 23, ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України лише за фактично поставлений Товар на підставі належним чином оформлених документів Постачальника при наявності бюджетних призначень на ці цілі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

04 лютого 2021 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛЕВЧЕНКО ПАВЛО ЛЕОНІДОВИЧ
#3087406116
Переможець 2 140,00
UAH
04 лютого 2021 15:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 15:29
Договір фасад для тумби_27_01 від 01.02.2021.pdf укладений
04 лютого 2021 15:27