Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів).
Очікувана вартість
49 980,00 UAH
UA-2021-02-04-003107-b ab3b758e3ae44f2cb6219360a38c954c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Опанасько Михайло Михайлович

+380532562746 poltavaupo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40109042
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 32 А
Контактна особа: Опанасько Михайло Михайлович
+380532562746
poltavaupo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Ціна за одиницю: 49980UAH з ПДВ
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - власний бюджет. Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

04 лютого 2021 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬВА 2017"
#41756217
Переможець 49 980,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 18:10

Документи

04 лютого 2021 18:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 17:22
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 18:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів). 1 комплекти 49 980,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 977,67
UAH (в тому числі ПДВ 8 329,61 UAH)