Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 85110000-3
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-02-03-013583-a 0eaf7a66923344c7abef98c5e6c3deac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Копач

+380442815807 tiraok11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Місцезнаходження: 01021, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа: Інна Копач
+380442815807
tiraok11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
стаття 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переговорна процедури закупівлі застосовується як виняток у разі:
пункт 2 частини 2 :
відсутності конкуренції з технічних причин


Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1) Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями);
2) Закон України «Про Службу безпеки України»;
3) Постанова КМ України від 18.10.1999 № 1923 «Про затвердження Порядку надання медичної допомоги у військово-медичних закладах і взаєморозрахунків за неї між військовими формуваннями».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 17:44
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги лікувальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

03 лютого 2021 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ"
#07773293
Переможець 600 000,00
UAH
03 лютого 2021 17:44

Документи

03 лютого 2021 17:44
Електронний підпис
03 лютого 2021 17:43
ОБГ.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 17:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ"
#07773293
600 000,00
UAH
Документи

Документи

03 лютого 2021 17:44
Електронний підпис
03 лютого 2021 17:43
ОБГ.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2023 14:37
Щодо публікації інформації про виконання договорів.doc укладений
31 січня 2023 14:36
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 16:47
22 09 пмп.pdf зміни до договору
21 січня 2022 16:46
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 16:44
ПРОТОКОЛ 21.01.2022.pdf зміни до договору
21 січня 2022 16:44
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 16:31
21 144 пмп.pdf зміни до договору
21 січня 2022 16:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:49
21-140-ПМП.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 16:28
21-101-ПМП.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 14:04
21-76-ПМП.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 12:52
21-79-ПМП.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 15:09
94-2021 т.pdf укладений
19 лютого 2021 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21/36/ПМП
Договір:
Номер додаткової угоди: 21-79-ПМП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21/36/ПМП
Договір:
Номер додаткової угоди: 21-76-ПМП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21/36/ПМП
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/101/пмп
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21/36/ПМП
Договір:
Номер додаткової угоди: 21-140-ПМП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 21/36/ПМП
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/144/пмп
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПРОТОКОЛ ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛКИ дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 21/36/ПМП
Договір:
Номер додаткової угоди: ПРОТОКОЛ 21.01.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 21/36/ПМП
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/09/пмп
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 30 163,47
UAH