Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання товару печатки, штампи, чорнило
Очікувана вартість
1 600,00 UAH
UA-2021-02-03-013139-a 40c85cc2443f4079bb91f2669f923b34
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ІННА САЛИГА

+380342537647 tender2021db@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: ІННА САЛИГА
+380342537647
tender2021db@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


закупівля товару;
місцезнаходження замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76008;
інформація про категорію замовника: юридична особа, орган місцевого самоврядування;
джерело фінансування: бюджет міської територіальної громади;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
придбання печатки D40 авт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
придбання штамп авт станд.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
2 штуки
придбання чорнила бірюза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
1 штуки
придбання штамп авт 58Х22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Тендерна документація

03 лютого 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОРД"
#13650490
Переможець 1 600,00
UAH
03 лютого 2021 17:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
придбання печатки D40 авт 1 штуки 500,00
UAH
придбання штамп авт станд. 2 штуки 200,00
UAH
придбання чорнила бірюза 2 штуки 150,00
UAH
придбання штамп авт 58Х22 1 штуки 400,00
UAH