Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Маски медичні, шапочки одноразові, бахіли
Очікувана вартість
225 125,00 UAH
UA-2021-02-03-013060-a ● be17088c3ca940f095ff20a3d86c165d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | https://likar.center/ |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк +380671108156 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 225 125,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
03 лютого 2021 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 17:06 |
Форма пропозиції .xlsx | |
03 лютого 2021 17:06 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-03-013060-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "САНГИГ", Код ЄДРПОУ:40941033
Дата подання: 02 березня 2021 18:04
Вимога
Уповноваженій особа з публічних закупівель
КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради Костюк Т.С.
Вимога
Згідно з Протоколом №32 від 01.03.2021 Вами була відхилена наша тендерна пропозиція по закупівлі Лот 2 UA-2021-02-03-013060-a. Причиною відхилення нашої тендерної пропозиції була вказана відсутність документу, що виданий компетентним державним органом, що засвідчує відповідно до законодавства України відповідність товару медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи) або довідку, складену в довільній формі, із обґрунтуванням можливості введення в обіг (експлуатацію) товару без обов’язкової оцінки відповідності медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, із посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів.
Наша тендерна пропозиції містила документ «Лист пояснення.pdf.p7s» в якому нами була обґрунтована причина відсутності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. А саме: «Відповідно до п. 4.3.2. Тендерної документації повідомляємо наступне: Введення в обіг медичних виробів затверджено Постановою КМУ №753 від 2 жовтня 2013. Проведення Державної санітарно-епідеміологічної експертизи не передбачено Технічним регламентом щодо медичних виробів. Введення в обіг медичних виробів здійснюється на основі оцінки відповідності технічним регламентам, що підтверджується випуском Декларації відповідності. Наша позиція підтверджена Листом Держспоживслужби №15-1-2-6/3490 від 23.05.2016 року (додається).»
Просимо Вас визнати недійсним рішення, щодо відхилення нашої пропозиції, або у разі відсутності технічної можливості, перепризначити закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради Костюк Т.С.
Вимога
Згідно з Протоколом №32 від 01.03.2021 Вами була відхилена наша тендерна пропозиція по закупівлі Лот 2 UA-2021-02-03-013060-a. Причиною відхилення нашої тендерної пропозиції була вказана відсутність документу, що виданий компетентним державним органом, що засвідчує відповідно до законодавства України відповідність товару медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи) або довідку, складену в довільній формі, із обґрунтуванням можливості введення в обіг (експлуатацію) товару без обов’язкової оцінки відповідності медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, із посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів.
Наша тендерна пропозиції містила документ «Лист пояснення.pdf.p7s» в якому нами була обґрунтована причина відсутності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. А саме: «Відповідно до п. 4.3.2. Тендерної документації повідомляємо наступне: Введення в обіг медичних виробів затверджено Постановою КМУ №753 від 2 жовтня 2013. Проведення Державної санітарно-епідеміологічної експертизи не передбачено Технічним регламентом щодо медичних виробів. Введення в обіг медичних виробів здійснюється на основі оцінки відповідності технічним регламентам, що підтверджується випуском Декларації відповідності. Наша позиція підтверджена Листом Держспоживслужби №15-1-2-6/3490 від 23.05.2016 року (додається).»
Просимо Вас визнати недійсним рішення, щодо відхилення нашої пропозиції, або у разі відсутності технічної можливості, перепризначити закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2021 17:06
Відповідно до п. 18.8. тендерної документації електронні документи мають бути кольоровими, роздільної здатності не менше 300 dpi, із чіткими зображеннями та розбірливим текстом. Вами (Учасником ТОВ "САНГИГ") було надано чорно-білу сканкопію, що не відповідає вимогам тендерної документації. Така вимога є цілком обґрунтована, так як кольорова сканкопія документу дає можливість Замовнику бути впевненим, що копія зроблена з оригіналу, а не фальсифікованим (підробленим) документом.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Маски медичні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 192 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 920,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
240000 шт
Маска медична
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Рубашенко Тетяна Іванівна |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
133 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ДИЛ" |
139 200,00
UAH з ПДВ
|
127 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
127 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛМГ" |
153 600,00
UAH з ПДВ
|
132 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ Торговий дім РА |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАН-СТАЙЛ" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БДВ ЛЮКС" |
187 200,00
UAH з ПДВ
|
187 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ДИЛ" #43689177 |
Переможець |
127 190,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 16:02
|
Договір поставки 09.03.2021 108.pdf | укладений |
09 березня 2021 16:01
|
Договір поставки 09.03.2021 108 з електронними підписами.zip | укладений |
09 березня 2021 16:01
|