Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти для організації харчування у закладах освіти Червонослобідської сільської ради: Крохмалі
Очікувана вартість
1 550,00 UAH
UA-2021-02-03-006617-c 85211141f63c4653b8fb8b8775c61ab0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мірошниченко Володимир

380931982812 tender-77@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408778
Місцезнаходження: 19604, Україна , Черкаська обл., с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1
Контактна особа: Мірошниченко Володимир
380931982812
tender-77@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти


Згідно вимог чинного законодавства України щодо організації харчування у закладах освіти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 кілограми
Продукти для організації харчування у закладах освіти Червонослобідської сільської ради: Крохмалі (код 15623000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19604, Україна, Черкаська область, с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15620000-0 — Крохмалі та крохмалепродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7 банківських днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2021 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Толстунова Ірина Вікторівна"
#3216818162
Переможець 1 550,00
UAH
03 лютого 2021 19:19

Документи

03 лютого 2021 19:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 12:29
Протокол УО_Звіт про договір_Харчування_згідно РП.docx укладений
04 лютого 2021 12:28
Договір 11 від 03_02_2021.pdf укладений
04 лютого 2021 12:28
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 19:21