Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АРЦИЗЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04057037 |
Вебсайт: | http://www.arciz-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., місто Арциз, ВУЛ. 28 ЧЕРВНЯ, будинок 95, корпус "А" |
Контактна особа: |
Лариса Лабунець +380673065091 loralorushka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 20:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 17:11 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 135000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2021 18:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 18:47 |
Безпечна громада (Новая Редакция).doc | |
16 лютого 2021 17:11 |
Перелік змін 4.docx | |
15 лютого 2021 13:01 |
Перелік змін 3.docx | |
15 лютого 2021 13:01 |
Безпечна громада (Новая Редакция).doc | |
15 лютого 2021 13:01 |
Перелік змін.docx | |
09 лютого 2021 16:48 |
Безпечна громада (Новая Редакция).doc | |
04 лютого 2021 17:27 |
Безпечна громада.doc | |
04 лютого 2021 17:08 |
Перелік змін.docx | |
03 лютого 2021 08:56 |
Безпечна громада.doc |
16 лютого 2021 18:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
16 лютого 2021 18:47 |
Безпечна громада (Новая Редакция).doc
|
|||||||||||||||||||||
16 лютого 2021 17:11 |
Перелік змін 4.docx
|
|||||||||||||||||||||
15 лютого 2021 13:01 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||||||||||||||
15 лютого 2021 13:01 |
Безпечна громада (Новая Редакция).doc
|
|||||||||||||||||||||
15 лютого 2021 13:01 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||||||||||||||
09 лютого 2021 16:48 |
Безпечна громада (Новая Редакция).doc
|
|||||||||||||||||||||
04 лютого 2021 17:27 |
Безпечна громада.doc
|
|||||||||||||||||||||
04 лютого 2021 17:08 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 лютого 2021 08:56 |
Безпечна громада.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за співпрацю!
Дякуємо, за співпрацю!
Дякуєму за співпрацю!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-05-000007 ● 28d62ae3a5a64ccea540b95fde7996bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2021 Одеса № 140
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.03.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби від 05.03.2021 № 140
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-02-02-017761-a 02.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-09 15:38:00
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 05.03.2021 № 140 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації, яка проводилась Арцизькою міською радою (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-02-02-017761-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції фізичної особи - підприємця Колосова Сергія Володимировича (далі – Учасник) умовам підпункту 2 пункту 2 частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тоді як відповідно до податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи - підприємця від 04.02.2021 фактична чисельність найманих працівників складає 0 осіб?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника умовам пункту 2 частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД щодо надання підтверджуючих документів, які свідчать про наявність сертифікатів відповідності (довідка в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує факт про сертифікований товар, або технічний паспорт щодо запропонованого товару), тоді як учасником не підтверджено наявність сертифікатів відповідності пристроїв охоронної сигналізації?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо застосованих заходів із захисту довкілля, який вимагався у пункті 2 частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-12 17:52:10
Про надання пояснення
Арцизька міська рада уважно розглянула Ваш запит про надання пояснення
відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 05.03.2021
№140 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК
021:2015:31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації, яка проводилась Арцизькою міською радою (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури
закупівлі UA-2021-02-017761-a).
Згідно рішення уповноваженої особи, протоколом №11 від 16.02.2021 року була затвердження остаточна редакція тендерної документації за предметом закупівлі: «Система охоронно-попереджувальної сигналізації з відео спостереженням код ДК 021:2015:31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації». Арцизькою міською радою? відповідно до тендерної документації, була проведена процедура закупівлі у формі відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-017761-а). За результатами відкритих торгів автоматично за критерієм найнижча ціна системою Prozorro було обрано переможцем ФОП Колосова Сергія Володимировича.
Розглянувши документи цього Учасника на відповідність тендерній документації уповноваженою особою згідно протоколу №13 від 26.02.2021 року було прийнято рішення щодо обрання ФОП Колосова Сергія Володимировича переможцем, у зв’язку із тим, що подані Учасником документи повністю відповідають тендерній документації. В частині наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, Учасником, згідно вимог тендерної документації була подана Довідка у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, що повністю відповідає вимогам тендерної документації (Розділ 3,частина 5, пункт 2.1).
Слід зазначити, що фактична чисельність найманих працівників у звітному періоді (осіб) у податковій декларації з єдиного податку фізичної особи підприємця зазначається згідно з пп. 291.4.1 Податкового кодексу України при розрахунку загальної кількості осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку — фізичною особою. В даному випадку у складі пропозиції ФОП Колосова С. В. надана податкова декларація за минулий рік. (Розділ 3, частина 5, пункт 4.1 тендерної документації).
При цьому, діючим законодавством України не передбачено обов’язок суб’єктів підприємницької діяльності укладати лише трудові договори. Таким чином, не заборонено залучення для надання послуг/виконання робіт, осіб на підставі договорів цивільно-правового характеру.
Звертаємо увагу, що згідно Цивільного кодексу України від 13.03.2003 р. № 435-IV, ФОП може залучати працівників згідно договорів цивільно-правового характеру, а також зазначаємо, що обмежень з цього приводу у тендерній документації не було встановлено. Копії договорів цивільно-правового характеру додаються.
Учасником на вимоги ТД (додаток 3 до ТД), у складі тендерної пропозиції було подано гарантійний лист про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та п. 1 цього листа зазначено, що система охоронно-попереджувальної сигналізації (Товар) відповідає вимогам переліку засобів, що пройшли сертифікацію у Державному центрі сертифікації України та наявний у Переліку технічних засобів, рекомендованих для організації охорони об’єктів і діяльності підрозділів охорони, який розробляється відповідно до отриманих сертифікатів від Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення. Електронна версія Переліку розміщується на постійно діючій сторінці Державної служби охорони при МВС Україні в мережі Інтернет за адресою: http://www.dso.gov.ua/. Сертифікація відповідного товару перевірена уповноваженою особою під час розгляду пропозиції учасника.
Вимогами тендерної документації передбачено надання інформації або технічного паспорту щодо запропонованого товару. Проте, вимога стосовно надання у складі пропозиції сканованої копії сертифікату відсутня.
Листом від Переможця було подані скановані копії сертифікатів від Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення (додаються).
Замовник, відносить відсутність гарантійного листа стосовно впроваджених заходів із захисту довкілля до формальної помилки у зв’язку з тим, що наявність або відсутність цього листа не впливає на технічні характеристики товару.
Зазначений товар пройшов сертифікацію в Державному центрі сертифікації України, пройшов експлуатаційні випробування в підрозділах Державної служби охорони та має вищий за середньоринковий рівень споживчих властивостей, а отже ніякого впливу на довкілля не здійснює. Просимо звернути на це увагу.
З повагою, уповноважена особа Арцизької міської ради
Лариса ЛАБУНЕЦЬ
- 7581-19_Аджакс Сістемс.pdf
- Cert АCM_Radio_UKR (1).pdf
- Договори (1).pdf
- Додаток_1_до_сертифікату_№ДЦС_ЗОП_1_1О071_0142_18_1_1.pdf
- Додаток_2_до_сертифікату_№ДЦС_ЗОП_1_1О071_0142_18_2_1.pdf
- Додаток_СВ_Relay_Transmitter.pdf
- додаток2020.pdf
- СертВідповідност_Аякс_ТР_РТКТО_2018.pdf
- СертВідповідності_Relay_Transmitter.pdf
- Сертифiкат МР Оutdoor (1).pdf
- сертификат 2020.pdf
- Сертифікат №ДЦС ЗОП.1.1О071.0142-18 (2).pdf
- Договори (2).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 11/03 від 18.03.2021 року, між Замовником Арцизькою міською радою та Учасником ФОП "Колосов Сергій Володимирович". Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.
2021-03-19 15:16:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-03-22 09:27:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЛОСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 005 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АНТИКІЛЕР |
4 497 339,26
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
4 490 000,00
UAH з ПДВ
|
4 274 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОЛОСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3209614477 |
Переможець |
4 005 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 19:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 17:12
|
Документ 0.pdf | укладений |
18 березня 2021 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 23:06
|
scan 25.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:06
|
scan 24.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:06
|
scan 23.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 21.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 20.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 19.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 18.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 17.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 16.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 15.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 14.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 13.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 12.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 11.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 10.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 9.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 8.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 7.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 6.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 5.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 4.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 3.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 2.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
scan 1.pdf | укладений |
11 березня 2021 23:05
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Виконання вивсновку моніторинга Південного офісу Держаудитслужби ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ . |