Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері інформаційних технологій
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2021-02-02-017265-a c9ee3e7f2d514cde96b0e9629a14454a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Марченко

+380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Андрій Марченко
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Для забезпечення ефективної роботи Верховного Суду (далі – Суд) необхідне доопрацювання Автоматизованої системи діловодства Верховного Суду на базі Автоматизованої системи управління документами «Док Проф 3.0» (далі – АСД ВС), що включає в себе розширення функціоналу підсистеми, а саме: розробку підсистеми взаємодії АСД ВС з кабінетами Електронного суду та з Кабінетом судді; впровадження підсистеми «Архів» в роботу Верховного Суду; розробку додаткових функцій: збереження історії змін для групи довідників «Категорії справ» і «Технології обробки»; розробку нового функціоналу керування картотеками документів для контролю відправки повідомлень по СЕВ з певних картотек; супроводження модуля автоматизованого розподілу справ (ККС, КЦС, ВП); cупроводження АСД ВС (загальне та судове діловодство).
Враховуючи викладене, Суд має нагальну потребу у закупівлі послуг з доопрацювання АСД ВС, вартість яких більша за вартість закупівлі без використання електронної системи закупівель. Наразі єдиним можливим надавачем послуг з модернізації АСД ВС є Товариство з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг», як власник виключних майнових прав на комп'ютерну програму «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3.0».
Обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням:
- рішення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарcтва України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер 4949 від 11.06.2020);
- експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 квітня 2020 року № 1101 (дійсний до 16.04.2023).
Вказане свідчить про неможливість надання послуг з доопрацювання АСД ВС іншим учасником, ніж Товариством з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг».
Враховуючи наведене, керуючись пунктом 2 частини другої статті 40 Закону мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг телефонного зв’язку з Товариством з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 19:15
Оскарження наміру укласти договір: 13 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері інформаційних технологій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 лютого 2021 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
Переможець 1 500 000,00
UAH
02 лютого 2021 19:15

Документи

02 лютого 2021 19:15
Електронний підпис
02 лютого 2021 19:14
14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 19:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
1 500 000,00
UAH
Документи

Документи

02 лютого 2021 19:15
Електронний підпис
02 лютого 2021 19:14
14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 15:01
ДУ № 1_52-21_Докпроф.pdf зміни до договору
23 липня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 17:56
Договір № 52-21_Док Проф.pdf укладений
22 лютого 2021 17:54
Договір № 52-21_Док Проф.pdf укладений
22 лютого 2021 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний план надання послуг у сфері інформаційних технологій (Додаток 1 до Договору) у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 52-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 500 000,00
UAH