Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері інформаційних технологій
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2021-02-02-017265-a ● c9ee3e7f2d514cde96b0e9629a14454a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕРХОВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 41721784 |
Вебсайт: | http://supreme.court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
Контактна особа: |
Андрій Марченко +380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Для забезпечення ефективної роботи Верховного Суду (далі – Суд) необхідне доопрацювання Автоматизованої системи діловодства Верховного Суду на базі Автоматизованої системи управління документами «Док Проф 3.0» (далі – АСД ВС), що включає в себе розширення функціоналу підсистеми, а саме: розробку підсистеми взаємодії АСД ВС з кабінетами Електронного суду та з Кабінетом судді; впровадження підсистеми «Архів» в роботу Верховного Суду; розробку додаткових функцій: збереження історії змін для групи довідників «Категорії справ» і «Технології обробки»; розробку нового функціоналу керування картотеками документів для контролю відправки повідомлень по СЕВ з певних картотек; супроводження модуля автоматизованого розподілу справ (ККС, КЦС, ВП); cупроводження АСД ВС (загальне та судове діловодство).
Враховуючи викладене, Суд має нагальну потребу у закупівлі послуг з доопрацювання АСД ВС, вартість яких більша за вартість закупівлі без використання електронної системи закупівель. Наразі єдиним можливим надавачем послуг з модернізації АСД ВС є Товариство з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг», як власник виключних майнових прав на комп'ютерну програму «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3.0».
Обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням:
- рішення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарcтва України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер 4949 від 11.06.2020);
- експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 квітня 2020 року № 1101 (дійсний до 16.04.2023).
Вказане свідчить про неможливість надання послуг з доопрацювання АСД ВС іншим учасником, ніж Товариством з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг».
Враховуючи наведене, керуючись пунктом 2 частини другої статті 40 Закону мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг телефонного зв’язку з Товариством з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг».
Враховуючи викладене, Суд має нагальну потребу у закупівлі послуг з доопрацювання АСД ВС, вартість яких більша за вартість закупівлі без використання електронної системи закупівель. Наразі єдиним можливим надавачем послуг з модернізації АСД ВС є Товариство з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг», як власник виключних майнових прав на комп'ютерну програму «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3.0».
Обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням:
- рішення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарcтва України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер 4949 від 11.06.2020);
- експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 квітня 2020 року № 1101 (дійсний до 16.04.2023).
Вказане свідчить про неможливість надання послуг з доопрацювання АСД ВС іншим учасником, ніж Товариством з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг».
Враховуючи наведене, керуючись пунктом 2 частини другої статті 40 Закону мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг телефонного зв’язку з Товариством з обмеженою відповідальністю «Докпроф Консалтинг».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 19:15 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері інформаційних технологій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2021
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
02 лютого 2021 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ" #43335257 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH
|
02 лютого 2021 19:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 15:01
|
ДУ № 1_52-21_Докпроф.pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 17:56
|
Договір № 52-21_Док Проф.pdf | укладений |
22 лютого 2021 17:54
|
Договір № 52-21_Док Проф.pdf | укладений |
22 лютого 2021 17:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Календарний план надання послуг у сфері інформаційних технологій (Додаток 1 до Договору) у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 52-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |