Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pipe fittings: taps, valves, valves and similar devices
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Чернігівводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03358222 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська область обл., Chernihiv, 15 Zhabinskogo Street |
Контактна особа: |
Бичкова Тетяна Олександрівна +380504657672 tbychkova@water.cn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Chernihivvodokanal |
National ID: | 03358222 |
Contact point: |
Bychkova Tetiana Oleksandrivna +380504657672 tbychkova@water.cn.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 12 743 452,89 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 434,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 лютого 2021 16:56 |
Enquiries until: | 08 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 березня 2021 13:00 |
Information
Estimated total value: | 12 743 453 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 127 435 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 08:56 |
Перелік змін 090321.docx | |
09 березня 2021 08:56 |
ТД Арматура зі змінами від 09.03.21.docx | |
02 лютого 2021 16:56 |
ТД Арматура 020221.docx |
09 березня 2021 08:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2021 08:56 |
Перелік змін 090321.docx
|
|||
09 березня 2021 08:56 |
ТД Арматура зі змінами від 09.03.21.docx
|
|||
02 лютого 2021 16:56 |
ТД Арматура 020221.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000137 ● 1f9d3246b6c5483daca6f9b694f085ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
64 UA-2021-02-02-015574-a 02.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку 1.Щодо відсутності у тендерній документації переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає перелік обов’язкових вимог/положень тендерної документації, до яких відносяться: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Враховуючи викладене, вимога щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій не є обов’язковою складовою тендерної документації відповідно до частини 2 статті 22 Закону. На виконання пункту 19 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації був визначений наступний опис та приклад формальних помилок: «2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо». В той же час, пункт 19 статті 22 Закону не зобов’язує замовника включати складовою тендерної документації перелік формальних помилок згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710. Слід зазначити, що положення частини 1 статті 31 Закону не передбачають окремої підстави для відхилення тендерної пропозиції через відсутність переліку формальних помилок згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710, 2. Щодо посилання на конкретні торгові марки у Додатку 4 до тендерної документації: корпус ковкий чавун марки EN-GJS-400-15, фіксатор показчика положення: чавун марки EN-GJL250, корпус чавун марки EN-GJL-250-15 без наявності обґрунтування, чому саме зазначені марки мають бути поставлені Частина 4 статті 23 Закону передбачає: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". При цьому слід зазначити, що технічна специфікація Замовника, передбачена Додатком 4 тендерної документації не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризують товар певного суб’єкта господарювання. А вимога, щодо відповідності запропонованої учасниками запірної арматури вимогам Замовника, в частині технічних, якісних та інших характеристик матеріалу з якого вони виготовлені (ковкого чавуну) визначені відповідними нормативними документами. З 01.01.2016 року в Україні в рамках виконання Угоди про Асоціацію України та Європейського Союзу починають діяти міжнародні норми стандартизації і регламенти (Директиви) (підстава Угода про Асоціацію України та Європейського Союзу, Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 р. № 124, низки наказів Міністерства економічного розвитку та торгівлі та інше). Для забезпечення КП «Чернігіводоканал» запірною арматурою відповідної якості, нами була встановлено вимога, щодо відповідності запропонованої учасниками процедури закупівлі запірної арматури встановленим нормам, зокрема вимога до технічних та якісних характеристик ковкого чавуну, яке визначається маркою, відповідно до ДСТУ EN 1563 Founding - Spheroidal graphite cast irons/Литво. Чавун з кулястим графітом та не стосується конкретної марки чи виробника. Враховуючи викладене, тендерна документація комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради на закупівлю ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої відповідає вимогам Закону. В свою чергу, КП «Чернігівводоканал» прийме до уваги трактування органом державного фінансового контролю вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок».
2021-07-05 10:52:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Чернігівводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03358222 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область обл., Chernihiv, 15 Zhabinskogo Street |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " ТК Регион Комплект" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи |
12 738 540,00
UAH з ПДВ
|
12 611 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " ТК Регион Комплект" |
12 743 452,89
UAH з ПДВ
|
12 616 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи #35884445 |
Переможець |
12 611 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 08:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 13:38
|
ДУ про розірвання.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:56
|
Контракт.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 14:35
|
Контракт.pdf | укладений |
13 квітня 2021 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 120421/ТЗ-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2021 — 31 березня 2022 |
Сума оплати за договором: |
6 761 030,84
UAH (в тому числі ПДВ 1 126 838,47 UAH)
|
Причини розірвання договору: | керуючись п 10.1. Договору, враховуючи Лист Постачальника № 305/21 від 13.10.21 щодо неможливості Постачальником виконання зобов’язань на умовах визначених Договором |