Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з адміністрування, технічної підтримки та забезпечення безперебійного функціонування інтегрованої системи електронної ідентифікації
Очікувана вартість
1 299 593,88 UAH
UA-2021-02-02-013654-a 65120ec124c44898a08e11335e496dc4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Гаврилович

+380956778616 havrylovych@e.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство цифрової трансформації України
Код ЄДРПОУ: 43220851
Вебсайт: https://thedigital.gov.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Ділова, будинок 24
Контактна особа: Вікторія Гаврилович
+380956778616
havrylovych@e.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно із пунктом 6 Положення про інтегровану систему електронної ідентифікації, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 р. № 546 Технічним адміністратором інтегрованої системи електронної ідентифікації визначено державне підприємство “ДІЯ”.
Крім того, абзацом третім пункту 4 Положення про Міністерство цифрової трансформації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 856, передбачено, що Мінцифри здійснює заходи щодо створення та забезпечення функціювання інтегрованої системи електронної ідентифікації.
Також у відповідності до абзацу одинадцятого пункту 5 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Електронне урядування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2012 року № 236 (бюджетна програма КПКВК 2901030 «Електронне урядування»), закупівля робіт і послуг з технічного та технологічного забезпечення виконання функцій центрального засвідчувального органу, створення, модернізації та розвитку, адміністрування і забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу, інтегрованої системи електронної ідентифікації, єдиного державного веб-порталу електронних послуг здійснюється в порядку, передбаченому статтею 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у державного підприємства, визначеного адміністратором (технічним адміністратором) інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу, інтегрованої системи електронної ідентифікації, єдиного державного веб-порталу електронних послуг. Вищевказане фактично підтверджує можливість застосування переговорної процедури відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 16:04
Оскарження наміру укласти договір: 13 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з адміністрування, технічної підтримки та забезпечення безперебійного функціонування інтегрованої системи електронної ідентифікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, Ділова,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
1 послуга
Послуги з адміністрування, технічної підтримки та забезпечення безперебійного функціонування інтегрованої системи електронної ідентифікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, Ділова,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 72253200-5 — Послуги з підтримки систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Усі розрахунки між Сторонами за Договором здійснюються в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі акта про надання послуг за відповідний місяць, протягом 5 робочих днів з дня його підписання Сторонами. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

02 лютого 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЯ"
#43395033
Переможець 1 299 593,88
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 16:04

Документи

02 лютого 2021 16:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 16:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЯ"
#43395033
1 299 593,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:16
Допа ІСЕІ 1 квартал.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 13:50
2021_договір_ісеі.pdf укладений
22 лютого 2021 13:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
01 березня 2021 12:02
433 197,96 UAH UA608201720343150002000107064
Мінцифри
UA553808050000000026005670637
ДП"Дія"
Оплачений
05 березня 2021 11:07
433 197,96 UAH UA608201720343150002000107064
Мінцифри
UA553808050000000026005670637
ДП"Дія"
Оплачений
30 квітня 2021 10:23
378 197,96 UAH UA608201720343150002000107064
Мінцифри
UA553808050000000026005670637
ДП"Дія"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 9/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 244 593,88
UAH (в тому числі ПДВ 207 432,31 UAH)