Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сало свиняче
Очікувана вартість
55 680,00 UAH
UA-2021-02-02-004829-a 5683788030b74be399647b4354ba019e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мальцева Олена Володимирівна

(05751) 5-54-19 ALENAMALCEVA.KUBPI@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА БЕЗМЯТЕЖЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189564
Місцезнаходження: 63652, Україна , Харківська обл., с. Безмятежне, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 1
Контактна особа: Мальцева Олена Володимирівна
(05751) 5-54-19
ALENAMALCEVA.KUBPI@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 55 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
640 кг.
Сало свиняче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15412100-0 — Тваринні жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Своєчасно та в повному обсязі проводити оплату за отриманий від Постачальника товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 банківських днів з дня отримання товару на склад Замовника. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата у розмірі 100%. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 лютого 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 11:20
Вимоги до предмету закупівлі.doc
02 лютого 2021 11:20
Проект договору.docx
02 лютого 2021 11:20
Оголошення про проведення спрощеної.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Масимова Роза Гасан кизи 55 648,00
UAH з ПДВ
55 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 18:34
Електронний підпис
15 лютого 2021 18:13
Кваліфікація 1.pdf
15 лютого 2021 18:13
Кваліфікація 4.pdf
15 лютого 2021 18:13
Кваліфікація 3.pdf
15 лютого 2021 18:13
Кваліфікація 5.pdf
15 лютого 2021 18:13
Кваліфікація 2.pdf
15 лютого 2021 18:13
Страхова гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Масимова Роза Гасан кизи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Масимова Роза Гасан кизи
#3123025041
Переможець 55 648,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 09:48

Документи

18 лютого 2021 09:48
Електронний підпис
18 лютого 2021 09:48
28.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Масимова Роза Гасан кизи
#3123025041
55 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2021 09:48
Електронний підпис
18 лютого 2021 09:48
28.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2022 11:39
ду_3дог_33.PDF зміни до договору
23 березня 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 14:46
Дог_33ду_2.PDF зміни до договору
24 січня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:14
дог 33_ду_1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:13
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 10:18
ug_33.pdf укладений
09 березня 2021 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору після внесення змін без змін. Кількість товарів або обсягів виконання робіт чи надання послуг/після внесення змін без змін.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 від 21.01.2022 року. Сума договору після внесення змін 66777,60 грн. Кількість товарів або обсягів виконання робіт чи надання послуг/після внесення змін 768,000 кг.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3 від 23.03.2022 року. Сума договору після внесення змін 55648,00 грн. Кількість товарів або обсягів виконання робіт чи надання послуг/після внесення змін 640,000 кг.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 55 648,00
UAH