Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів" (технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
50 094,00 UAH
UA-2021-02-02-001764-c 85c5d4e78374429994c61dcf5caa6f35
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванюха Інна Олександрівна

+380613961800 innecence@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський Палац культури "Сучасник" Енергодарської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 37381473
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, проспект Будівельників, будинок 27 Б
Контактна особа: Іванюха Інна Олександрівна
+380613961800
innecence@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2021 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2021 14:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2021 14:05
Початок аукціону: 16 лютого 2021 14:12
Очікувана вартість: 50 094,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, ДК 021:2015: 50413200-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, проспект Будівельників, будинок 27Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється на умовах 100% післяоплати в строк не пізніше 15 календарних днів з дня підписання актів здачі-приймання наданих послуг (виконаних робіт) шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 лютого 2021 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 14:01
Оголошення

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 лютого 2021 11:28
Доброго дня! Яким чином відгук, виданий не більше тримісячної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій зможе краще довести якість виконаних послуг за попередній період? Навіщо, наприклад, брати новий відгук за договорами, які були виконані у минулий період і відразу були надані відгуки після виконання робіт? Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Отримання відгуку за минулі роки, може призвести до затягування часу і таким чином Учасники будуть дискваліфіковані не надавши його. Просимо внести зміни до документації, та видалити абсурдну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТМОНТАЖОБСЛУГОВУВАННЯ" 45 100,00
UAH з ПДВ
41 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ 47 883,22
UAH з ПДВ
41 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 12:47
Електронний підпис
10 лютого 2021 12:42
16._Лiцензiя.pdf
10 лютого 2021 12:42
11._Вiдгук_Хендлiнг.pdf
10 лютого 2021 12:42
3._Витяг.PDF
10 лютого 2021 12:42
2._Статут.pdf
10 лютого 2021 12:42
1._Выписка.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 10:32
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:20
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2021 10:20
Технічне завдання.pdf
10 лютого 2021 10:20
Статут_переклад.pdf
10 лютого 2021 10:20
Статут_оригінал.pdf
10 лютого 2021 10:20
Проект договору.pdf
10 лютого 2021 10:20
Призначення.pdf
10 лютого 2021 10:20
Ліцензія.pdf
10 лютого 2021 10:20
Кошторис.pdf
10 лютого 2021 10:20
Довідка_працівникі.pdf
10 лютого 2021 10:20
Довідка_мтб.pdf
10 лютого 2021 10:20
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 лютого 2021 10:20
Диплом перекладача.pdf
10 лютого 2021 10:20
Гарантійний лист_covid.pdf
10 лютого 2021 10:20
Відгук.pdf
10 лютого 2021 10:20
Витяг.pdf
10 лютого 2021 10:20
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТМОНТАЖОБСЛУГОВУВАННЯ"

ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТМОНТАЖОБСЛУГОВУВАННЯ"
#40899998
Рішення скасоване 41 359,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 11:52
ТОВ "ПРОЕКТМОНТАЖОБСЛУГОВУВАННЯ"
#40899998
Відхилено 41 359,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 11:56
ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ
#19282969
Переможець 41 360,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 14:55

Документи

17 лютого 2021 09:22
Електронний підпис
17 лютого 2021 09:16
Протокол

Документи

17 лютого 2021 11:56
Електронний підпис
17 лютого 2021 11:54
Протокол

Документи

17 лютого 2021 14:54
Електронний підпис
17 лютого 2021 14:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2021 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ
#19282969
41 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2021 14:54
Електронний підпис
17 лютого 2021 14:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 14:14
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 09:23
Службова записка зміни до договору
17 листопада 2021 09:21
Додаткова угода 1 зміни до договору
17 листопада 2021 09:21
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 10:23
Договір укладений
19 лютого 2021 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з запровадженням централізованого бухгалтерського обліку в Міському Палаці культури «Сучасник» Енергодарської міської ради Запорізької області з 01.12.2021 (рішення Енергодарської міської ради від 22.10.2021 №5), керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», рішенням уповноваженої особи Замовника, п. 9.1 та 11.4 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір №9/2021 від 19.02.2021, на підставі чого відповідно до фактичного обсягу видатків Замовника зменшити загальну вартість послуг на 3760,00 грн та викласти п.1.1 та 5.4 Договору у наступній редакції: 1.1. Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов'язання надати послуги з технічного обслуговування (далі – ТО) системи автоматичної пожежної сигналізації (далі – система) на об’єкті Замовника (приміщення МПК «Сучасник» за адресою – Запорізька обл., м.Енергодар, пр. Будівельників, 27 Б) з лютого по листопад 2021 р. 5.1. Загальна вартість послуг за 10 місяців, згідно з додатком №1 «Протокол договірної ціни», складає суму 37600,00 грн (тридцять сім тисяч шістсот грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% 6266,67 грн. (шість тисяч двісті шістдесят шість грн 67 коп.). 2. Невиконаних зобов’язань на момент розірвання Договору не має. 3. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 9/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 266,67 UAH)
Причини розірвання договору: Запровадження централізованого бухгалтерського обліку у Замовника з 01.12.2021 (рішення Енергодарської міської ради від 22.10.2021 №5), та, як наслідок, втрата права на оплату послуг за Договором у грудні 2021 р.