Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій, вихованців дошкільних груп навчально-виховних комплексів та учнів у пришкільних таборах.
Очікувана вартість
1 352 850,00 UAH
UA-2021-02-01-013888-a 9355cfb54cda48b88e9cb6179a6b0405
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Єлагін

+380626731950 25705167@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17 Дружківської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 25705167
Місцезнаходження: 84207, Україна , Донецька обл., м.Дружківка, вул. Чапаєва, 86
Контактна особа: Вадим Єлагін
+380626731950
25705167@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальне підприємство Дружківської міської ради «Громадське харчування» на протязі багатьох років є постачальником послуг з організації гарячого харчування учнів у закладах освіти м.Дружківки, надає послуги вчасно та відповідає вимогам та якості.
Закупівля послуг з організації гарячого харчування учнів є нагальною потребою, тому у разі не укладання договору на закупівлю послуг з організації гарячого харчування між Дружківської загальноосвітньої І – ІІІ ступенів №17 Дружківської міської ради та комунальним підприємством Дружківської міської ради «Громадське харчування» призведе до зриву послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій, вихованців дошкільних груп навчально-виховних комплексів та учнів у пришкільних таборах.
Комунальним підприємством Дружківської міської ради «Громадське харчування» було надано документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 Закону, інформацію про відсутність підстав, зазначених у ст. 17
Закону, орієнтоване двотижневе меню сніданків для учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій відповідно до спільного наказу МОЗ і МОН №242/329 від 01.06.2005 «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», орієнтовне двотижневе меню для триразового харчування дітей в дошкільних групах філії Дружківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №17 Дружківської міської ради – навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І – ІІ ст. – дитячий садок» №4 та філії Дружківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №17 Дружківської міської ради Райський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І – ІІ ст. – дитячий садок» №11 відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227, орієнтоване двотижневе меню для харчування учнів у пришкільних таборах відповідно до спільного наказу МОЗ і МОН №242/329 від 01.06.2005 «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», узгоджені з Дружківськім міським управлінням ГУ Держпродспоживслужби в Донецькій області».
Комунальне підприємство Дружківської міської ради «Громадське харчування» відповідає вимогам Замовника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 17:24
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


закупівля на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56304 порція
Харчування учнів 1-4 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Козацька, 86;вул. Мінська,12; Трояндова, 77; Дорошенко, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
30912 порція
Харчування учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Козацька, 86;вул. Мінська,12; Трояндова, 77; Дорошенко, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2484 порція
Харчування дітей дошкільних груп НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Козацька, 86;вул. Мінська,12; Трояндова, 77; Дорошенко, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
700 порція
Харчування учнів пільгових категорій у пришкільних таборах (100% оплата за рахунок бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Козацька, 86;вул. Мінська,12; Трояндова, 77; Дорошенко, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
3598 порція
Харчування учнів 1-4 класів у пришкільних таборах ( 50% оплата за рахунок бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Козацька, 86;вул. Мінська,12; Трояндова, 77; Дорошенко, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 лютого 2021 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ"
#01558856
Переможець 1 352 850,00
UAH
01 лютого 2021 17:24

Документи

01 лютого 2021 17:23
Електронний підпис
01 лютого 2021 17:23
протокол зш170001.PDF
01 лютого 2021 17:23
повідомлення зш17.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 17:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ"
#01558856
1 352 850,00
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2021 17:23
Електронний підпис
01 лютого 2021 17:23
протокол зш170001.PDF
01 лютого 2021 17:23
повідомлення зш17.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 12:57
Звіт про виконання договору.pdf укладений
18 лютого 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 10:58
ЗОШ№17 ДУ від 02.02.22.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 10:37
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 08:10
ДУ №6 до ДОГ№4 від 19.02.21 ЗШ17.pdf зміни до договору
26 січня 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 10:19
ДУ №5 від 30.12.21 до ДОГ№4 ЗОШ17.pdf зміни до договору
04 січня 2022 09:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:19
ДУ №4 від29.12.21 до ДОГ№4 ЗОШ17.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 08:26
IMG_20211203_161006.jpg зміни до договору
03 грудня 2021 16:16
IMG_20211203_160936.jpg зміни до договору
03 грудня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 16:20
ДУ №2 від 08.10.2021 ДОГ №4_20211011_0001.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 10:36
Додаткова угода №1 від 19.02.202.PDF зміни до договору
19 лютого 2021 10:36
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 10:10
ДОГ №4 від 19.02.2021.PDF укладений
19 лютого 2021 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна договору становить 1 280 792,00 грн ( один мільйон двісті вісімдесят тисяч сімсот дев'яносто дві грн 00 коп) без ПДВ. 2. Зменшено орієнтована кількість обсягів закупівлі до 88 829 порцій (відповідно до специфікації).
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна Договору становить 1100775 грн.00 коп. 2. Зменшення обсягів закупівлі (81251 порції).
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього договору становить 942045 грн 00 коп. (девятсот сорок дві тисячі грн 00 коп) без ПДВ. 2. Зменшено кількість порцій до 68114 порцій.(специфікація).
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшення обсягів закупівлі згідно специфікації. 2.Ціна цього договору становить 692725 грн.00 коп. (шістсот дев'яносто дві тисячі сімсот двадцять п'ять грн.00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Продовжити дію Договору у 2022 році на строк достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. 2.Договір набирає чинності з дати підписання та скріплення печатками Сторін та на підставі ч.3 ст.631 ЦКУ, поширює дію на відносини, що склалися між Сторонами з 10.02.2021 р. по 31.12.2021 року, а в частині розрахунків-до повного виконання договірних зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього договору з 01.01.2022 р.по 18.02.2022 р. не перевищує 20% загальної суми початкового договору за 2021 рік та становить 220800 грн.00 коп. без ПДВ. Усього за договором: 913525 грн.00 коп. без ПДВ. Постачальник зобовязується з 01.01.2022 р.по 18.02.2022 р. надавати послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій, вихованців дошкільних груп навчально-виховних комплексів у вигляді сніданків, обідів та полуденків орієнтовно в кількості 7850 порцій, за якістю та цінами, які вказані у договорі №4 від 19.02.2021 р., а Покупець зобов'язується прийняти й оплатити ці послуги.Усього за договором: 52256 порцій. 2.Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору №4 від 19.02.2021 р. та діє з 01.01.2022 р. по 18.02.2022 р. відповідно до ч.3 ст.631 ЦКУ, а в частині розрахунків-до повного виконання зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього договору з 01.01.2022 р. по 04.02.2022 р. не перевищує 20% загальної суми початкового договору за 2021 рік та становить 97282 грн.00 коп. (девяносто сім тисяч двісті вісімдесят дві грн. 00 коп.) без ПДВ. Усього за договором:790007 грн.00 коп.(сімсот девяносто тисяч сім грн. 00 коп.) без ПДВ. 2.Постачальник зобов'язується надавати послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій, вихованців дошкільних груп навчально-виховних комплексів у вигляді сніданків, обідів та полуденків орієнтовно в кількості 3463 порцій. Усього за договором: 47869 порцій. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору та діє з 01.01.2022 р. по 04.02.2022 р. відповідно до ч.3 ст.631 ЦКУ, а в частині розрахунків- до повного виконання зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 04 лютого 2022
Сума оплати за договором: 790 007,00
UAH