Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи)
Очікувана вартість
93 089,95 UAH
UA-2021-02-01-012053-a 45143a92b6164560bc3b87d4af7d7e9e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гулаткан

+380535861146 grabarivka_bi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Грабарівський психоневрологічний будинок-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03189268
Місцезнаходження: 37013, Україна , Полтавська обл., Пирятинський район, село Грабарівка, вул. Пляшечника,18
Контактна особа: Ольга Гулаткан
+380535861146
grabarivka_bi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2021 16:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2021 16:19
Початок аукціону: 12 лютого 2021 13:32
Очікувана вартість: 93 089,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4539 кілограми
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37013, Україна, Полтавська область, с. Грабарівка, вул. Пляшечника,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 15:35
Оголошення крупи к.docx
05 лютого 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 15:35
Оголошення крупи к.docx
01 лютого 2021 16:15
Оголошення крупи к.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Протиріччя у вимогах Замовника
Дата подання: 02 лютого 2021 20:55
Дата відповіді: 05 лютого 2021 15:30
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Крупа гречана Кг 766,5 Крупа ячна Кг 766,5 Крупа пшенична Кг 766,5 Крупа пшоно Кг 701,4 Крупа перлова Кг 255,5 Крупа манна Кг 102,2 Крупа вівсяна (пластівці) Кг 255,5 Крупа горох Кг 153,3 Крупа рисова Кг 766,5 Питання № 1: Яка необхідність була указувати саме таку вагу товарів, що не мають кратності «5»? Адже в переважній більшості крупи фасуються у мішки 25, або 50 кг? Постачальник змушений буде порушити упаковку виробника, щоб виконати вимогу Замовника! 5. Строк поставки товарів, надання послуг або виконання робіт: окремими партіями з моменту підписання договору отримання постачальником заявки замовника (телефоном, електронною поштою, поштовим відправленням). Постачання товару здійснюється згідно заявки два рази на тиждень до 31.12.2021 року. Питання № 2: Яка необхідність постачати крупи до Замовника два рази на тиждень? 14.5. Гарантійний лист про те, що термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше ніж 100 % від загального строку придатності. Питання № 3: Яким чином Учасник може виконати вимоги п.14.5? Гарантувати термін придатності круп на момент поставки не менше ніж 100 % від загального строку придатності? Це дискримінація Учасників. Тільки фасувальник круп може надати таку гарантію, проставляючи дату фасування на тарі крупи – дату поставки! Враховуючи ще і вимогу Замовника щодо поставки круп у два рази на тиждень, випливає висновок про змову Замовника з очікуваним конкретним Учасником! Крупи, при правильному зберіганні у Замовника – не можуть псуватися ні за один місяць, ні за пів року! 14.8. Документ, що підтверджує підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель в 2021 році, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг (надаються щодо не менше, ніж одного працівника чи фізичної особи-підприємця, яка є учасником спрощеної процедури закупівлі). Питання № 4: Яким Законодавчим Актом України передбачено вимагати Замовнику від Учасника «Документ, що підтверджує підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель в 2021 році» Примітка:На вимогу Замовника надати зразки продукції (за рахунок Учасника) у строк не пізніше 3 днів з моменту закінчення торгів, з метою визначення Замовником якості товару. У разі надання неякісного та небезпечного товару або не надання товару, Замовник має право відмовитись від укладення договору. Питання № 5: строк не пізніше 3 днів з моменту закінчення торгів, є строком кваліфікації Замовником того Учасника, який став переможцем торгів. Дії Замовника у цей період визначені ЗУ «Про публічні закупівлі». Ініціація Замовником зустрічі з Учасником у період кваліфікації є грубим порушенням антикорупційного законодавства, та може тлумачитися як змова сторін. Той факт, що Учасник надасть якісні зразки продукції у кваліфікаційний період, не є підставою вважати Замовнику, що саме така продукція і буде поставлятися цим Учасником. Адже на вимогу Замовника – кожна поставка повинна мати термін придатності не менше ніж 100 % від загального строку придатності – отже – кожна партія інша, не така як була попередня! Питання № 6: протиріччя між вимогами п. 14.5 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону, та п.2.1 Договір про закупівлю товару № __ с. Грабарівка «____» _________ 2021 року, щодо «Постачальник за даним Договором поставляє Замовнику товари із залишковим терміном придатності з дня поставки щонайменше 2/3 від загального терміну придатності», а не 100% ? 2.3. Постачальник зобов’язується поставити товар Термін придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки не менше 100%. Питання № 7: так який же термін придатності товару насправді вимагає Замовник? У різних пунктах Договору різні вимоги! Як такі вимоги виконувати Учаснику? 2.8. При поставці кожної партії Товару Сторони зобов’язані скласти Акт про фактичну якість та/або кількість (асортимент)Товару. Питання № 8 : Яка форма Акту про фактичну якість та/або кількість (асортимент)Товару.? Яким документом цей акт визначений? 4.2. Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів Замовником на рахунок Постачальника. 4.4. Оплата проводиться на поточний рахунок Постачальника шляхом безготівкових розрахунків. Питання № 9: З якою метою пункти 4.2 та 4.4 Договору дублюють зміст один одного? 5.5. Поставка товару здійснюється, згідно з заявкоюЗамовника, транспортом Постачальникав строк не менше 5 робочих днів з моменту отримання заявки відвідповідальної особи Замовника, яка передаєтьсятелефоннимзв’язкомабоелектронноюпоштою.Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Питання № 10: Заявка не може вважатися отриманою Постачальником без її підтвердження , оскільки Замовник допускає відправку заявки в телефонному режимі, а не тільки через ел.пошту? 5.12. В разі, якщо згідно умов п.п. 5.11.1, 5.11.2, 5.11.3, 5.12 цього Договору Замовником прийнята тільки частини Товару, то видаткова накладна підписується Сторонами тільки відносно прийнятої частини Товару. Питання № 11: - про які вимоги говорить Замовник? п.п. 5.11.1, 5.11.2, 5.11.3 взагалі не існує в даному Договорі? 7.3.8. За порушення Постачальником інших умов Договору, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 15000,00 грн. Питання № 12: Яким документом керувався Замовник при визначенні штрафу у розмірі 15000,00 грн.? 13. Додатки до договору 13.1. Невід’ємною частиною цього Договору є Додаток 1 –Специфікація. Питання № 12: невід’ємною частиною Договору є і видаткова накладна Постачальника, і заявка Замовника, і Акт про фактичну якість та/або кількість (асортимент)Товару, і рахунок-фактура, і Акт звірки ? Додаток № 3 до Оголошення про спрощену закупівлю Форма пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі пропозиції ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА»1 Питання № 13: Чому форма «Пропозиції учасника» не відображає цінову пропозицію кожного найменування Товару, визначеного у п.4 Оголошення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що згідно Закону України
"Про публічні закупівлі": в оголошенні про проведення спрощеної
закупівлі може зазначатися інша інформація.
Дане право було використане Замовником в рамках Закону.
Також повідомляємо, що умови оголошення є однаковими для усіх
потенційних учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний
на догоду будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до
оголошення. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. №
3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час
здійснення публічних закупівель», нагадуємо про недопустимість
зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 90 364,08
UAH з ПДВ
90 364,08
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 92 788,98
UAH з ПДВ
92 788,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА" 92 998,00
UAH з ПДВ
92 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 15:22
Електронний підпис
10 лютого 2021 15:09
цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2021 14:52
персональні дані.pdf
10 лютого 2021 14:52
ідентифікаційний код.jpg
10 лютого 2021 14:52
згода з проектом.pdf
10 лютого 2021 14:52
технічка.pdf
10 лютого 2021 14:51
термін придатності.pdf
10 лютого 2021 14:51
стаття 17 нова.pdf
10 лютого 2021 14:51
пояснення статут.pdf
10 лютого 2021 14:51
витяг з єдр завірений.pdf
10 лютого 2021 14:51
ВИПИСКА КОПІЯ.pdf
10 лютого 2021 14:51
ВИТЯГ ПДВ.jpg
10 лютого 2021 14:51
держпрод.pdf
10 лютого 2021 14:51
Договір оренди 4336.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 14:19
Електронний підпис
10 лютого 2021 14:17
Лист згода.pdf
10 лютого 2021 14:17
лист про санкції.pdf
10 лютого 2021 14:16
контактна інформація.pdf
10 лютого 2021 14:16
КОПІЯ ВИПИСКИ ЗАВІР.pdf
10 лютого 2021 14:16
Проект договору.pdf
10 лютого 2021 14:16
Тех вимоги.pdf
10 лютого 2021 14:16
повноваження особи.pdf
10 лютого 2021 14:16
витяг 07.10.2020.pdf
10 лютого 2021 14:16
Гарантійний зразки.pdf
10 лютого 2021 14:16
Гарантійний термін.pdf
10 лютого 2021 14:16
цінова.pdf
10 лютого 2021 14:16
Пояснення СЕС.pdf
10 лютого 2021 14:16
Марченко паспорт.pdf
10 лютого 2021 14:16
медкнижки.pdf
10 лютого 2021 14:16
диплом0001.PDF

Публічні документи

10 лютого 2021 13:23
Електронний підпис
10 лютого 2021 13:22
13. Згода з умовами.pdf.p7s
10 лютого 2021 13:22
11. Проект договору.pdf.p7s
10 лютого 2021 13:22
8. Технічні вимоги.pdf.p7s
10 лютого 2021 13:22
5. Потужність.pdf.p7s
10 лютого 2021 13:22
13. Згода з умовами.pdf
10 лютого 2021 13:22
12. Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2021 13:22
11. Проект договору.pdf
10 лютого 2021 13:22
8. Технічні вимоги.pdf
10 лютого 2021 13:22
5. Потужність.pdf
10 лютого 2021 13:22
4. Сертифікат Прозорро.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

ФОП "ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 90 364,08
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 08:13
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Відхилено 92 788,98
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 09:47
ФОП "ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА"
#2260511922
Переможець 92 998,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 15:08

Документи

16 лютого 2021 08:13
Електронний підпис
15 лютого 2021 15:24
протокол 42.pdf

Документи

17 лютого 2021 09:47
Електронний підпис
17 лютого 2021 09:46
протокол 54.pdf

Документи

18 лютого 2021 15:08
Електронний підпис
18 лютого 2021 15:07
протокол 58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА"
#2260511922
92 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2021 15:08
Електронний підпис
18 лютого 2021 15:07
протокол 58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 09:46
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 08:42
д у 8 крупи.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 08:41
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 16:26
д у 7 крупи.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 16:25
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 09:09
дод угода 6 крупи.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 09:07
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 12:02
д у 5 крупи.pdf зміни до договору
28 січня 2022 12:01
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 09:51
д у 4 крупи.pdf зміни до договору
27 січня 2022 09:51
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 09:50
д у 3 крупи.pdf зміни до договору
27 січня 2022 09:49
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 10:39
д у 2 крупи.pdf зміни до договору
09 березня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 15:25
д у 1 крупи.pdf зміни до договору
03 березня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 15:47
дог 34.pdf укладений
24 лютого 2021 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 92 997,46
UAH