Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухофрукти в асортименті, повидло в асортименті, томатна паста, ікра кабачкова, зелений горошок, огірки консервовані, ізюм
Очікувана вартість
142 470,00 UAH
UA-2021-02-01-004339-a 6387ae3f43a54e818007dabf9e5f4892
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буженко Ольга

380969500663 osvita1973@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44023425
Місцезнаходження: 20382, Україна , Черкаська обл., Уманський район, село Ладижинка, вул.Шкільна, будинок 2
Контактна особа: Буженко Ольга
380969500663
osvita1973@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 142 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Сухофрукти в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
430 кілограми
Повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
140 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
700 кілограми
Зелений горошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
520 кілограми
Огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 кілограми
Ізюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 лютого 2021 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 11:15
4.2. Додаток 2.docx
02 лютого 2021 11:15
4.2. Додаток 2.docx
01 лютого 2021 11:46
4 Оголошення.doc
01 лютого 2021 11:46
4.1. Додаток 1.docx
01 лютого 2021 11:46
4.3. Додаток 3.docx
01 лютого 2021 11:45
4.4. Додаток 4.docx
01 лютого 2021 11:45
4 Оголошення.doc
01 лютого 2021 11:45
4.3. Додаток 3.docx
01 лютого 2021 11:45
4.1. Додаток 1.docx
01 лютого 2021 11:45
4.4. Додаток 4.docx
02 лютого 2021 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2021 11:15
4.2. Додаток 2.docx
01 лютого 2021 11:45
4.2. Додаток 2.docx
02 лютого 2021 11:15
4.2. Додаток 2.docx
01 лютого 2021 11:45
4.2. Додаток 2.docx
01 лютого 2021 11:46
4 Оголошення.doc
01 лютого 2021 11:46
4.1. Додаток 1.docx
01 лютого 2021 11:46
4.3. Додаток 3.docx
01 лютого 2021 11:45
4.4. Додаток 4.docx
01 лютого 2021 11:45
4 Оголошення.doc
01 лютого 2021 11:45
4.3. Додаток 3.docx
01 лютого 2021 11:45
4.1. Додаток 1.docx
01 лютого 2021 11:45
4.4. Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грушовенко Дмитро Петрович 142 450,00
UAH з ПДВ
142 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2021 12:36
Електронний підпис
08 лютого 2021 12:34
16. Мед._книжка.PDF
08 лютого 2021 12:34
22. Гарантійний лист.PDF
08 лютого 2021 12:34
7. Cертифiкат_Хасп.pdf
08 лютого 2021 12:34
6. IПН__Грушовенко_Д.П.PDF
08 лютого 2021 12:34
17. довідки0001.PDF
08 лютого 2021 12:34
15. Посвiдчення_водiя.PDF
08 лютого 2021 12:34
14. Сан_обробка_авто.PDF
08 лютого 2021 12:34
13. Реeстрацiя_ТЗ.PDF
08 лютого 2021 12:34
2. Витяг з ЄДР.PDF
08 лютого 2021 12:34
1. Виписка_з_EДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грушовенко Дмитро Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грушовенко Дмитро Петрович
#3167819735
Переможець 142 450,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 15:23

Документи

10 лютого 2021 15:22
протокол 20.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грушовенко Дмитро Петрович
#3167819735
142 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 15:22
протокол 20.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 08:26
ДУ 2 оброблені овочі.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:25
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 09:00
Додаткова угода №1 сухофр.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 08:58
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 10:39
договір.pdf укладений
15 лютого 2021 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі згідноДоговору, відповідно підпункт 3.1 пункту 3 викласти в новій редакції, а саме: 3.1. "Ціна договору складає 129750 грн. 00копійок (сто двадцять дев'ять тисяч сімсот п'ятдесят гривень, 00 копійок) без ПДВ. Замовник бере на себе бюджетні зобовязання відповідно до ст48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів". 2. Специфікацію (Додаток №1 до Договору №21/02 від 15.02.2021 р) викласти в новій редакції : Додаток №1 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобовязання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід'ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 21/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із завершенням бюджетного року, а також за згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на суму 7508.81 грн, вілдповідно підпункт 3.1 пункту 3 викласти в новій редакції, а саме: "Ціна договору складає 122241.19 грн (сто двадцять дві тисячі двісті сорок одна гривня 19 коп) без ПДВ. Замовник бере на себе бюджетні зобов'язання відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів" 2. Специфікацію (Додаьок №1 ) викласти в новій редакції: Додаток №1 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 21/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 122 241,19
UAH