Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці, реставрації картриджів та ремонту оргтехніки (Єдиний закупівельний словник CPV за ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-02-01-000725-c 738f870d08f74b5698054186eb5a7c35
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левшаков Роман

+380569584523 smoly.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Смоли"
Код ЄДРПОУ: 30168850
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське (Дніпродзержинськ), пр. Аношкіна, 179
Контактна особа: Левшаков Роман
+380569584523
smoly.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги по заправці, реставрації картриджів та ремонту оргтехніки (Єдиний закупівельний словник CPV за ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) (Єдиний закупівельний словник CPV за ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги по заправці, реставрації картриджів та ремонту оргтехніки (Єдиний закупівельний словник CPV за ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51938, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, проспект Аношкіна, будинок 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата протягом 10 банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури після підписання Акту Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Ростовський Віталій Петрович
#2002506131
Переможець 5 000,00
UAH
01 лютого 2021 11:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:26
Договір № 33-01 -2021 від 29.01.2021 року.pdf укладений
01 лютого 2021 11:26
Звіт про укладені договори від 29.01.2021 рік Заправка картриджів П.docx укладений
01 лютого 2021 11:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги по заправці, реставрації картриджів та ремонту оргтехніки (Єдиний закупівельний словник CPV за ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) 1 посл. 5 000,00
UAH