Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг у сфері інформатизації : Інформаційно - консультативні послуги з супроводження ПЗ "M.E.DOC" Звітність
Очікувана вартість
3 260,00 UAH
UA-2021-02-01-000162-b 4b3898e0c6a242b6a087089eb579b92f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг у сфері інформатизації : Інформаційно - консультативні послуги з супроводження ПЗ "M.E.DOC" Звітність
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться з місяця закінчення попередньої ліцензії відповідно до п. 2.1. на підставі акту наданих послуг № КРМ284 від 29. 01. 2021 року. Строк оплати: протягом 7 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг. Всі розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

01 лютого 2021 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Красовська Анастасія Павлівна
#3347109104
Переможець 3 260,00
UAH
01 лютого 2021 09:28

Документи

01 лютого 2021 09:28
Електронний підпис
01 лютого 2021 09:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:33
Договір №КРМ284 укладений
01 лютого 2021 09:32
Договір № КРМ284 укладений
01 лютого 2021 09:32
Договір № КРМ284 укладений
01 лютого 2021 09:32
Договір № КРМ284 укладений
01 лютого 2021 09:32
Договір № КРМ284 укладений
01 лютого 2021 09:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 лютого 2021 09:49
3 260,00 UAH UA168201720344280016000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA843003460000026004026782201
ФОП Красовська Анастасiя Павлiвна
Оплачений