Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко м.ч. ж не менше 2,5% та згущене молоко
Очікувана вартість
198 550,00 UAH
UA-2021-01-29-009322-b 8f2e506244de476fb6e36e0ee7d1b9e3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буженко Ольга

380969500663 osvita1973@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44023425
Місцезнаходження: 20382, Україна , Черкаська обл., Уманський район, село Ладижинка, вул.Шкільна, будинок 2
Контактна особа: Буженко Ольга
380969500663
osvita1973@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2021 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 198 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2450 кілограми
Молоко м.ч. ж не менше 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1500 кілограми
згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата, розрахунки проводяться щомісячно протягом 3 (трьох) робочих днів після останньої місячної поставки товару, підписання накладних та після пред’явлення рахунку. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2021 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 15:38
Додаток 2 Вимоги до якості продукції.docx
29 січня 2021 15:38
Додаток 1 Форма пропозиції.docx
29 січня 2021 15:38
Додаток 3 Істотні Умови.docx
29 січня 2021 15:38
Додаток 4 Проект договору.docx
29 січня 2021 15:38
Оглошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грушовенко Дмитро Петрович 198 550,00
UAH з ПДВ
198 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 15:22
Електронний підпис
05 лютого 2021 15:21
22. Гарантійний лист.PDF
05 лютого 2021 15:21
16._Мед._книжка.PDF
05 лютого 2021 15:21
6._IПН__Грушовенко_Д.П.PDF
05 лютого 2021 15:21
2._Витяг_з_EДР.PDF
05 лютого 2021 15:21
1._Виписка_з_EДР.PDF
05 лютого 2021 15:21
17. довідки0001.PDF
05 лютого 2021 15:21
15._Посвiдчення_водiя.PDF
05 лютого 2021 15:21
13._Реeстрацiя_ТЗ.PDF
05 лютого 2021 15:20
14._Сан_обробка_авто.PDF
05 лютого 2021 15:20
7._Cертифiкат_Хасп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грушовенко Дмитро Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грушовенко Дмитро Петрович
#3167819735
Переможець 198 550,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 15:57

Документи

09 лютого 2021 15:55
Електронний підпис
09 лютого 2021 15:53
протокол 15.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грушовенко Дмитро Петрович
#3167819735
198 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2021 15:55
Електронний підпис
09 лютого 2021 15:53
протокол 15.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:20
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:17
ДУ 2 молоко.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 10:13
Додаткова угода №1 молоко.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:12
договір.pdf укладений
12 лютого 2021 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі згідно Договору, відповідно Специфікацію (Додаток №1 до Договору №16/02 від 12.02.2021 р) викласти в новій редакції : Додаток №1 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобовязання. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід'ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 16/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із завершенням бюджетного року, а також за згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на суму 28072.5 грн, вілдповідно підпункт 3.1 пункту 3 викласти в новій редакції, а саме: "Загальна ціна договору складає 170477.50 грн без ПДВ. " 2. Специфікацію (Додаток №1 ) викласти в новій редакції: Додаток №1 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 16/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Молоко м.ч. ж не менше 2,5% 2992.327 кілограми 29,00
UAH
згущене молоко 882.353 кілограми 85,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 170 477,50
UAH