Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові послуги з поточного ремонту підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686
Очікувана вартість
3 695 364,00 UAH
UA-2021-01-29-004062-b fe6e1258f3724059ab41cad6f40d5920
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Сметаненко

+380503940701 smet.rus.tk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Руслан Сметаненко
+380503940701
smet.rus.tk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
відповідно до листа ТОВ «ГСР МАРІН» (вих. №19/12/20 від 28.12.2020), під час виконання робіт за договором було встановлено, що по периметру залізобетонного коробу утворилась вимоїна загальним об’ємом 5,63 м3. Необхідність виконання робіт підтверджено «Технологічною картою на ремонт підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686» та Актом на виконані водолазні роботи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2021 12:02
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Додаткові послуги з поточного ремонту підводної частини гідротехнічної основи маяка Західний Задній № 686
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.3.1. Попередня оплата в розмірі 40% від ціни договору здійснюється протягом 15-ти банківських днів після підписання Акта про початок надання послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (рахунків, у разі здійснення попередньої оплати частинами). Аванс 15 Банківські 40
Iнша подія 4.3.2. У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих послуг (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) в обсягах не менше 50% від ціни Договору з ПДВ, протягом 15-ти банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі 10% від ціни договору за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. Аванс 15 Банківські 10
Iнша подія 4.3.3. У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих послуг (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) в обсягах не менше 70% від ціни Договору з ПДВ, протягом 15-ти банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі 20% від ціни договору за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. Аванс 15 Банківські 20
Iнша подія 4.3.4. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 15-ти банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг за Договором (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. В Акті приймання-передачі наданих послуг для підтвердження використання коштів попередньої оплати зазначається розмір такої попередньої оплати. Пiсляоплата 15 Банківські 30

Тендерна документація

29 січня 2021 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУДНОРЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ГСР МАРІН"
#40085399
Переможець 3 695 364,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 12:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУДНОРЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ГСР МАРІН"
#40085399
3 695 364,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 12:08
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 15:31
доп 2 44.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:02
686 доп1.pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 17:31
TapScanner 11-02-2021-17.18.pdf укладений
11 лютого 2021 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження,
Номер договору про закупівлю: 44/21 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодні умови
Номер договору про закупівлю: 44/21 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 689 109,60
UAH (в тому числі ПДВ 614 851,60 UAH)