Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
720 990,72 UAH
UA-2021-01-28-011835-b 4685e5e72d17412e87201c4af28582db
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Коваленко

+30442855069 ikovalenko@cdago.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний державний архів громадських об'єднань України
Код ЄДРПОУ: 16308958
Місцезнаходження: 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 8
Контактна особа: Ірина Коваленко
+30442855069
ikovalenko@cdago.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Центральний державний архів громадських об’єднань України належить до категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975, а саме: п. 11 - об’єкти та архівні установи, де зберігаються документи Національного архівного фонду. Виходячи із вищезазначеного зміна виконавця є неможливою і вибір процедури закупівлі повністю відповідає умовам застосування переговорної процедури згідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2021 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7296 година
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Генерала Алмазова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2021 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІДДІЛ ВОЄНІЗОВАНОЇ ОХОРОНИ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ
#40242060
Переможець 720 990,72
UAH з ПДВ
29 січня 2021 15:15

Документи

29 січня 2021 15:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 15:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІДДІЛ ВОЄНІЗОВАНОЇ ОХОРОНИ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ
#40242060
720 990,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 16:28
дод_угода №2.pdf зміни до договору
18 січня 2022 11:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:51
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 16:50
Договір охорона.pdf укладений
11 лютого 2021 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", дійшли згоди з 01.01.2022 продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує20% суми, визначеної в початковому Договоріпро закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 14-Д/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 14-Д/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 863 291,52
UAH (в тому числі ПДВ 143 881,92 UAH)