Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
254 592,00 UAH
UA-2021-01-28-009398-b 4187ca3990834b5d95ae57e5c08379ba
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Геннадійович

+380977020711 zzso26@marschool26.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Вебсайт: https://www.marschool26.net/
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Геннадійович
+380977020711
zzso26@marschool26.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
У зв’язку із капітальним ремонтом будівлі та прилеглої території комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міської ради Донецької області», за адресою: м. Маріуполь, вул. Чорноморська, 12 та переведенням дітей до інших навчальних закладів м. Маріуполя необхідно організувати процес харчування для учнів закладу на базі інших шкіл. До закладів освіти «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №54 Маріупольської міської ради Донецької області», «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32 Маріупольської міської ради Донецької області», «Маріупольська гімназія № 2 Маріупольської міської ради Донецької області», «Маріупольський морський ліцей Маріупольської міської ради Донецької області» куди переведені діти, харчоблоки вже знаходяться в користуванні постачальниками послуг гарячого харчування. Це унеможливлює конкуренцію між постачальниками з технічних причин.
Тому роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. відповідно п.п. 2 п.2 ст.40 Закону, відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 08 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Лот 1: Меню 1- 1700 одиниць
Лот 2: Меню 1- 952 одиниць
Лот 3: Меню 1- 4760 одиниць
Лот 4: Меню 1- 544 одиниць

Тендерна документація

28 січня 2021 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування. Лот 1: Меню 1: 1700одиниць
Опис предмету закупівлі:
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Харчоблок комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32 Маріупольської міської ради Донецької області», 87510, м. Маріуполь, Донецька область, вул. Маркелова, 2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 54 400,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1700 од
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування. Лот 1: Меню 1- 1700 одиниць
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, Маркелова, 2
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 54 400,00
UAH
28 січня 2021 16:15

Документи

28 січня 2021 16:14
Електронний підпис
28 січня 2021 16:14
лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
54 400,00
UAH
Документи

Документи

28 січня 2021 16:14
Електронний підпис
28 січня 2021 16:14
лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 13:48
Звіт про виконання договору.pdf укладений
20 січня 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 16:43
ДУ 1 договор 26ш321 від 08.02.21.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 16:42
повід доп 32.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 16:44
Договір № 26Ш_32_1 від 08.02.2021.pdf укладений
08 лютого 2021 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору на 9 760,00 грн. (Дев’ять тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп.), без ПДВ. 2.Загальна сума договору складає 44 640,00 грн.(Сорок чотири тисячі шістсот сорок грн. 00 коп.), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню№ 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів; учнів 1-11 класів з числа пільгових категорій закладів загальної середньої освіти – 1 395 одиниць; 3.Умови договору № 26/ш/32/1 від 08.02.2021 р. не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4.Дана угода складена у 3-х примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 26/Ш/32/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 640,00
UAH