Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення сміття
Очікувана вартість
23 703,40 UAH
UA-2021-01-28-000846-c c3114c9a7e164de99e0bdd73743947b3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чаптикова Анастасія Сеніківна

380444644372 a.chaptykova@kam.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Муніципальний заклад вищої освіти "Київська Академія мистецтв"
Код ЄДРПОУ: 21594647
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Контактна особа: Чаптикова Анастасія Сеніківна
380444644372
a.chaptykova@kam.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2021 10:10
Очікувана вартість: 23 703,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105.6 метри кубічні
Вивезення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за виконання робіт проводиться помісячно за фактично вивезений обсяг ТПВ згідно акту приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2021 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2021 09:54
ДОКУМЕНТАЦІЯ вивезення сміття.docx
28 січня 2021 09:54
ДОКУМЕНТАЦІЯ вивезення сміття.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 10:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" 23 703,40
UAH з ПДВ
23 703,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
Переможець 23 703,40
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 12:15

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
23 703,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 09:32
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 09:55
ДУ №2 Вивезення сміття.pdf зміни до договору
17 січня 2022 09:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:54
Додаткова угода №1 до договору № 13 від 11.02.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 11:13
Договір 13.pdf укладений
11 лютого 2021 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" дію договору № 13 від 11.02.2021 подовжено до 28.02.2022 включно на строк, достатній для проведення закупівлі у 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із подовженням терміну дії Договору №13 від 11.02.2021, збільшено вартість послуг на 4 740,68грн. Таким чином загальна сума договору становить 28 444,08грн.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 28 444,08
UAH (в тому числі ПДВ 4 740,68 UAH)