Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по здійсненню перед рейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв (ДК 021:2015 85121000-3 Послуги у сфері лікарської практики).
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2021-01-28-000302-a dad99bf477944e008c05e543f8e6c104
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Опанасько Михайло Михайлович

+380532562746 poltavaupo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40109042
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 32 А
Контактна особа: Опанасько Михайло Михайлович
+380532562746
poltavaupo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Послуги по здійсненню перед рейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв (ДК 021:2015 85121000-3 Послуги у сфері лікарської практики). Виконавець повинен надати Замовнику послуги, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості послуг даного виду.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4160 послуга
Ціна за одиницю: 12UAH без ПДВ
Послуги по здійсненню перед рейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв (ДК 021:2015 85121000-3 Послуги у сфері лікарської практики).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - власний бюджет. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2021 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Полтавський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
#38503012
Переможець 49 900,00
UAH
28 січня 2021 09:51

Документи

28 січня 2021 09:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 14:59
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 14:58
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 09:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги по здійсненню перед рейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв (ДК 021:2015 85121000-3 Послуги у сфері лікарської практики). 4160 послуга 12,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна послуги складає 11.995 грн.
Номер договору про закупівлю: У-47/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: У-47/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги по здійсненню перед рейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв (ДК 021:2015 85121000-3 Послуги у сфері лікарської практики). 4160 послуга 11,99
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 896,00
UAH