Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуга з теплопостачання для опалення ОНЗ "Суботцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Суботцівської сільської ради, Кропивницького району, Кіровоградської області", Суботцівського будинку культури, Суботцівської дитячої музичної школи, Суботцівської бібліотечної філії, дитячого дошкільного закладу «Колобок»)
Очікувана вартість
2 730 414,04 UAH
UA-2021-01-27-007578-b b4b857133efe4ccbb06ca9d3dda03592
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Сидоренко

+380662379196 viddilosvitusub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО Р-НУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛ.
Код ЄДРПОУ: 44126035
Місцезнаходження: 27444, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янський р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24
Контактна особа: Віта Сидоренко
+380662379196
viddilosvitusub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для потреб опалення у селі Суботці Знам'янського району Кіровоградської області послуги з теплопостачання надає Суботцівського СКП "Сількомунгосп", яке є єдиним постачальником централізованого теплопостачання та займає монопольне становище.
На підставі вищезазначеного, відділу освіти, культури, молоді та спорту Суботцівської сільської ради для забезпечення оплати спожитої теплової енергії у 2021 році закладами освіти та культури, що підпорядковані відділу освіти, культури, молоді та спорту Суботцівської сільської ради необхідно укласти договір на закупівлю ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція Послуга з теплопостачання для опалення ОНЗ "Суботцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Суботцівської сільської ради, Кропивницького району, Кіровоградської області", Суботцівського будинку культури, Суботцівської дитячої музичної школи, Суботцівської бібліотечної філії, дитячого дошкільного закладу «Колобок») з Суботцівського СКП "Сількомунгосп".
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, в наслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи виникає необхідність укладання договору з вищезгаданим Учасником, застосувавши переговорну скорочену процедуру закупівлі на закупівлю ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуга з теплопостачання для опалення ОНЗ "Суботцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Суботцівської сільської ради, Кропивницького району, Кіровоградської області", Суботцівського будинку культури, Суботцівської дитячої музичної школи, Суботцівської бібліотечної філії, дитячого дошкільного закладу «Колобок»). Не укладення договору про закупівлю призведе до припинення теплопостачання та неналежного функціонування навчального, дошкільного та закладів культури.
Також замовником було враховано те, що згідно з частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України. Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісії. Відповідно до пункту 7 «Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», затвердженого Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р, зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Відповідно до «Зведеного переліку суб’єктів природних монополій» СУБОТЦІВСЬКЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІЛЬКОМУНГОСП" займає монопольне становище на ринку з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 15:54
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1075 гігакалорія
ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуга з теплопостачання для опалення ОНЗ "Суботцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Суботцівської сільської ради, Кропивницького району, Кіровоградської області", Суботцівського будинку культури, Суботцівської дитячої музичної школи, Суботцівської бібліотечної філії, дитячого дошкільного закладу «Колобок»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27444, Україна, Кіровоградська область, с.Суботці, вул. Центральна, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

28 січня 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2021 15:52
Протокол 14 поч переговорка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СУБОТЦІВСЬКЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІЛЬКОМУНГОСП"
#31446367
Переможець 2 730 414,04
UAH з ПДВ
28 січня 2021 15:54

Документи

28 січня 2021 15:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 15:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СУБОТЦІВСЬКЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІЛЬКОМУНГОСП"
#31446367
2 730 414,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 16:10
ДУ 6 до договору 40.pdf укладений
27 вересня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 13:54
ДУ 4 до договору 40 pdf.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 09:31
ду 3df.pdf зміни до договору
12 березня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 15:02
ДУ 2 до дог40.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 14:47
ДУ 1 до дог40.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 14:41
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 16:16
Договір 40.pdf укладений
03 лютого 2021 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди доповнити пункт 3. Договору підпунктом 3.2 наступного змісту: " Ціна договору може бути змінена у зв’язку із кошторисними призначеннями та асигнуваннями залежно від реального фінансування видатків Замовника на 2021 рік." 3. Укладення цієї додаткової угоди не є підставою для відмови від зобов'язань, визначених Договором № 40 від 03 лютого 2021 року. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму бюджетних зобов'язань, у зв’язку з кошторисними призначеннями на 2021 рік у сумі 2116414,04 гривень з ПДВ (два мільйони сто шістнадцять тисяч чотириста чотирнадцять гривень, 04 копійки). 2. Зобов'язання по даному Договору виникають в сумі 614000,00 з ПДВ (шістсот чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ) 3. Подальше взяття зобов'язань по даному договору буде змінюватись по мірі змін кошторисних призначень та регламентуватись шляхом укладення додаткових угод, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної в п. 3.2. Договору:
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Збільшити суму бюджетних зобов'язань, у зв’язку з кошторисними призначеннями на 2021 рік у сумі 240 000,00 гривень з ПДВ (двісті сорок тисяч нуль копійок). 2. Зобов'язання по даному Договору виникають в сумі 854 000,00 з ПДВ (вісімсот п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 копійок з ПДВ) 3. Подальше взяття зобов'язань по даному договору буде змінюватись по мірі змін кошторисних призначень та регламентуватись шляхом укладення додаткових угод, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної в п. 3.2. Договору: «3.2.Загальна сума договору не змінюється та становить 2 730 414,04 грн. з ПДВ (два мільйони сімсот тридцять тисяч чотириста чотирнадцять гривень, 04 копійки з ПДВ).» 4. Укладення цієї додаткової угоди не є підставою для відмови від зобов'язань, визначених Договором № 40 від 03 лютого 2021 року. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 6. Дана додаткова угода набирає чинності з дня її підписання сторонами і діє до 31.12.2021 року. Дана угода являється невід'ємною частиною Договору № 40 від 03 лютого 2021 року. 7. Дану додаткову угоду укладено в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у Замовника, а один у Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Збільшити суму бюджетних зобов'язань, у зв’язку з кошторисними призначеннями на 2021 рік у сумі 368 567,24 (триста шістдесят вісім тисяч п’ятсот шістдесят сім тисяч 24 копійки). в тому числі ПДВ 2. Зобов'язання по даному Договору виникають в сумі 1 222 567,20 (один мільйон двісті двадцять дві тисячі п’ятсот шістдесят сім гривень 20 копійок) в тому числі ПДВ 3. Подальше взяття зобов'язань по даному договору буде змінюватись по мірі змін кошторисних призначень та регламентуватись шляхом укладення додаткових угод, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної в п. 3.2. Договору: «3.2.Загальна сума договору не змінюється та становить 2 730 414,04 грн. з ПДВ (два мільйони сімсот тридцять тисяч чотириста чотирнадцять гривень, 04 копійки з ПДВ).»
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 324 476,69
UAH (в тому числі ПДВ 220 746,12 UAH)
Причини розірвання договору: За угодою сторін згідно додатковій угоді №6 до договору №40 від 03.02.2021 року про закупівлю товарів (робіт або послуг) від 27.09.2021 року