Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів на території Заводського району м. Миколаєва
Очікувана вартість
3 983 320,20 UAH
UA-2021-01-27-006517-b ● 08b067711bd7431c8f32c2f42397a3d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410599 |
Вебсайт: | https://admzr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
Контактна особа: |
Анатолій Яковина +380512362287 az_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 13:36 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 3 983 320,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 666,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 119499.61 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 метр кубічний
Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів на території Заводського району м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Допускається відстрочення платежів до 45 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2021 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 17:02 |
ТД ЗВАЛИЩА 2.doc | |
04 лютого 2021 17:02 |
протокол внесення змін до ТД.doc |
04 лютого 2021 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2021 17:02 |
ТД ЗВАЛИЩА 2.doc
|
|||
04 лютого 2021 17:02 |
протокол внесення змін до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до умов Тендерної документації
Дата подання: 29 січня 2021 14:47
Дата відповіді: 03 лютого 2021 14:21
Уважно вивчивши Тендерну документацію, а саме в частині Додаток 2 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, поясніть які саме - «самоскиди – не менше 6 одиниць» потрібні. Мається на увазі об’єм кузова, адже є самоскиди об’ємом кузова 5м3, 6 м3, 8 м3, 10 м3, 12 м3, 20 м3, 25 м3? Чому саме 6 одиниць? Є велика різниця між 6 одиниць по по 5м3 та 6 одиниць по по 25м3, які ви збираєтесь використовувати у повному обсязі кожного календарного дня. Обґрунтуйте. Які саме об’єми вам потрібні та чому саме шість? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідно до обставин що виникають, Замовник може вказувати у графіку надання послуг обсяги звалищ близько 300-400 м3 на день.
Відстань від найвіддаленішої точки Заводського району до міського полігону відходів складає близько 20 км., що займає без урахування черги на розвантаження від 40 до 60 хвилин.
При ліквідації звалищ одночасно у двох місцях, за умови завантаження одного самоскида впродовж приблизно 20-ти хвилин та часу на дорогу до звалища, ефективною вдається робота на кожному з них одного завантажувача та не менше трьох самоскидів.
6 самоскидів та 2 навантажувача надають можливість швидко та оперативно вивозити звалища що виникають.
Приймаючи рішення щодо обов’язкової наявності у Учасника 6 одиниць самоскидів Замовник передбачає можливість мінімізувати наслідки технічної несправність одного чи більше самоскидів.
Відстань від найвіддаленішої точки Заводського району до міського полігону відходів складає близько 20 км., що займає без урахування черги на розвантаження від 40 до 60 хвилин.
При ліквідації звалищ одночасно у двох місцях, за умови завантаження одного самоскида впродовж приблизно 20-ти хвилин та часу на дорогу до звалища, ефективною вдається робота на кожному з них одного завантажувача та не менше трьох самоскидів.
6 самоскидів та 2 навантажувача надають можливість швидко та оперативно вивозити звалища що виникають.
Приймаючи рішення щодо обов’язкової наявності у Учасника 6 одиниць самоскидів Замовник передбачає можливість мінімізувати наслідки технічної несправність одного чи більше самоскидів.
Що до умов Тендерної документації
Дата подання: 30 січня 2021 01:16
Дата відповіді: 03 лютого 2021 14:23
Поясніть будьласка вимогу "Учасник повинен забезпечити роботу усієї техніки кожного дня надання послуг (у разі потреби згідно до графіків Замовника)." "Враховуючи безперервний характер надання послуг Учасник зобов’язаний виконувати послуги в робочі, святкові, вихідні дні." Так Учасник повинен забезпечити роботу усієї техніки кожного дня в робочі, святкові, вихідні дні? Чи у разі потреби?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник зобов’язаний забезпечити роботу усієї техніки в робочі, святкові, вихідні дні згідно наданих Замовником графіків.
У додатку №2 до Тендерної документації вказано наступне: Періодичність, склад послуг та їх обсяги може уточнюватися (коригуватися) Замовником в межах вартості закупівлі послуг.
В разі необхідності термінового виконання послуг Замовник письмово або в телефонному режимі з наступним письмовим підтвердженням може надавати доручення на виконання додаткових об’ємів послуг в межах лімітних асигнувань.
Замовник має право формувати графіки надання послуг на термін від одного дня до тижня.
Згідно додатку №3 до Тендерної документації п.4.2. проекту Договору “Послуги надаються згідно доручень/заявок Замовника”.
У додатку №2 до Тендерної документації вказано наступне: Періодичність, склад послуг та їх обсяги може уточнюватися (коригуватися) Замовником в межах вартості закупівлі послуг.
В разі необхідності термінового виконання послуг Замовник письмово або в телефонному режимі з наступним письмовим підтвердженням може надавати доручення на виконання додаткових об’ємів послуг в межах лімітних асигнувань.
Замовник має право формувати графіки надання послуг на термін від одного дня до тижня.
Згідно додатку №3 до Тендерної документації п.4.2. проекту Договору “Послуги надаються згідно доручень/заявок Замовника”.
Що до умов Тендерної документації
Дата подання: 01 лютого 2021 19:38
Дата відповіді: 04 лютого 2021 12:21
Поясніть вимогу «У разі необхідності Учасник забезпечує роботу техніки також в вихідні та святкові дні незалежно від обсягу послуг згідно заявок Замовника.»? В тендерній документації чітко прописане тільки одне об’їм надання послуг – 35 000 м3, та строк надання послуг - до 31.01.2021р. З цього виходить що 35000м3/ 306 календарних днів = 114, 379 м3 на добу та/ або 35000м3/ 211 робочих дня + 40 днів (суботи) = 165, 877 м3 на добу – 139, 442 м3 на добу. З викладеного виходить що денна норма може бути від 115 м3 (якщо роботи будуть проводитися кожного календарного дня) та до 170 м3 (якщо роботи будуть проводитися тільки у робочі дні) Так чи ні? Внесіть чіткість. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Загальний обсяг послуг визначений у кількості 35000 м3. Протягом усього періоду надання послуг кількість накопичених звалищ та їх обсяг варіюється. При несприятливих погодних умовах обсяг надання послуг може зменшуватися Замовником. У випадках несправності однієї чи більше одиниць техніки зумовлених погодними умовами та\або обставинами непереборної сили послуги можуть не виконуватися або виконуватися не в повному обсязі згідно умов Договору.
За умов збільшення обсягів звалищ Замовник формує графік відповідно до них.
Обсяг утворених нових звалищ не може бути в повній мірі передбачений заздалегідь. Зокрема це стосується магістральних вулиць прибирання яких здійснюється щоденно.
При складанні графіків ліквідації звалищ Замовник керується необхідністю дотримання належного санітарного стану на території району.
У випадку вичерпання обсягів ліквідації звалищ Замовник може ініціювати внесення змін до Договору або припинити його дію. (згідно з п. 10 та п.12 проекту Договору)
У додатку №2 до Тендерної документації вказано наступне : Періодичність, склад послуг та їх обсяги може уточнюватися (коригуватися) Замовником в межах вартості закупівлі послуг. В разі необхідності термінового виконання послуг Замовник письмово або в телефонному режимі з наступним письмовим підтвердженням може надавати доручення на виконання додаткових об’ємів послуг в межах лімітних асигнувань. Замовник має право формувати графіки надання послуг на термін від одного дня до тижня.
За умов збільшення обсягів звалищ Замовник формує графік відповідно до них.
Обсяг утворених нових звалищ не може бути в повній мірі передбачений заздалегідь. Зокрема це стосується магістральних вулиць прибирання яких здійснюється щоденно.
При складанні графіків ліквідації звалищ Замовник керується необхідністю дотримання належного санітарного стану на території району.
У випадку вичерпання обсягів ліквідації звалищ Замовник може ініціювати внесення змін до Договору або припинити його дію. (згідно з п. 10 та п.12 проекту Договору)
У додатку №2 до Тендерної документації вказано наступне : Періодичність, склад послуг та їх обсяги може уточнюватися (коригуватися) Замовником в межах вартості закупівлі послуг. В разі необхідності термінового виконання послуг Замовник письмово або в телефонному режимі з наступним письмовим підтвердженням може надавати доручення на виконання додаткових об’ємів послуг в межах лімітних асигнувань. Замовник має право формувати графіки надання послуг на термін від одного дня до тижня.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович |
3 653 650,00
UAH з ПДВ
|
3 359 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" |
3 675 000,00
UAH з ПДВ
|
3 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович #2750901079 |
Переможець |
3 359 650,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 11:24
|
Додаткова угода №1 від 12.11.2021.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 11:31
|
Договір № юр ТК 5 від 15.03.2021.pdf | укладений |
15 березня 2021 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | юр/ТК 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |