Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Очікувана вартість
418 608,00 UAH
UA-2021-01-27-005810-b 18cb63bcaccb4fafbe97886764f8abb6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нижник

+380633718044 nyzhnyknatalia530@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Наталія Нижник
+380633718044
nyzhnyknatalia530@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Ринок водопостачання та водовідведення, відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій, відповідно до п.2 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку постачання послуг у сфері водопостачання та водовідведення. На сьогоднішній день КП «ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ» Житомирської міської ради займає монопольне становище на ринку з централізованого водопостачання на території Житомирської області, про що зазначено в переліку природних монополій, який розміщується на офіційному веб–сайті АМКУ http://www.amc.gov.ua. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» та Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) на виконання розпорядження Антимонопольного комітету України №874-р від 28.11.2012 «Про затвердження порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», КП «ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ» Житомирської міської ради відноситься до суб’єктів природних монополій Житомирської області,яке забезпечує централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2021 13:13
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25500 метр кубічний
Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату в межах суми укладеного Договору після надання послуг протягом 20 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

27 січня 2021 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 13:11
Протокол 41 pdf.pdf
27 січня 2021 13:11
Лист запрошення водовідведенняpdf.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
Переможець 418 608,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 13:13

Документи

27 січня 2021 13:13
Електронний підпис
27 січня 2021 13:12
Протокол 41 pdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 13:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
418 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 13:13
Електронний підпис
27 січня 2021 13:12
Протокол 41 pdf.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:47
Додаткова угода №1 до договору №и1729.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 15:16
Договір № 1729pdf.pdf укладений
04 лютого 2021 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони погодили зменшити суму договору на 223 736,34 грн. (Двісті двадцять три тисячі сімсот тридцять шість гривень 34 коп.) та зменшити суму зареєстрованих зобов'язань на 20228,34 грн.(Двадцять тисяч двісті двадцять вісім гривень 34 коп.) та викласти п 1.4. Договору в наступній редакції: "1.4.Загальна ціна договору становить : 194 871,66 грн.(сто дев'яносто чотири тисячі вісімсот сімдесят одна гривня 66 коп.) в т.ч. ПДВ зареєструвати під план використання бюджетних коштів на 2021 рік.Ціна договору включає : - оплата за послуги з централізованого водовідведення без урахування орендованих приміщень становить 194158,43; - сума відшкодування послуг орендарями в частиніи орендованих приміщень - 713,23 грн."
Номер договору про закупівлю: 1729
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 194 871,66
UAH (в тому числі ПДВ 32 478,61 UAH)