Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)»
Очікувана вартість
1 513 195,20 UAH
UA-2021-01-27-004407-b ● a6c2389583dc441d89d0f75a1d54f9c5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 1 513 195,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 697,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7565 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені в пункті 3.2 тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється на підставі Акту протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 11:56 |
ТД - ТН КАП Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.docx | |
27 січня 2021 11:56 |
Договір ТН (проєкт).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо надання роз'яснень
Дата подання: 29 січня 2021 15:26
Дата відповіді: 01 лютого 2021 10:39
Як вбачається зі змісту Додатку №8 «Розрахунок ціни пропозиції», до тендерної документації, ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути нарахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також відповідно до листа Держбуду України від 04.10.2000 № 7/7-1010, листа Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.11.
Згідно із листом Держбуду України від 04.10.2000 №7/7-1010, при складанні інвесторської кошторисної документації в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку враховуються кошти на покриття витрат з утримання служби замовника в розмірі 2,5% від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%).
Також, хочу звернути Вашу увагу на те, що наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України, який був прийнятий пізніше, ніж лист Держбуду України №7/7-1010, а також, наказ має вищу юридичну силу, ніж лист.
З урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що вартість на здійснення технагляду повинна обчислюватись у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9, згідно із ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Стосовно розрахунку запропонованих робіт відповідно до Додатку №8 Тендерної документації.
До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: розрахунок заробітної плати; розрахунок витрат на відрядження; розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт.
Як вбачається із змісту Додатку 8 тендерної документації, розрахунок заробітної плати технагляду повинне здійснюватись відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме 1,5% від підсумку глав 1-9.
Учасник при поданні тендерної документації повинен надати розрахунок витрат по заробітній платі, але розрахунок виконується в довільній формі виходячи з обґрунтованої кількості трудовитрат, вартості людино-дня, погодженої із замовником, інших супутніх витрат, пов’язаних з виконанням робіт з технагляду, які не ввійшли до вартості людино-дня та не може перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9.
Якщо брати розрахунок заробітної плати, то вартість робіт на здійснення технагляду буде перевищувати 1,5%.
Стосовно розрахунку витрат на відрядження, відповідно до п.1 постанови КМУ від 02.02.2011 №98 (зі змінами), були затверджені суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
У закупівлі приймають участь не лише державні органи, а й підприємства, установи, організації інших форм власності, тому вважаю, що застосування зазначеної постанови недоцільним, у зв’язку із вищенаведеним, учасник має право не подавати відповідний розрахунок витрат на відрядження.
Відповідно до розрахунку інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт, прошу надати роз’яснення, які саме витрати повинні входити до складу «інших витрат» ?
З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)», у відповідність до норм чинного законодавства.
1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити».
3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 8 до тендерної документації на Закупівлю, договірна ціна розраховується за весь обсяг запропонованих робіт, до ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень:
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок витрат на відрядження;
- розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт.
Відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 11.01.2014 за № 8/15-7-14 розрахунок вартості договірної ціни визначається на підставі відповідних розрахунків, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино години. Примірна форма розрахунку договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 13.04.2020 року № 89.
А також в зв’язку з тим, що фінансування здійснюється за рахунок бюджетних коштів, то розрахунок витрат на відрядження, а саме суми добових та витрати на проживання необхідно розраховувати відповідно до Постанови КМУ від 02.02.2011 № 98 (зі змінами).
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок витрат на відрядження;
- розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт.
Відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 11.01.2014 за № 8/15-7-14 розрахунок вартості договірної ціни визначається на підставі відповідних розрахунків, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино години. Примірна форма розрахунку договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 13.04.2020 року № 89.
А також в зв’язку з тим, що фінансування здійснюється за рахунок бюджетних коштів, то розрахунок витрат на відрядження, а саме суми добових та витрати на проживання необхідно розраховувати відповідно до Постанови КМУ від 02.02.2011 № 98 (зі змінами).
Щодо категорійності дороги
Дата подання: 01 лютого 2021 09:57
Дата відповіді: 01 лютого 2021 10:26
Шановний Замовнику, підкажіть категорію даної ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)»
Відповідь: IV
щодо надання роз'яснень
Дата подання: 01 лютого 2021 14:58
Дата відповіді: 01 лютого 2021 16:48
У Вашій відповіді та тендерній документації, є посилання на лист Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, згідно якого, здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єктів є складовою функцій замовника. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР). Ліміт цих коштів визначається відповідно до п.5.8.13 зазначених Правил в обгрунтованому замовником розмірі, але не більш ніж 2,5 відсотки від підсумку графи 8 глав 1-9 ЗКР.
Ще раз звертаю Вашу увагу на те, що 01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%).
Закупівля оголошена саме на Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)», тому можна зробити висновок, що розрахунок витрат на технагляд повинен здійснюватись на підставі обгрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником.
З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)» у відповідність до норм чинного законодавства.
1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити».
3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно листа МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (МІНРЕГІОН) від 06.11.2018 No7/15.1/12020-18, витрати, пов’язані здійсненням технічного нагляду визначаються відповідно до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ).
Розмір коштів на здійснення технічного нагляду визначається калькуляційним методом, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня. Крім того, орієнтовні трудовитрати спеціаліста технічного нагляду залежать від виду будівництва, призначення об’єкта, його технічної складності, термінів будівництва тощо. Розрахунок вартості людино-дня обчислюється виходячи з розрахунку витрат труда та економічно обґрунтованих елементів витрат за статтями калькулювання. Для прикладу можна використати механізм, який наведений в листі ДП «ДерждорНДІ» від 16.01.2020 року № 19.1-7-34.
Крім того зазначаємо, що МВ 42.1-37641918-758:2017 «Методичні вказівки з визначення вартості дорожніх консультаційних послуг» можливо використовувати як приклад для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду.
Закупівля оголошена саме на Технічний нагляд за об’єктом згідно проєкта у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9 ЗКР.
Розмір коштів на здійснення технічного нагляду визначається калькуляційним методом, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня. Крім того, орієнтовні трудовитрати спеціаліста технічного нагляду залежать від виду будівництва, призначення об’єкта, його технічної складності, термінів будівництва тощо. Розрахунок вартості людино-дня обчислюється виходячи з розрахунку витрат труда та економічно обґрунтованих елементів витрат за статтями калькулювання. Для прикладу можна використати механізм, який наведений в листі ДП «ДерждорНДІ» від 16.01.2020 року № 19.1-7-34.
Крім того зазначаємо, що МВ 42.1-37641918-758:2017 «Методичні вказівки з визначення вартості дорожніх консультаційних послуг» можливо використовувати як приклад для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду.
Закупівля оголошена саме на Технічний нагляд за об’єктом згідно проєкта у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9 ЗКР.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-004407-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва", Код ЄДРПОУ:39422626
Дата подання: 01 лютого 2021 16:50
Внесення змін до тендерної документації
Як вбачається зі змісту Додатку №8 «Розрахунок ціни пропозиції», до тендерної документації, ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути нарахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також відповідно до листа Держбуду України від 04.10.2000 № 7/7-1010, листа Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.11.
Згідно із листом Держбуду України від 04.10.2000 №7/7-1010, при складанні інвесторської кошторисної документації в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку враховуються кошти на покриття витрат з утримання служби замовника в розмірі 2,5% від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%).
Також, хочу звернути Вашу увагу на те, що наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України, який був прийнятий пізніше, ніж лист Держбуду України №7/7-1010, а також, наказ має вищу юридичну силу, ніж лист.
З урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що вартість на здійснення технагляду повинна обчислюватись у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9, згідно із ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Стосовно розрахунку запропонованих робіт відповідно до Додатку №8 Тендерної документації.
До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: розрахунок заробітної плати; розрахунок витрат на відрядження; розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт.
Як вбачається із змісту Додатку 8 тендерної документації, розрахунок заробітної плати технагляду повинне здійснюватись відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме 1,5% від підсумку глав 1-9.
Учасник при поданні тендерної документації повинен надати розрахунок витрат по заробітній платі, але розрахунок виконується в довільній формі виходячи з обґрунтованої кількості трудовитрат, вартості людино-дня, погодженої із замовником, інших супутніх витрат, пов’язаних з виконанням робіт з технагляду, які не ввійшли до вартості людино-дня та не може перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9.
Якщо брати розрахунок заробітної плати, то вартість робіт на здійснення технагляду буде перевищувати 1,5%.
Стосовно розрахунку витрат на відрядження, відповідно до п.1 постанови КМУ від 02.02.2011 №98 (зі змінами), були затверджені суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
У закупівлі приймають участь не лише державні органи, а й підприємства, установи, організації інших форм власності, тому вважаю, що застосування зазначеної постанови недоцільним, у зв’язку із вищенаведеним, учасник має право не подавати відповідний розрахунок витрат на відрядження.
Відповідно до розрахунку інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт, прошу надати роз’яснення, які саме витрати повинні входити до складу «інших витрат» ?
З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)», у відповідність до норм чинного законодавства.
1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити».
3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно із листом Держбуду України від 04.10.2000 №7/7-1010, при складанні інвесторської кошторисної документації в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку враховуються кошти на покриття витрат з утримання служби замовника в розмірі 2,5% від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%).
Також, хочу звернути Вашу увагу на те, що наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України, який був прийнятий пізніше, ніж лист Держбуду України №7/7-1010, а також, наказ має вищу юридичну силу, ніж лист.
З урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що вартість на здійснення технагляду повинна обчислюватись у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9, згідно із ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Стосовно розрахунку запропонованих робіт відповідно до Додатку №8 Тендерної документації.
До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: розрахунок заробітної плати; розрахунок витрат на відрядження; розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт.
Як вбачається із змісту Додатку 8 тендерної документації, розрахунок заробітної плати технагляду повинне здійснюватись відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме 1,5% від підсумку глав 1-9.
Учасник при поданні тендерної документації повинен надати розрахунок витрат по заробітній платі, але розрахунок виконується в довільній формі виходячи з обґрунтованої кількості трудовитрат, вартості людино-дня, погодженої із замовником, інших супутніх витрат, пов’язаних з виконанням робіт з технагляду, які не ввійшли до вартості людино-дня та не може перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9.
Якщо брати розрахунок заробітної плати, то вартість робіт на здійснення технагляду буде перевищувати 1,5%.
Стосовно розрахунку витрат на відрядження, відповідно до п.1 постанови КМУ від 02.02.2011 №98 (зі змінами), були затверджені суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
У закупівлі приймають участь не лише державні органи, а й підприємства, установи, організації інших форм власності, тому вважаю, що застосування зазначеної постанови недоцільним, у зв’язку із вищенаведеним, учасник має право не подавати відповідний розрахунок витрат на відрядження.
Відповідно до розрахунку інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт, прошу надати роз’яснення, які саме витрати повинні входити до складу «інших витрат» ?
З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)», у відповідність до норм чинного законодавства.
1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити».
3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 11:52
Роз’яснення ДП «ДерждорНДІ». ЗБІРНИК роз’яснень з питань визначення вартості дорожніх робіт (випуск No 12) КИЇВ 2021.
Відповідно до пункту 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. У разі відсутності або недостатньої кількості у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об’єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів, передбачених на здійснення технічного нагляду (до 1,5%), виходячи з фактичного виконання обов’язків технагляду, обґрунтованих трудовитрат спеціалістів та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
Розмір цих коштів визначається калькуляційним методом, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня. Крім того, орієнтовні трудовитрати спеціаліста технічного нагляду залежать від виду будівництва, призначення об’єкта, його технічної складності, термінів будівництва тощо. Розрахунок вартості людино-дня обчислюється виходячи з розрахунку витрат труда та економічно обґрунтованих елементів витрат за статтями калькулювання. Для прикладу можна використати механізм, який наведений в листі ДП «ДерждорНДІ» від 16.01.2020 року No 19.1 7 34 щодо визначення рекомендованого показника вартості науково-дослідних робіт в розрахунку на 1 людино-день. Крім того зазначаємо, що 61МВ 42.1-37641918-758:2017 «Методичні вказівки з визначення вартості дорожніх консультаційних послуг» можливо використовувати як приклад для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду.
Відповідно до пункту 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. У разі відсутності або недостатньої кількості у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об’єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів, передбачених на здійснення технічного нагляду (до 1,5%), виходячи з фактичного виконання обов’язків технагляду, обґрунтованих трудовитрат спеціалістів та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
Розмір цих коштів визначається калькуляційним методом, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня. Крім того, орієнтовні трудовитрати спеціаліста технічного нагляду залежать від виду будівництва, призначення об’єкта, його технічної складності, термінів будівництва тощо. Розрахунок вартості людино-дня обчислюється виходячи з розрахунку витрат труда та економічно обґрунтованих елементів витрат за статтями калькулювання. Для прикладу можна використати механізм, який наведений в листі ДП «ДерждорНДІ» від 16.01.2020 року No 19.1 7 34 щодо визначення рекомендованого показника вартості науково-дослідних робіт в розрахунку на 1 людино-день. Крім того зазначаємо, що 61МВ 42.1-37641918-758:2017 «Методичні вказівки з визначення вартості дорожніх консультаційних послуг» можливо використовувати як приклад для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛЛІС БУД" |
876 060,39
UAH з ПДВ
|
876 060,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" |
1 490 497,27
UAH з ПДВ
|
1 490 497,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ" |
1 513 195,00
UAH з ПДВ
|
1 513 195,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛЛІС БУД" #42028950 |
Відхилено |
876 060,39
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 16:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" #41980864 |
Переможець |
1 490 497,27
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:36
|
ДУ №1 ТН КАП №26_21 Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 14:45
|
Договір ТН КАП №26_21 Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.PDF | укладений |
05 березня 2021 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 26/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |