Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-цивільна адміністрація міста Волноваха Волноваського району Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 42849315 |
Вебсайт: | http://volnovakha.dn.gov.ua |
Місцезнаходження: | 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Центральна, буд. 88 |
Контактна особа: |
Ольга Близнюк +380624441077 tendervca@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 21:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 2 115 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги протягом 7 банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 21:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 21:33 |
Додатки до ТД.rar | |
26 січня 2021 21:33 |
ТД Прибирання сміття.pdf | |
26 січня 2021 21:33 |
Додаток 8 Технічна специфікація.pdf | |
26 січня 2021 21:33 |
Додаток 9 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000013 ● af8e727dee87486598982fe105259cd7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-01-26-012919-b 26.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 17:22:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг зі збирання, видалення та перевезення сміття (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-012919-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 17:31:09
Пояснення замовника
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення (у доданому файлі "Пояснення.pdf") у відповідь на Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання, видалення та перевезення сміття).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Держаудитслужби від 12 травня 2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-26-012919-b здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання Договору № 59 про закупівлю послуг зі збирання, видалення та перевезення сміття від 03.03.2021 року з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додаткова угода опублікована згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
2021-05-18 17:21:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬККОМУНГОСП" |
2 115 000,00
UAH з ПДВ
|
2 115 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВУГЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
2 115 000,00
UAH з ПДВ
|
2 115 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬККОМУНГОСП" #20398080 |
Переможець |
2 115 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 17:16
|
Додаткова угода № 1.pdf | укладений |
18 травня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 08:19
|
Договір 59.pdf | укладений |
05 березня 2021 08:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
664 359,60
UAH (в тому числі ПДВ 110 726,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку Держаудитслужби від 12 травня 2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-26-012919-b |