Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення учнів за кодом ДК 021:2015 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Очікувана вартість
203 287,00 UAH
UA-2021-01-26-011087-b 7f6104f31f6e473da10b0798f35633ae
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Асланова

+380985549255 mar.scool45@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №45 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031291
Вебсайт: http://scool45.jimdo.com/
Місцезнаходження: 87552, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Войкова, 31-А
Контактна особа: Олена Асланова
+380985549255
mar.scool45@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пп. 1 п.2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922- VІІІ (зі змінами) (далі - Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Торги на закупівлю Послуги з перевезення учнів за кодом ДК 021:2015 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення ІD закупівель: UA-2020-11-27-006632-b; UA-2020-12-15-011197-c, були відмінені двічі через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 17:04
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перевезення учнів за кодом ДК 021:2015 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87552, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Січових стрельців, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пропозиції приймаються українською мовою Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 січня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МАРІУПОЛЬ-АВТО"
#05419643
Переможець 203 287,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 17:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МАРІУПОЛЬ-АВТО"
#05419643
203 287,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 15:38
дод угода перевозка 20.12.21 001.jpg зміни до договору
20 грудня 2021 15:37
калькуляция перевозка 001.jpg зміни до договору
20 грудня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 13:56
повід скан.docx зміни до договору
16 лютого 2021 13:55
дод.угода 1от 16.02.2021.docx зміни до договору
16 лютого 2021 13:55
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 15:14
договор перевозка скан.docx укладений
09 лютого 2021 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору на 17 751 грн 45 коп. (сімнадцять тисяч сімсот п’ятдесят одна грн. 45 коп) в т.ч. ПДВ 2 958,58 грн. 2.Загальна сума договору складає 185 535 грн 55 коп (сто вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот тридцять п’ять грн.. 55 коп) в т.ч. ПДВ 30 922,59 грн. 3.Умови договору 45 від 09.02.2021 року не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої обов’язки. 4. Дана додаткова Угода складена українською мовою, у трьох ідентичних примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору № 45 від 09.02.2021р.
Номер договору про закупівлю: № 45
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору від 09.02.2021 року № 45 в частині зменшення вартості послуг на суму 71334,55 грн. (сімдесят одна тисяча триста тридцять чотири грн., 55 копійок), у т.ч. ПДВ 11889,09 грн. (одиннадцять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн., 67 копійок). 2. Покупець сплачує Виконавцю вартість послуг у сумі: 114201,00 (сто чотирнадцять тисяч двісті одна грн., 00 копійок), у т.ч. ПДВ 19033,50 грн. (дев’ятнадцять тисяч тридцять три грн., 50 копійок). 3. Викласти у наступній редакції п.3.1. договору від 09.02.2021 року № 45 «Сума договору становить 114201,00 (сто чотирнадцять тисяч двісті одна грн., 00 копійок ), у т.ч. ПДВ 19033,50 грн. (дев’ятнадцять тисяч тридцять три грн., 50 копійок)» 4. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її представниками Сторін і діє до повного виконання зобов’язань усіма Сторонами до договору від 09.02.2021 року № 45. 5. Умови договору № 45 від 09.02.21р. не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 6. Дана угода складена у 3-х примірниках , по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: № 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML