Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плата за послуги банка
Очікувана вартість
1 380,00 UAH
UA-2021-01-26-006063-c 49a064013fba4954bcdaea4cffcd9348
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новоукраїнська сільська рада

05380421@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоукраїнська сільська рада Мар'їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 05380421
Місцезнаходження: 85640, Україна , Донецька обл., село Новоукраїнка, вулиця Молодіжна 16а
Контактна особа: Новоукраїнська сільська рада
05380421@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Плата за послуги банка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85640, Україна, Донецька область, с. Новоукраїнка, Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги

Тендерна документація

26 січня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 16:50
звіт про укладений звіт 001.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Державний ощадний банк України"
#09334702
Переможець 1 380,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 17:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 08:30
дод.уг. 2 1 001.jpg зміни до договору
05 листопада 2021 08:27
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 11:57
дод.угода 001.jpg зміни до договору
19 липня 2021 11:55
дод.угода 002.jpg зміни до договору
19 липня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 13:10
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 13:03
додугода.PDF зміни до договору
12 травня 2021 13:02
додаткова угода 001.jpg зміни до договору
12 травня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 08:01
договор 2021 012 003.jpg укладений
26 січня 2021 18:03
договор 2021 012 001.jpg укладений
26 січня 2021 18:03
договор 2021 012 002.jpg укладений
26 січня 2021 18:03
договор 2021 012 004.jpg укладений
26 січня 2021 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму комісійної винагороди на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2021/012
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму комісійної винагороди на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2021/012
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума комісійної винагороди на 2021 рік збільшити на 1200,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 2021/012
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML