Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
4 426 806,48 UAH
UA-2021-01-26-005662-b a8a2e217ade54bb1b2811404b20105f4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Миколаївна Бондаренко

+380482427765 finance@odeku.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний екологічний університет
Код ЄДРПОУ: 26134086
Вебсайт: http://www.odeku.edu.ua
Місцезнаходження: 65016, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Львівська, 15
Контактна особа: Валентина Миколаївна Бондаренко
+380482427765
finance@odeku.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до пп. 2 п. 2 статті 40 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019р. (далі - Закон), у зв’язку з відсутності конкуренції з технічних причин на ринку послуг з постачання теплової енергії, Одеським державним екологічним університетом може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Згідно Реєстру суб'єктів природних монополій НКРЕКП, природним монополістом в Одеській області з постачання теплової енергії є Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси».
Виходячи з вищесказаного, єдиний можливий постачальник послуг з постачання теплової енергії в м. Одесі та Одеській області в 2021 році є Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 13:26
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2410 гігакалорія
Постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65016, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Львівська, 15, вул. Ак. Корольова, 26, вул. Ак. Корольова, 5/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 січня 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
Переможець 4 426 806,48
UAH з ПДВ
26 січня 2021 13:26

Документи

26 січня 2021 13:26
Електронний підпис
26 січня 2021 13:26
Протокол 07_01.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 13:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
4 426 806,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 13:26
Електронний підпис
26 січня 2021 13:26
Протокол 07_01.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 12:34
ДУ № 5 тепло.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 12:30
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 14:56
ДУ_Тепло_№4.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 14:57
ДУ № 3.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 14:55
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 11:55
Теплопост. 20%.pdf зміни до договору
05 січня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:48
ДУ теплопост. зменшення.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:43
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 13:55
Договір 5173_5.pdf укладений
03 лютого 2021 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пп. 1 п. 5ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» за № 922-VIІІ від 25.12.2015р. зі змінами (далі – Закон), по вимогам якого був укладений та діє Договір, Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача.Згідно п. 6 ст. 41 Закону, Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, а саме до 28.02.22р.
Номер договору про закупівлю: 5173/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» за № 922-VIІІ від 25.12.2015р. (далі- Закон), по вимогам якого був укладений та діє Договір, та згідно пп. 11.3.3. п. 11.3 Розділу ХІ «Інші умови» Договору, Сторони домовилися продовжити дію вказаного договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме до 28.02.2022 р. в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 5173/5
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Учасника, які зазначені у розділі XII «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни та викласти банківські реквізити Учасника в наступній редакції: Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» 65029, м. Одеса, вул. Балківська, буд.1-Б, р/р № UA753288450000026005300416451 в Філії Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» МФО 328845 Код ЄДРПОУ 34674102
Номер договору про закупівлю: 5173/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти другий абзац п.4.6 Розділу IV « Порядок здійснення оплати» наступним чином: «Нові тарифи встановлює Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або органи місцевого самоврядування, вони не є предметом узгодження між Учасником та Замовником, нарахування з застосуванням нових тарифів проводяться з дати встановлення, зазначеної в відповідній постанові про встановлення тарифу.».
Номер договору про закупівлю: 5173/5
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача
Номер договору про закупівлю: 5173/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 4 326 653,86
UAH (в тому числі ПДВ 721 108,97 UAH)