Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з миття автомобілів та подібні послуги
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-01-26-005524-b 94c1575a0ba94bf09a2c89102007ccea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Уварова

+380503917319 uvarova_s@energy.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 23399393
Вебсайт: http://www.energy.mk.ua/
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛ. ГРОМАДЯНСЬКА, будинок 40
Контактна особа: Світлана Уварова
+380503917319
uvarova_s@energy.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2021 15:02
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 послуга
Послуги з миття автомобілів та подібні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між Сторонами проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів згідно підписаних Сторонами актів наданих послуг та рахунків на поточний рахунок Учасника не пізніше 60 банківських днів з моменту підписання відповідного акту наданих послуг, який надається Замовнику разом з відомістю за один календарний місяць. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 11:46
Миття автомобілів ТД (2021рік) - нова редакція.docx
01 лютого 2021 11:46
Перелік змін.docx
26 січня 2021 13:18
Миття автомобілів ТД (2021рік).docx
26 січня 2021 13:18
Проект Договору - Миття автомобілів.docx
01 лютого 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 11:46
Миття автомобілів ТД (2021рік) - нова редакція.docx
01 лютого 2021 11:46
Перелік змін.docx
26 січня 2021 13:18
Миття автомобілів ТД (2021рік).docx
26 січня 2021 13:18
Проект Договору - Миття автомобілів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по документації
Дата подання: 29 січня 2021 15:17
Дата відповіді: 01 лютого 2021 11:23
Відповідно до п.3.2 Оголошення Учасник повинен гарантувати відповідну якість миючих засобів, які використовується для миття кузовів, скла автомобілів та чистки салонів транспортних засобів, щодо того, що вони не шкодять навколишньому середовищу та безпечні для пластикових, гумових і скляних деталей транспортного засобу, що підтверджується відповідними сертифікатами та/або висновками. Просимо роз'яснити, вищезазначені сертифікати та/або висновки необхідно надавати учаснику в складі пропозиції чи надання цих документів передбачено переможцем/постачальником безпосередньо при наданні послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені сертифікати необхідно надати в складі пропозиції.
Уточнення по документації
Дата подання: 29 січня 2021 15:24
Дата відповіді: 01 лютого 2021 11:30
Відповідно до п.3.5 Оголошення Замовник не має можливості визначити вичерпний перелік послуг, що повинні надаватись, однак при цьому п.3.4 Оголошення виставляє вимогу щодо надання послуги, яка не може перевищувати 1 годину. Звертаємо увагу на те, що інколи 1-єї години не достатньо при наданні повного комплексу послуг за предметом закупівлі, а тому просимо внести зміни до умов надання послуг за предметом закупівлі та збільшити строк виконання послуг з миття одного автомобіля в залежності від комплексу послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 1 до Оголошення зазначено: "До переліку послуги входить мийка кузова авто з нанесенням миючих засобів, чистка салону та багажника, прання килимків, мийка двигуна, вологе прибирання, обробка воском, силіконом, обробка шкіри, торпеди та пластику". Також зазначений перелік ТЗ Замовника. Таким чином п.3.4 додатку 1 до Оголошення залишено без змін.
Уточнення по документації
Дата подання: 31 січня 2021 14:34
Дата відповіді: 01 лютого 2021 11:32
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі за допомогою системи електронних торгів Замовник вимагає від учасників надання ними Дозволу на розміщення на території об'єктів благоустрою будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торгівельного та іншого призначення. Звертаємо увагу на те, що чинним законодавством України не передбачено отримання даного дозволу, а саме з набранням чинності частиною першою статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, а також підприємств, установ, організацій, уповноважених відповідно до закону видавати документи дозвільного характеру, НЕМАЄ правових підстав вимагати від суб'єктів господарювання отримання дозволів на розміщення об'єкта торгівлі та сфери послуг, оскільки необхідність одержання його не передбачена законом (Лист 17.10.2006 N 7507/0/2-06 "Щодо видачі дозволу на розміщення об'єкта торгівлі та сфери послуг і встановлення режиму роботи підприємств приватної форми власності" Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва). Крім цього, отримання дозволу та/або декларації на провадження виду господарської діяльності щодо надання послуг з миття автомобілів та подібних послуг не передбачено чинним законодавством України, оскільки відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011р., (далі – Порядок), при наданні послуг за договором про закупівлю не передбачено: експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки згідно переліків Додатку 3 та Додатку 7 до Порядку; виконання робіт підвищеної небезпеки згідно переліків Додатку 2 та Додатку 6 до Порядку. На підставі вищевикладеного та керуючись нормами чинного законодавства України просимо видалити вимогу щодо надання Дозволу на розміщення на території об'єктів благоустрою будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торгівельного та іншого призначення у зв'язку з втратою чинності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До документації по закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Уточнення по документації
Дата подання: 31 січня 2021 14:38
Дата відповіді: 01 лютого 2021 11:32
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі за допомогою системи електронних торгів Замовник вимагає від учасників надання ними Довідки про взяття на облік платника податків. Звертаємо увагу на те, що відповідно до Закону України № 4839-VI від 24.05.2012р. докорінно змінено підхід до процедури взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в органах податкової служби, органах статистики та Пенсійного фонду. Відтепер довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно отримувати юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, оскільки дані про них містяться у відкритому доступі, а саме у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Про взяття на податковий облік юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань свідчить Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яку державний реєстратор видає не пізніше наступного робочого дня після отримання від органів державної податкової служби даних про взяття на податковий облік. На підставі вищевикладеного та керуючись нормами чинного законодавства України просимо видалити вимогу щодо надання Довідки про взяття на облік платника податків у зв'язку з втратою чинності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До документації по закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-26-005524-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ІНТЕРЛЄГІС", Код ЄДРПОУ:32189280
Дата подання: 19 лютого 2021 11:44
Вимога, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Відповідно до Протоколу прийняття рішення уповноваженої особи № 25 від 17.02.2021р. пропозиція Приватного підприємства «ІНТЕРЛЄГІС» (далі - Учасник) була відхилена, оскільки не відповідає вимогим Замовника.
Учасник не погоджується із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать нормам чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII), з огляду на наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.1 ст.5 Закону № 922-VIII).
Уважно вивчивши підстави відхилення пропозиції Учасника, останній прийшов до висновку, що Замовником було прийнято необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення про відхилення пропозиції Учасника. На підтвердження зазначеного Учасник наводить наступні аргументи.
Відповідно до п.3.5. Додатку 1 до Оголошення "...ОБСЯГ ТА ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ, ПЕРЕЛІК АВТОМОБІЛІВ ЗАМОВНИКА, необхідних для надання послуг з мийки та чистки автомобілів, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, БУДЕ ВИЗНАЧАТИСЯ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ, але не більше загальної суми, зазначеної в договорі. Оскільки НА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ визначити КОНКРЕТНУ КІЛЬКІСТЬ та ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ Учасника, які необхідно закупити та їх обсяг, з метою об’єктивної оцінки пропозицій та визначення переможця, враховуючи особливості закупівлі послуг з мийки автомобілів, ЗАМОВНИК ВИЗНАЧАЄ ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК базових послуг та їх обсяг, наведений у даній тендерній документації".
Учасником вимоги Оголошення виконано у повному обсязі та надано ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК базових послуг та їх обсяг, що не може бути приводом для дискваліфікації. При цьому, Учасник свої листом за вих. № 5 від 08.02.2021р. підтверджує своє розуміння та надає відповідну згоду на умови, що орієнтовний перелік базових послуг та їх обсяг буде коригуватися в процесі надання послуг згідно підписаного договору про закупівлю та в рамках фактичної суми, визначеної за результатами аукціону.
Отже, Учасником умови Оголошення виконані у повному обсязі, а Замовником винесено рішення про дискваліфікацію пропозиції Учасника безпідставно.
Ухвалене рішення про відхилення пропозиції Учасника, у тому числі підстави такого відхилення, повинні містити інформацію з посиланням на відповідні норми Закону № 922-VIII та умови Оголошення, яким така пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників повинно бути винесено з дотриманням норм чинного законодавства України та повинно базуватися виключно на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно прописані в Оголошенні. Замовником не дотримано принципів, передбачених статтею 5 Закону № 922-VIII та відхиляючи пропозицію Учасника, керувався своїми суб’єктивними домислами, припущеннями та на власний розсуд трактуючи норми чинного законодавства України та умови Оголошення.
З огляду на зазначене, Учасник вважає, що його пропозиція відповідає умовам Оголошення.
З усього наведеного вище можна зробити висновок, що дії Замовника при здійснення даної закупівлі свідчать про його дискримінаційні та нерівне ставлення до Учасника, свідчать про необґрунтовані, необ’єктивні та упереджені дії при розгляді, оцінці пропозиції Учасника та прийнятті відповідного рішення щодо неправомірної дискваліфікації останнього.
Відповідно до п.2 ч.14 ст.14 Закону № 922-VIII Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
З огляду на вищезазначене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015,

вимагаємо:

1. Прийняти Вимогу що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника до розгляду.
2. Скасувати Протокол прийняття рішення уповноваженої особи № 25 від 17.02.2021р.
3. Повторно розглянути подану Учасником пропозицію та прийняти відповідне рішення з дотриманням норм чинного законодавства України та умов Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 лютого 2021 15:39
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2021 15:38
Розглянувши вимогу учасника ПП "ІНТЕРЛЄГІС" та повторно вивчивши надані у рамках закупівлі документи, Замовник вирішив задовольнити вимогу і повернути вказаного учасника на кваліфікацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНТЕРЛЄГІС" 54 960,00
UAH з ПДВ
39 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АВАНТ- АТ " 59 500,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 11:32
Електронний підпис
09 лютого 2021 11:03
12. ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 14:12
Електронний підпис
02 лютого 2021 14:09
011.jpg
02 лютого 2021 14:09
008.jpg
02 лютого 2021 14:09
009.jpg
02 лютого 2021 14:09
006.jpg
02 лютого 2021 14:09
002.jpg
02 лютого 2021 14:09
001.jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(14).jpg
02 лютого 2021 14:09
015.jpg
02 лютого 2021 14:09
013.jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(12).jpg
02 лютого 2021 14:09
014.jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(11).jpg
02 лютого 2021 14:09
012.jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(10).jpg
02 лютого 2021 14:09
004.jpg
02 лютого 2021 14:09
003.jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(1).jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(3).jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(0).jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(4).jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(5).jpg
02 лютого 2021 14:09
010.jpg
02 лютого 2021 14:09
007.jpg
02 лютого 2021 14:09
0001(13).jpg
02 лютого 2021 14:08
0001(9).jpg
02 лютого 2021 14:08
0001(7).jpg
02 лютого 2021 14:08
0001(8).jpg
02 лютого 2021 14:08
0001(6).jpg
02 лютого 2021 14:08
005.jpg
02 лютого 2021 14:08
0001(2).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНТЕРЛЄГІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АВАНТ- АТ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНТЕРЛЄГІС"
#32189280
Рішення скасоване 39 990,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 15:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АВАНТ- АТ "
#34375928
Рішення скасоване 40 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 15:39
ПП "ІНТЕРЛЄГІС"
#32189280
Переможець 39 990,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 15:49

Документи

17 лютого 2021 16:14
Електронний підпис

Документи

24 лютого 2021 15:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНТЕРЛЄГІС"
#32189280
39 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2021 15:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 16:01
Інтерлєгіс.pdf укладений
16 березня 2021 16:00