Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з спостереження, технічного обслуговування та поточного ремонту системи санкціонованого проїзду (болард – світлофор) на перехресті провул. Терезова та вул. Воскресенської в м. Суми
Очікувана вартість
91 670,00 UAH
UA-2021-01-26-004711-c 40edb838693747cdbf9acad52b9f157b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 91 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 458,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
(Надання послуг з спостереження, технічного обслуговування та поточного ремонту системи санкціонованого проїзду (болард – світлофор) на перехресті провул. Терезова та вул. Воскресенської в м. Суми).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: перехрестя провул. Терезова та вул. Воскресенської в м. Суми.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2021.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 91 670,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 01.02.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 04.02.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 458,35 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення.
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків, в тому числі: вартість прямих витрат визначається на основі діючих на момент складання актів здачі-приймання наданих послуг з урахуванням вартості машин, механізмів та матеріалів, розрахованих по калькуляціям на підприємстві.
Розмір кошторисної заробітної плати робітників визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року №196).
Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, рівень яких погоджується з Замовником.
Розмір кошторисного прибутку визначається на рівні, не вищому ніж встановлений місцевими органами самоврядування, але в будь-якому випадку не вище середнього по галузі згідно до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства №154 від 23.09.2003 року.
Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання, вважаються врахованими, у загальній ціні його тендерної пропозиції.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації);
Довідка в довільній формі щодо наявності диспетчерів, електриків, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги та кваліфікованого головного інженера з досвідом програмування та налагодження ССП.
• Довідка про наявність виділеного каналу зв’язку телекомунікаційної компанії.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Надання послуг з спостереження, технічного обслуговування та поточного ремонту системи санкціонованого проїзду (болард – світлофор) на перехресті провул. Терезова та вул. Воскресенської в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
1 послуга
Спостереження за системою санкціонованого проїзду (болард-світлофор).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
1 послуга
Технічне обслуговування системи санкціонованого проїзду (болард-світлофор).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2021 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 15:15
Оголошення.doc
26 січня 2021 15:15
Додаток №2.docx
26 січня 2021 15:15
Додаток №1 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОМАТИКА ЛТД" 91 670,00
UAH з ПДВ
91 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 16:53
Електронний підпис
03 лютого 2021 16:53
Тех паспорт_Renault.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Тех паспорт_Renault.pdf
03 лютого 2021 16:53
Тех паспорт_Fiat _1.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Тех паспорт_Fiat _1.pdf
03 лютого 2021 16:53
Наказ директора.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Наказ директора.pdf
03 лютого 2021 16:53
Лиц Спецавтоматика.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Лиц Спецавтоматика.pdf
03 лютого 2021 16:53
Єдиний податок 2016.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Єдиний податок 2016.pdf
03 лютого 2021 16:53
Документи_Ніконенко.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Документи_Ніконенко.pdf
03 лютого 2021 16:53
Документи_Летучий.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Документи_Летучий.pdf
03 лютого 2021 16:53
Документи_Клименко.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Документи_Клименко.pdf
03 лютого 2021 16:53
Документи_Забіяка.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Документи_Забіяка.pdf
03 лютого 2021 16:53
Документи_Бурлака.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Документи_Бурлака.pdf
03 лютого 2021 16:53
Договір 2020року.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Договір 2020року.pdf
03 лютого 2021 16:53
Договір 2019 року.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Договір 2019 року.pdf
03 лютого 2021 16:53
Договір 2017 року.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
Договір 2017 року.pdf
03 лютого 2021 16:53
14. Виписка з реєстру.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
14. Виписка з реєстру.pdf
03 лютого 2021 16:53
13.Анкета учасника.pdf.p7s
03 лютого 2021 16:53
13.Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОМАТИКА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОМАТИКА ЛТД"
#14019687
Переможець 91 670,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 09:19

Документи

04 лютого 2021 09:18
Протокол №61_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОМАТИКА ЛТД"
#14019687
91 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 09:18
Протокол №61_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:00
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 10:07
Додатки до договору_0001.pdf укладений
18 лютого 2021 10:07
Договір №52-б_0001.pdf укладений
18 лютого 2021 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 91 670,00
UAH