Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання - ліквідація вибоїн струменевим методом, герметизація тріщин асфальтобетонного покриття, влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральної суміші та нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Донецькій області
Maintenance services - liquidation of potholes by jet method, sealing of cracks of asphalt concrete pavement, installation of protective layers of emulsion-mineral mixture and application of horizontal road markings on public roads of state importance in Donetsk region
Maintenance services - liquidation of potholes by jet method, sealing of cracks of asphalt concrete pavement, installation of protective layers of emulsion-mineral mixture and application of horizontal road markings on public roads of state importance in Donetsk region
Очікувана вартість
177 031 400,00 UAH
UA-2021-01-26-004102-c ● 313861e1f5d34a54b583247b276eb3b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Donetsk Oblast |
National ID: | 25946285 |
Contact point: |
Shuranova Tetiana 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 177 031 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 886 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1770314 UAH |
Publication date: | 26 січня 2021 14:36 |
Enquiries until: | 01 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 177 031 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 886 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника/Бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь -яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника/Принципала, без згоди та погодження з Замовником/Бенефіціара, після її передавання / надсилання Замовнику/Бенефіціару. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 368201720355119001000008630, МФО 820172, Державна казначейська служба України, м. Київ.
Розгорнути
Згорнути
The tender offer must be accompanied by a document confirming the Bidder's provision of tender offer, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with a qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. . The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certifying Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of the CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of the guarantor's CEP (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758 or International Standby Practices, Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through a advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory imposition of the QES of the advising bank. The amount of security for the tender offer is 1% of the expected purchase price. The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the Customer the guarantee amount in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer / Beneficiary's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant / Principal, without the consent of the Customer / Beneficiary, after its transfer / sending to the Customer / Beneficiary. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank -guarantor and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with the provision of confirmation of the powers of such authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: UA 368201720355119001000008630, State Treasury Service of Ukraine, Kyiv.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Highway operation services
CPV: 63712200-5
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 (з урахуванням змін). Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Виконавцем суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов’язання Виконавцем. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт ф. КБ-2в, ф.КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору. Попередня оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надання заявки. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг протягом тридцяти календарних днів з дня надходження бюджетних коштів на його рахунок на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) протягом 10 (десяти) робочих днів. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата наданих послуг проводиться поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 12:32 |
Перелік змін 03.03.2021.docx | |
03 березня 2021 12:32 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
24 лютого 2021 14:40 |
Перелік змін.docx | |
24 лютого 2021 14:40 |
Відомість обсягів послуг зі змінами.docx | |
24 лютого 2021 11:21 |
Перелік змін.docx | |
26 січня 2021 14:33 |
Проект договору.doc |
03 березня 2021 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 березня 2021 12:32 |
Перелік змін 03.03.2021.docx
|
|||||||||
03 березня 2021 12:32 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
24 лютого 2021 14:40 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
24 лютого 2021 14:40 |
Відомість обсягів послуг зі змінами.docx
|
|||||||||
24 лютого 2021 11:21 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
26 січня 2021 14:33 |
Проект договору.doc
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 березня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 10:31
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 березня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій