Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 19:13 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів наданих послуг (етапів послуг), за етапами №1 та №3 у строк не більше ніж 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного акту, за етапами №1 та №3 у строк не більше ніж 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного акту | Пiсляоплата | 50 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
26 січня 2021 18:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 18:33 |
21_0053_п_Повідомлення про намір укласти договір.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000045 ● 76839a716dc9482c8fb009ba023d50be
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-01-26-003307-a 26.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-29 10:50:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-003307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 14:34:41
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 29 квітня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-003307-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 29 квітня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-003307-a
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-003307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені на підставі статей 6 та 16 Закону України " Про трубопровідний транспорт", пункту 1.10 розділу V НПАОП 60.3-1.01-10 "Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів", а також пункту 7.1.2 НДТОВ 01-001:2019 "Технічна експлуатація газотранспортної системи" у відповідності до потреби ТОВ "Оператор ГТС України" (далі – Товариство) в проведенні внутрішньотрубного діагностування ділянок лінійної частини магістральних газопроводів DN1400 та вимог "Specifications and requirements for in-line inspection of pipelines" було сформовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі послуг з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів).
Очікувана вартість визначена на підставі найменшої з отриманих комерційних пропозицій, а саме пропозиції компанії ROSEN Europe B.V.
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ROSEN Europe B.V. #808776393 |
Переможець |
217 965 020,00
UAH
|
26 січня 2021 19:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 11:14
|
ДУ_5_Additional_Agreement_5_13.12.2023.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 08:17
|
ДУ №4_ADD. AGREM_4_ua-en.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 08:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 13:56
|
ДУ_3_Additional_Agreement_3_18.04.2023.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 17:00
|
Доповнення 1 до ДУ №2_Supplement 1 to Ad agr 2.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2022 15:55
|
ДУ_2_Additional_Agreement_10.01.2022.pdf | зміни до договору |
10 січня 2022 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 09:52
|
Доповнення_1_до_ДУ_№1_11.11.2021.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:08
|
Additional_Agreement_1_05.04.2021_2.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:07
|
Additional_Agreement_1_05.04.2021_1.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 11:22
|
Договір-Agreement_2102000147_22.02.2021_p01-47.pdf | укладений |
23 лютого 2021 11:21
|
Договір-Agreement_2102000147_22.02.2021_p48-93.pdf | укладений |
23 лютого 2021 11:21
|
21_0053_п_Повідомлення про намір укласти договір.pdf | укладений |
23 лютого 2021 10:35
|
Пояснювальна записка.pdf | укладений |
23 лютого 2021 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних описок в перекладі договору англійською мовою, визначення об'ємів надання послуг на 2021 рік та переліку обладнання для надання цих послуг |
Номер договору про закупівлю: | 2102000147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення об'ємів надання послуг на 2021 рік та переліку ділянок на яких проводиться внутрішньотрубна діагностика |
Номер договору про закупівлю: | 2102000147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Доповнення 1 до ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення об'ємів надання послуг на 2022 рік та переліку ділянок на яких проводиться внутрішньотрубна діагностика |
Номер договору про закупівлю: | 2102000147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3) ч. 5 ст. 41 ЗУ 922 покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміна об'ємів надання послуг на 2022 рік та переліку ділянок на яких проводиться внутрішньотрубна діагностика. |
Номер договору про закупівлю: | 2102000147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Доповнення 1 до ДУ №2_Supplement 1 to Ad agr 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3) ч. 5 ст. 41 ЗУ 922 покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Визначення об'ємів надання послуг на 2023 рік та переліку ділянок на яких проводиться внутрішньотрубна діагностика. |
Номер договору про закупівлю: | 2102000147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування об'ємів надання послуг на 2023 рік та переліку ділянок на яких проводиться внутрішньотрубна діагностика в зв'язку з особливостями режиму роботи газотранспортної системи |
Номер договору про закупівлю: | 2102000147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3) ч. 5 ст. 41 ЗУ 922 покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Визначення переліку ділянок МГ, на яких здійснюється ВТД в 2024 році, їх довжини і вартісні показники послуг на 2024 рік та перелік необхідного обладнання для проведення ВТД в 2024 році. |
Номер договору про закупівлю: | 2102000147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |