Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відправлення поштової кореспонденції з нанесенням відбитків кліше маркувальної машини
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-01-26-001880-a 435a428a80a148d1b5a47be914e1096e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуц Наталія Богданівна

+380322975317 nataliehuts@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42262398
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Соборна, 7
Контактна особа: Гуц Наталія Богданівна
+380322975317
nataliehuts@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується в зв’язку із необхідністю забезпечити безперебійне функціонування судової системи у м. Львові для виконання судами функцій, покладених на них законодавством про судоустрій та Конституцією України, зважаючи на потребу в укладенні договору з Львівською дирекцією АТ «Укрпошта» та враховуючи, що Львівська дирекція АТ «Укрпошта» має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам в межах Львівської області. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМ N 277-р від 25.04.2018 N 547-р від 17.07.2019 виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на акціонерне товариство «Укрпошта». Згідно зі ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» національний оператор має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого товари можуть бути поставлені, тільки певним певним суб’єктом господарювання, за відсутності при цьому альтернативи (єдиний можливий продавець – природний монополіст АТ «Укрпошта» а саме: Львівська дирекція АТ «Укрпошта»), відповідно до п.2 ч.2.ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відправлення поштової кореспонденції з нанесенням відбитків кліше маркувальної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Соборна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64112000-4 — Поштові послуги з доставки письмової кореспонденції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник оплачує надання Послуг, передбачених цим Договором, шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 100% суми, що забезпечує відправку однієї або декількох груп Поштових відправлень впродовж певного періоду (місяця), за діючими на момент надання Послуг Граничними тарифами та Тарифами, на поточний рахунок Виконавця, вказаний в розділі «Місцезнаходження та реквізити Сторін» цього Договору. При відсутності попередньої оплати за надання Послуг за цим Договором, в розмірі достатньому для пересилання відповідних Поштових відправлень, Виконавець не приймає зазначені Поштові відправлення від Замовника. Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 січня 2021 14:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 14:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 14:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Львівської дирекції АТ "Укрпошта"
#22336769
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 14:30

Документи

26 січня 2021 14:30
Електронний підпис
26 січня 2021 14:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Львівської дирекції АТ "Укрпошта"
#22336769
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 14:30
Електронний підпис
26 січня 2021 14:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:56
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 10:52
Протокол 11.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:46
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 11:46
Договір укладений
23 лютого 2021 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При оприлюдненні в електронній системі закупівель річного плану закупівель на 2021 рік по предмету закупівлі за ДК 021:2015:64110000-0 Поштові послуги (відправлення поштової кореспонденції з нанесенням відбитків кліше маркувальної машини) з очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (UA-P-2021-01-20-002804-a) було допущено технічну помилку в коді КЕКВ, а саме: замість «Код КЕКВ 2240 - Оплата послуг (крім комунальних)» було помилково вказано «Код КЕКВ - 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». У зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика https://www.dzo.com.ua/ не дозволяють виправлення інформації та додавання документів після завершення процедури, прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 428
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 11 від 24.02.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 666,67 UAH)