Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV): – 15610000 -7 - «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи)»
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2021-01-26-001721-c ● 12cc31b49e984e9f99b16fb3bd3ba658
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Смілянський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189765 |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40 |
Контактна особа: |
РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ 0473320847 sdbi40@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 104 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
• назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – 15610000 -7 - «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи)»
• *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону
• *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847
• кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість:
1.Крупа гречана /жарена/ - 900 кг.
2.Перлова крупа - 350 кг.
3.Пшенична крупа - 650 кг.
4.Крупа пшоно - 750 кг.
5.Ячна крупа - 650 кг.
6.Горохова крупа - 600 кг.
7.Вівсяна крупа - 450 кг.
8.Рисова крупа - 1100 кг.
9. Рисова кукурузна - 300 кг.
Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40
• очікувана вартість предмета закупівлі – 104000.00 грн;
• джерело фінансування – кошти місцевого бюджету .
• Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
• строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - протягом 2021 року , але не пізніше 31 грудня 2021 року;
• кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12.02.2020 Р.;
умови оплати – згідно п. 4.1. Розділу 4 Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021 р.
• У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі..
• мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
• розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (договору) – не вимагається ;
• розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ;
Розгорнути
Згорнути
• *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону
• *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847
• кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість:
1.Крупа гречана /жарена/ - 900 кг.
2.Перлова крупа - 350 кг.
3.Пшенична крупа - 650 кг.
4.Крупа пшоно - 750 кг.
5.Ячна крупа - 650 кг.
6.Горохова крупа - 600 кг.
7.Вівсяна крупа - 450 кг.
8.Рисова крупа - 1100 кг.
9. Рисова кукурузна - 300 кг.
Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40
• очікувана вартість предмета закупівлі – 104000.00 грн;
• джерело фінансування – кошти місцевого бюджету .
• Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
• строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - протягом 2021 року , але не пізніше 31 грудня 2021 року;
• кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12.02.2020 Р.;
умови оплати – згідно п. 4.1. Розділу 4 Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021 р.
• У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі..
• мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
• розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (договору) – не вимагається ;
• розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кілограми
1.Крупа гречана /жарена/ - 900 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
350 кілограми
2.Перлова крупа - 350 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
650 кілограми
3.Пшенична крупа - 650 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
750 кілограми
4.Крупа пшоно - 750 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
650 кілограми
5.Ячна крупа - 650 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
600 кілограми
6.Горохова крупа - 600 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
450 кілограми
7.Вівсяна крупа - 450 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1100 кілограми
8.Рисова крупа - 1100 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограми
9. Рисова кукурузна - 300 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | умови оплати – згідно п. 4.1. Розділу 4 Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021 р. • У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі.. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 11:13 |
ТД КРУПА.doc | |
26 січня 2021 11:13 |
Проект договору КРУПА.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
101 545,00
UAH з ПДВ
|
101 545,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
104 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3023816875 |
Очікує рішення |
101 545,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 14:33
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 08:11 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 27 лютого 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Про відміну процедури закупівлі відкриті торги по предмету закупівлі. Рудакевич Руслан Олегович повідомив, що здійснивши аналіз поданих учасниками тендерних пропозицій відповідно до характеру вимог тендерної документації виявлено, що права окремих учасників можуть бути порушені через допущену технічну помилку у назві предмета закупівлі під час складання тендерної документації , зокрема, поставка такого товару , як «рисова кукурузна», а саме : 1. у пункті 4.3 розділу І тендерної документації ; 2. у Додатку 2 тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: «ПРОПОЗИЦІЯ» ; 3. у Додатку 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ; 4. у Додатку 4 тендерної документації слова «Рисова кукурузна» та відсутність взагалі такого виду товару круп . Отже необхідно розглянути питання про відміну торгів відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути на вимогах, що передбачені п. 1.1. Розділ VI в тендерній документації. При цьому, необхідно здійснити перепланування закупівлі і усунути перешкоди, які можуть виникнути для участі у торгах учасниками закупівлі. Рішення про відміну торгів унеможливить завдання шкоди законним інтересам учасників закупівлі. ВИРІШИВ: Відмінити тендер відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути на вимогах, що передбачені п. 1.1. Розділ VI в тендерній документації. |
Документи:
16 лютого 2021 08:10
|
Електронний підпис |
16 лютого 2021 08:09
|
3. Протокол відміни торгів КРУПА.pdf |