Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
599 927,40 UAH
UA-2021-01-26-001638-a 5271309e47ae4f8485f1f6f4c3d07c7b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Валерійович Шепета

+380567450231 gfu@gfu.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02312353
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. М.Грушевського 3
Контактна особа: Володимир Валерійович Шепета
+380567450231
gfu@gfu.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п.2. ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі, якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання при відсутності конкуренції з технічних причин. На сьогоднішній день теплові мережі департаменту фінансів облдержадміністрації підключені до мереж КП „Теплоенерго”. В місці розташування Департаменту (місто Дніпро) відсутня інша організація, яка надає послугу з постачання теплової енергії. 22 січня 2021 року були проведені переговори з КП „ТЕПЛОЕНЕРГО” щодо закупівлі послуги з постачання теплової енергії, в результаті яких сторони досягли згоди по основним умовам закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 13:53
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Послуга з постачання теплової енергії

Послуга з постачання теплової енергії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337 Гигакалория
Послуга з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49600, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.М.Грушевського,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату за цим договором щомісяця після одержання акту прийому-передачі та рахунку від Виконавця впродовж 5 банківських днів, але не пізніше 25 числа місяця наступного за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення оплати за спожиту послугу. Оплата за спожиту послугу у грудні 2021 р. може бути здійснена в поточному місяці до 31.12.2021 р. У разі затримки бюджетного фінансування оплата проводиться продовж 5 банківських днів після отримання коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

26 січня 2021 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Дніпровської міської ради
#32688148
Переможець 599 927,40
UAH з ПДВ
26 січня 2021 13:53

Документи

26 січня 2021 13:52
Електронний підпис
26 січня 2021 13:52
Тепло акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 13:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Дніпровської міської ради
#32688148
599 927,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 13:52
Електронний підпис
26 січня 2021 13:52
Тепло акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:03
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 15:16
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 15:15
допугода 3.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 15:04
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 15:02
допугода 2.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 15:02
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:45
тепло допугода 1.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 14:43
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 13:35
договор тепло.pdf укладений
12 лютого 2021 13:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 березня 2021 09:39
42 355,00 UAH UA168201720343150002000017840
ДФ Дніпропетровської ОДА
UA193054820000026030301770685
КП "Теплоенерго"
Оплачений
12 березня 2021 10:22
74 840,93 UAH UA168201720343150002000017840
ДФ Дніпропетровської ОДА
UA193054820000026030301770685
КП "Теплоенерго"
Оплачений
14 квітня 2021 09:32
53 474,07 UAH UA168201720343150002000017840
ДФ Дніпропетровської ОДА
UA193054820000026030301770685
КП "Теплоенерго"
Оплачений
13 травня 2021 16:22
10 503,08 UAH UA168201720343150002000017840
ДФ Дніпропетровської ОДА
UA193054820000026030301770685
КП "Теплоенерго"
Оплачений
14 травня 2021 12:12
16 936,54 UAH UA168201720343150002000017840
ДФ Дніпропетровської ОДА
UA193054820000026030301770685
КП "Теплоенерго"
Оплачений
14 грудня 2021 09:37
85 072,67 UAH UA168201720343150002000017840
ДФ Дніпропетровської ОДА
UA193073500000026005001178101
КП "Теплоенерго"
Оплачений
24 грудня 2021 12:15
169 607,44 UAH UA168201720343150002000017840
ДФ Дніпропетровської ОДА
UA193073500000026005001178101
КП "Теплоенерго"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладена додаткова угода про таке: 1. В пункті 21 вищезазначеного договору: 1.1. Перше речення доповнити словами: «та визначається в межах кошторисних призначень Замовника на 2021 рік». 1.2. Друге речення викласти в наступній редакції: «Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Викласти передостанній абзац пункту 21 вищезазначеного договору в наступній редакції: «Внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуги включаються до плати виконавцю і в рахунку відображаються окремо, про що укладається окремий договір.» 3. Доповнити пункт 27 вищезазначеного договору реченням наступного змісту: «Попередня оплата послуги шляхом внесення авансових платежів, передбачена пунктами 26 та 27 цього Договору, здійснюється Замовником на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”.
Номер договору про закупівлю: 080449
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено банківські реквізити Виконавця
Номер договору про закупівлю: 080449
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено тариф
Номер договору про закупівлю: 080449
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 452 789,73
UAH (в тому числі ПДВ 75 464,96 UAH)