Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Налаштування програми надання консультацій з методології ведення обліку засобами ПЗ "Дебет Плюс V12" код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
3 450,00 UAH
UA-2021-01-26-001248-c c9da49b7570a4169a40e28256b9d7506
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукелко Валентина Іванівна

+380542251103 kzsorsosdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02000398
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, площа Троїцька,14
Контактна особа: Кукелко Валентина Іванівна
+380542251103
kzsorsosdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 година
Ціна за одиницю: 690UAH без ПДВ
Налаштування програми надання консультацій з методології ведення обліку засобами ПЗ "Дебет Плюс V12"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги, надані Виконавцем за цим Договором, здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно з актом прийому-передачі послуг не пізніше 3-х календарних днів з моменту його отримання Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

26 січня 2021 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шатохін Євген Вікторович
#3017118032
Переможець 3 450,00
UAH
26 січня 2021 11:03

Документи

26 січня 2021 11:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:05
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:31
договір № 3262 від 26.01.2021 укладений
26 січня 2021 11:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Налаштування програми надання консультацій з методології ведення обліку засобами ПЗ "Дебет Плюс V12" 5 година 690,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 450,00
UAH