Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Disposal / disposal of garbage and waste management (collection, removal (transportation) and disposal of household waste).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комплекс з вивозу побутових відходів |
Код ЄДРПОУ: | 33290649 |
Вебсайт: | http://musor.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61140, Україна , Харківська область обл., Харків, пров.Золотий, 4 |
Контактна особа: |
Олег Толстіков +380577253029 olegtolstikov@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Глушач Сергій +380577253029 olegtolstikov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Complex waste removal |
National ID: | 33290649 |
Contact point: |
Oleg Tolstikov +380577253029 olegtolstikov@ukr.net |
Additional contacts: |
Глушач Сергій +380577253029 olegtolstikov@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 09:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 32 144 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 160800 UAH |
Publication date: | 26 січня 2021 09:02 |
Enquiries until: | 16 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 32 144 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 160 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунковим періодом є календарний місяць. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 09:02 |
тд_18_додаток_3 цін пропозиція.docx | |
26 січня 2021 09:02 |
тд_18_додаток_4 проект договору_.docx | |
26 січня 2021 09:02 |
тд_18_Додаток 1_технічні вимоги_.docx | |
26 січня 2021 09:02 |
тд_18_додаток_2_квалiфiкацiйнi_вимоги.docx | |
26 січня 2021 09:02 |
ТД_18_Утилізація видалення сміття та поводження зі сміттям_.docx | |
26 січня 2021 09:02 |
тд_18_додаток_1а.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000091 ● 9fbb99489165472caf6da830b0cd5ff3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 21:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2022 № 247
(дата) м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 02.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2022 № 247
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2021-01-26-000544-b 26.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 06:20:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів.», ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-26-000544-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому у додатку 4 до Тендерної документації «Проєкт договору » у пункті 8.3.3; 8.3.9 розділу VІIІ « Права та обов’язки сторін » щодо своєчасності вивезення ТПВ та у пункті 9.2 розділу ІХ «Відповідальність сторін» у разі порушення Виконавцем умов Договору щодо якості послуг, проведено посилання на вимоги нормативного документу, який втратив чинність: вимоги Сан ПІН № 42-128-4690-88 «Санітарні правила утримання територій населених місць» .
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-10 08:06:39
Шановний Станіславе Анатолійовичу ! КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» надає пояснення до запитань в ході проведення моніторингу № UA-M-2022-11-03-000091, стосовно процедури закупівлі : Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів. (UA-2021-01-26-000544-b Закупівля на prozorro.gov.ua).
КП « Комплекс з вивозу побутових відходів» (Замовник), оприлюднено тендерну документацію у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. Стосовно першого питання:
«Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.».
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», (яка має рекомендаційний характер), на підставі закупівельних цін попередніх закупівель з урахуванням коефіцієнту індексації».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), розміщено за посиланням на сайті КП «КВПВ»: informaciya_na_vykonannya_postanovy_kmu_710_UA-2021-01-26-000544-b.doc (live.com).
У вказаному Обґрунтуванні, зокрема міститься інформація про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із застосуванням одного з методів згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, з урахуванням закупівель проведених в попередніх роках.
Крім того, слід зазначити, що підприємством та Управлінням координації публічних закупівель Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради, здійснювались запити до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №403/021, 2764/2020 з питання набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова № 1266). В обох випадках, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, посилалось на орган Держаудитслужби, як розробника постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266. Водночас, постанова КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не належить до законодавства про публічні закупівлі.
Так, листом Державної аудиторської служби України від 21.04.2021 р. № 416/0/43-21 від 21.04.2021 зазначено, що « законодавством наразі не визначено форми та/або змісту обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення якого має забезпечуватись відповідно до положень Постанови № 710. Отже Замовники самостійно визначають вичерпний перелік інформації, що є обгрунтуванням технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, для такого оприлюднення.
Та, Листом Держаудитслужби від 09.06.2021 р. № 003100-14/7175-2021 “Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. № 1266” зазначено зокрема наступне: «Наразі законодавством не визначено форми та/або змісту обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення якого має забезпечуватись відповідно до положень Постанови № 710 (далі – обґрунтування). Отже, замовники самостійно визначають вичерпний перелік інформації, що є обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, для такого оприлюднення.».
Крім того зазначено наступне : «Щодо перевірки дотримання вимог Постанови № 710, зазначаємо, що Кабінет Міністрів України доручив Держаудитслужбі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
При цьому згідно із статтею 5 Закону № 2939 контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Зважаючи на зазначене, Держаудитслужба в обов’язковому порядку під час здійснення державного фінансового контролю перевіряє питання дотримання вимог Постанови № 710.
При цьому зазначаємо, що законодавство не передбачає адміністративної відповідальності за недотримання пункту 4¹ Постанови № 710.». Заступник Голови О. Шкуропат
Слід також зауважити, що згідно із судовою практикою, відображеною зокрема в рішенні Харківського окружного адміністративного суду від 18.01.2022 р. у справі №520/14195/21 (номер ЄДРСР 103177557) створені Харківської міською радою на основі комунальної власності територіальної громади міста Харкова комунальні підприємства не є головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки, а відтак і не належать до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. №710 (зі змінами від 16.12.2020 р. №1266) щодо обов’язкового оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
При цьому, положення іншої норми постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. №710 - пункту 4 мають рекомендаційний характер та не поширюються безпосередньо на замовника – комунальне підприємство.
Аналогічна позиція міститься також в постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.04.2022 р. у справі №380/14090/21 (номер ЄДРСР 103962896).
Стосовно другого запитання :
2. « Чому у додатку 4 до Тендерної документації «Проект договору » у пункті 8.3.3; 8.3.9 розділу VІIІ « Права та обов’язки сторін » щодо своєчасності вивезення ТПВ та у пункті 9.2 розділу ІХ «Відповідальність сторін» у разі порушення Виконавцем умов Договору щодо якості послуг, проведено посилання на вимоги нормативного документу, який втратив чинність: вимоги Сан ПІН № 42-128-4690-88 «Санітарні правила утримання територій населених місць».
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому ст. 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Таким чином, тендерна документація розроблялася замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема, статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Включення до договору вимоги дотримання СанПІН № 42-128-4690- 88 «Санітарні правила утримання територій населених місць», є бажанням Замовника. Крім того, слід зазначити, що процедура була оприлюднена 26 січня 2021 року, Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2021р. та Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2021 року. Під час проведення закупівлі скарг, вимог, тощо., з цього питання до Замовника не надходило.
Згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» від 17.03.2011 р. №145 з 01.01.2012 р. на території України не застосовуються «Санитарные правила содержания территорий населенных мест», затверджені Головним державним санітарним лікарем СРСР від 05.08.1988 р. №4690-88.
Слід зауважити, що відповідно до п. 8.3.3. проекту Договору передбачено обов’язок Виконавця забезпечити своєчасне вивезення ТПВ не тільки згідно положень СанПІН № 42-128-4690-88 «Санітарні правила утримання територій населених місць», але також інших нормативно-правових актів, в тому числі згідно з обов’язковим для сторін Договору наказом Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» від 17.03.2011 р. №145.
При цьому, згідно з п. 2.1. проекту Договору Виконавець повинен виконати передбачені цим Договором послуги, якість яких повинна відповідати Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; Закону України «Про охорону навколишнього природнього середовища»; Постанови КМУ від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів»; Закону України «Про відходи», іншим нормативно-правовим актам, які стосуються даних послуг.
Оскільки, даний пункт, включений до договору, не відноситься до Істотних умов договору, не відноситься до «Кваліфікаційних критеріїв», не відноситься до ст. 17 Закону «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі», не порушує норми ст. 22 Закону «Тендерна документація» та ст. 31 «Відхилення тендерних пропозицій», договір укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та виконано повністю, претензії у сторін відсутні та Додатком 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що надання послуг повинно здійснюватися відповідно до:
• Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
• Закону України «Про охорону навколишнього природнього середовища»;
• Постанови КМУ від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів»;
• Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
• Закону України «Про відходи».,
Замовником не порушено жодних вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним, дії замовника не суперечать законодавству України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-10 14:42:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів.», ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-26-000544-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до пункту 6.1 Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ про закупівлю послуг строк надання послуг з моменту підписання договору до 31.12.2021 щоденно з 7.00 до 23.00 годин за контейнерною схемою. Одночасно, пунктом 7.1 Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ встановлено, що строк дії договору до 31.12.2021, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за договором. Додатковою угодою №4 від 30.12.2021 строк надання послуг та строк дії договору визначено до 31.03.2022 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ про закупівлю послуг .
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-14 16:50:30
Відповідь на запитання
Керівнику ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Косінову С. А.
ПОЯСНЕННЯ
Шановний Станіславе Анатолійовичу !
КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» надає пояснення до запитань в ході проведення моніторингу № UA-M-2022-11-03-000091, стосовно процедури закупівлі : Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів. (UA-2021-01-26-000544-b Закупівля на prozorro.gov.ua).
1. Стосовно питання:
«Відповідно до пункту 6.1 Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ про закупівлю послуг строк надання послуг з моменту підписання договору до 31.12.2021 щоденно з 7.00 до 23.00 годин за контейнерною схемою. Одночасно, пунктом 7.1 Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ встановлено, що строк дії договору до 31.12.2021, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за договором. Додатковою угодою №4 від 30.12.2021 строк надання послуг та строк дії договору визначено до 31.03.2022 року. Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ про закупівлю послуг».
Між Комунальним підприємством «Комплекс з вивозу побутових відходів» та ТОВ «МЕГАТРАНС ІНВЕСТ», за результатом проведеної закупівлі був укладений Договір про надання послуг від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ. Згідно з п. 5.1. Розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ПРИЙМАННЯ ПОСЛУГ, договору встановлено, що: Надання послуг оформлюється Сторонами актом приймання наданих послуг до сьомого числа поточного місяця.
Строк дії Договору про закупівлю послуг № Т-23/03-МТ від «23» березня 2021р. було подовжено керуючись п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та п.11.3 Договору. ( Продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у 2021 році).
В зв’язку із вищевикладеним, КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» надає на Ваш запит документи, що підтверджують виконання сторонами умов Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ про закупівлю послуг.
Крім того, слід зазначити, що Розділом X. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ, до договору передбачено :
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
10.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3-х днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
10.3. Існування обставин непереборної сили повинно бути підтверджене письмово Торгово- промисловою палатою України або іншим компетентним органом України. Кожна зі Сторін повинна докладати всіх можливих зусиль для того, щоб уникнути завдання іншій Стороні цього Договору будь-яких збитків.
10.4. Сторона, що має намір послатися на обставини непереборної сили, зобов'язана протягом десяти днів із урахуванням можливостей технічних засобів миттєвого зв'язку та характеру існуючих перешкод повідомити іншу Сторону про наявність обставин непереборної сили. Інформація повинна містити дані про характер обставин, а також оцінку щодо впливу на виконання цього Договору.
тому, керуючись інформацією на офіційному сайті Торгово-промислової палати України (далі – ТПП України), а саме, розміщеним листом ТПП України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
ТПП України на підставі статей 14 та 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», Статуту ТПП України засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України В. Зеленського від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами).
Враховуючи зазначене, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Таким чином, якщо порушення зобов’язання сталося в період дії обставин непереборної сили підстави нарахування пені чи штрафних санкцій та застосування будь-яких інших заходів відповідальності відсутні.
КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» не здійснювались заходи, передбачені Розділом ІХ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН до договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ.
Додатки: Акти приймання наданих послуг на _12_арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-15 00:00:21
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів.», ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-26-000544-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до пункту 6.1 Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ про закупівлю послуг строк надання послуг з моменту підписання договору до 31.12.2021 щоденно з 7.00 до 23.00 годин за контейнерною схемою. Одночасно, пунктом 7.1 Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ встановлено, що строк дії договору до 31.12.2021, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за договором. Додатковою угодою №4 від 30.12.2021 строк надання послуг та строк дії договору визначено до 31.03.2022 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують проведену оплату
за надані послуги .
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-17 15:56:53
Відповідь на запитання
ПОЯСНЕННЯ
Шановний Станіславе Анатолійовичу !
КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» надає пояснення до запитань в ході проведення моніторингу № UA-M-2022-11-03-000091, стосовно процедури закупівлі : Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів. (UA-2021-01-26-000544-b Закупівля на prozorro.gov.ua).
1. Стосовно питання:
«Відповідно до пункту 6.1 Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ про закупівлю послуг строк надання послуг з моменту підписання договору до 31.12.2021 щоденно з 7.00 до 23.00 годин за контейнерною схемою. Одночасно, пунктом 7.1 Договору від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ встановлено, що строк дії договору до 31.12.2021, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за договором. Додатковою угодою №4 від 30.12.2021 строк надання послуг та строк дії договору визначено до 31.03.2022 року. Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують проведену оплату за надані послуги .».
Між Комунальним підприємством «Комплекс з вивозу побутових відходів» та ТОВ «МЕГАТРАНС ІНВЕСТ», за результатом проведеної закупівлі був укладений Договір про надання послуг від 23.03.2021 №Т-23/03-МТ.
Строк дії Договору про закупівлю послуг № Т-23/03-МТ від «23» березня 2021р. було подовжено керуючись п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та п.11.3 Договору. ( Продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у 2021 році).
В зв’язку із вищевикладеним, КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» надає на Ваш запит інформацію, що підтверджує проведені оплати за надані послуги.
Додатки: Інформація щодо проведених оплат на користь ТОВ «МЕГАТРАНС ІНВЕСТ» на 7 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керівнику ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Косінову С. А. Інформація щодо здійснених заходах направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. Шановний Станіславе Анатолійовичу ! КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» надає інформацію щодо питання притягнення до відповідальності осіб, з вини яких, в ході проведення моніторингу № UA-M-2022-11-03-000091, стосовно процедури закупівлі : Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів. (UA-2021-01-26-000544-b Закупівля на prozorro.gov.ua), було виявлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.» «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Проведення процедури закупівлі : Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів. (UA-2021-01-26-000544-b Закупівля на prozorro.gov.ua), було здійснено на підставі організаційно-розпорядчих повноважень Аббасова Ф. С., (на той час директор КП «КВПВ»), передбачених Статутом підприємства та обов’язкових до виконання підлеглими працівниками. Так, на підставі службової записки від Аббасова Ф. С. (Додатки до службової записки: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІЛІ; КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю.) до Тендерного комітету, було розпочато проведення вищезазначеної закупівлі. Повноваження Аббасова Ф. С., також підтверджується контрактом від 03.12.2020 року, укладеного між Харківською міською радою (іменована далі Власник) та громадянином Аббасовим Фазілєм Севіндіковичем (іменований далі Керівник), щодо призначення його на посаду директора КП «Комплекс з вивозу побутових відходів». Відповідно до п.1.1. за контракту Аббасов Ф.С. зобов’язувався здійснювати поточне керівництво підприємством, забезпечувати його високоприбуткову діяльність, ефективне використання і зберігання закріпленого за підприємством майна, якісне виконання завдань, передбачених Статутом підприємства. Згідно з розпорядженням Харківського міського голови від 04.04.2022 року про звільнення з займаної посади було визначено: Аббасова Ф.С. — директора комунального підприємства «Комплекс з вивозу побутових відходів» звільнити з займаної посади 07.04.2022 року за угодою сторін згідно з п. 1 ст. 36 КЗпП України. Згідно наказу КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» №49-1/СП від 07.04.2022 року про звільнення Аббасова Фазіля Севіндіковича директора КП «КВПВ» було звільнено з посади директора з 07.04.2022 року за згодою сторін. На підставі вищезазначеного, станом на 28.11.2022 року, КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» не має можливості притягнути до відповідальності особу, з вини якої допущено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині включення в додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» вимог СанПІН № 42-128-4690-88 «Санітарні правила утримання територій населених місць» від 05.08.1988, які Наказом від 17.03.2011 № 145 Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць вважаються такими, що не застосовуються на території України з 01.01.2012. З метою недопущення в подальшому законодавства у сфері закупівель, КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» зобов’язується неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-11-29 14:00:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комплекс з вивозу побутових відходів |
Код ЄДРПОУ: | 33290649 |
Місцезнаходження: | 61140, Україна, Харківська область обл., Харків, пров.Золотий, 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ЕКОРЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2021 09:53
|
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" |
32 098 080,00
UAH з ПДВ
|
31 805 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ЕКОРЕСУРС" |
32 144 000,00
UAH з ПДВ
|
31 971 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" #40442258 |
Переможець |
31 805 340,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:14
|
Д. у. № 4 20%..PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:11
|
Д. у. № 3 Зменшення обсягу..PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 12:08
|
Д.у. № 2 від 01.11.2021..PDF | зміни до договору |
01 листопада 2021 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 13:27
|
Дод. угода № 1 від 23.03.2021..PDF | зміни до договору |
23 березня 2021 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 13:16
|
Дог. № Т-2303-МТ від 23.03.2021..PDF | укладений |
23 березня 2021 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | Т-23/03-МТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ". |
Номер договору про закупівлю: | Т-23/03-МТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | Т-23/03-МТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | Т-23/03-МТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |