Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького 2 |
Контактна особа: |
Драцова Тетяна Георгіївна +380503847607 dracova@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 09:01 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 09:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 08:57 |
ТД_43.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000077 ● d003e3c63edb407ca779bd82d7437c62
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 21:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
07.12.2022 № 38-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022№003100-18/3932-2022.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Тетяна НОВІКОВА
Додаток
до наказу від 07.12.2022
№ 38 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ UA-2021-01-26-000236-c 26.01.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-12 16:39:39
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів механічні частини для КрАЗ, МАЗ, КАМАЗ за (ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-000236-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 09.03.2021 № 130/13/43В та додатковою угодою від 29.12.2021 № 1 терміном до 31.03.2022?
2. Чи виконано в повному обсязі зобов’язання обома сторонами за договором від 09.03.2021 № 130/13/43В з урахуванням додаткової угоди від 29.12.2021 № 1 терміном до 31.03.2022?Пояснення, інформацію та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 17:17:02
Пояснення
На Ваш запит від 12.12.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:34320000-6, "Механічні частини для КрАЗ, МАЗ, КАМАЗ", (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-26-000236-c), початого згідно з наказом Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 07.12.2022 № 38-з, повідомляємо наступне.
З питання №1. Термін дії договору від 09.03.2021 № 130/13/43В (далі – Договір) було подовжено сторонами з укладанням додаткової угоди від 29.12.2021 №1 терміном до 31.03.2022.
Згідно з вимогами п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відповідно до роз’яснення Мінекономіки від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю», форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Так, у ДП «СхідГЗК» у 2021 році мала місце затримка фінансування витрат, що стало наслідком виникнення значної кредиторської заборгованості за отримані товари, роботи та послуги, а також затримки з виплати заробітної плати. Вказані обставини підтверджуються бухгалтерською звітністю за формою №1 та №2.
Оскільки підприємство працювало в умовах режиму економії та обмеження фінансування, а тому не в повному обсязі здійснювало замовлення на постачання товару за Договором для недопущення штучного зростання кредиторської заборгованості перед постачальниками та сплати штрафних санкцій за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань. Відповідно, потреба в постачанні товару на дату укладення додаткової угоди не втратила актуальності та мала місце необхідність продовження поставок у першому кварталі 2022 року без збільшення вартості одиниці товарів та суми Договору. Окрім того, постачальник звернувся до підприємства з листом від 16.12.21 №31/12-12 щодо продовження строку дії договору про закупівлю.
З урахуванням викладеного, з постачальником було погоджено продовження терміну дії договору зі збереженням цін на рівні, що діяли на момент укладання Договору без їх змін протягом 2021 року, що дало можливість ДП «СхідГЗК» уникнути зайвих витрат, які були б можливі через зростання цін на ринку даного товару.
Аналогічної позиції щодо визначення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю дотримується Шостий апеляційний адміністративний суд у справі № 640/8300/19.
З питання №2. Зобов’язання постачальником було виконано в обсязі згідно з заявками замовника. Загальна сума поставленого товару склала 2 566 878,00 грн. При цьому Замовником не в повному обсязі виконано зобов’язання щодо оплати поставленого товару та станом на 01.12.2022 має місце кредиторська заборгованість на 01.12.2022 в сумі 681510,00 грн.
- Ф 1 за 2021 рік.pdf
- Ф 2 за 2021 рік.pdf
- Лист Контрагента 31_12-12 від 16.12.21.pdf
- видаткова__3 від 18.03.2021р..pdf
- видаткова__4 вiд 18.03.2021р..pdf
- Видаткова накладна _11 від 19.04.21.pdf
- Видаткова накладна _14 від 19.04.21.pdf
- Видаткова накладна _13 від 19.04.21.pdf
- Видаткова накладна _24 від 10.06.21.pdf
- Накл23 від 10.06.2021.pdf
- Накл25 від 10.06.2021.pdf
- Накл37 від 09.07.2021.pdf
- Накл55 від 18.10.2021.pdf
- Накл74 від 30.11.2021.pdf
- Накл75 від 30.11.2021.pdf
- Накл77 від 30.11.2021.pdf
- Накл85 від 30.12.2021.pdf
- видаткова__1 вiд 15.02.2022р..pdf
- видаткова__6 вiд 01.03.2022р..pdf
- видаткова__4 вiд 01.03.2022р..pdf
- Платіжні доручення.pdf
- платіж 12жовт22.pdf
- платіж 26жовт22.pdf
- Пояснення
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАЗ-УКРАЇНА" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПРОММАРКЕТ" |
2 634 999,60
UAH з ПДВ
|
2 634 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАЗ-УКРАЇНА" #32376626 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 14:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2021 14:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПРОММАРКЕТ" #40725285 |
Переможець |
2 634 999,60
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:49
|
Додаткова угода 1 від 29.12.21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 09:05
|
Договір 130-13-43В від 09.03.21.pdf | укладений |
09 березня 2021 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 130/13/43В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |