Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Очікувана вартість
253 500,00 UAH
UA-2021-01-25-010936-b e2d064b6267a479385a20347c52a8c43
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лейбик Ірина Павлівна

+380332283525 tender@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ Волиньобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Єршова, 4
Контактна особа: Лейбик Ірина Павлівна
+380332283525
tender@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 19:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2021 14:46
Очікувана вартість: 253 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 267,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Місцезнаходження замовника: Україна, 43023, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ. ЄРШОВА, будинок 4. Категорія замовника: суб’єкт господарювання, що здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Вид закупівлі: спрощена процедура (спрощена закупівля – для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 шт
Стільці та крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Єршова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 19:54
Проєкт договору.docx
25 січня 2021 19:54
Документація оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строку оплати
Дата подання: 26 січня 2021 18:18
Дата відповіді: 27 січня 2021 11:20
Шановний замовник, поясніть, будь ласка, чим обумовлений такий величезний строк оплати за поставлений товар тривалістю в 120 днів? В яких нормальних цивільно-правових відносинах таке можливо, щоб оплата здійснювалась після користування товаром на протязі 4 місяців? Чи ви вважаєте, що постачальник повинен безоплатно здійснювати кредитування вашої організації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
Відповідно до п. 4.1. проєкту договору про закупівлю встановлено: «Розрахунки за Товар, що поставляється Постачальником, за даним Договором здійснюються у безготівковій формі протягом 120 (сто двадцяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії Товару Покупцем, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в окремих випадках за згодою Сторін можлива передоплата».
Таким чином, оплата за поставлений товар буде проведена протягом 120 днів, а не через 120 днів.
Тобто, це є граничний термін, який виділений Покупцю на оплату товару з урахуванням усіх можливих затримок фінансування або інших обставин, що не відносяться до обставин непереборної сили, але і не є під контролем Покупця. А відтак, враховуючи зацікавленість Покупця якнайшвидше розрахуватися за товар (за умови, що такий товар належної якості) - оплата може бути проведена в найкоротший термін.
Проєкт договору у сьогоденній редакції в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства, що сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника, як суб’єкта господарювання, у майбутньому та створенню сприятливого правового поля у відносинах із контрагентом.
Звертаємо увагу, що згідно з ч. 1 ст. 41 Закону № 922: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 692 ЦК України покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару.
Нормами Закону, в даному випадку, не обмежено Замовника граничними строками розрахунку за товар. Таким чином, Замовником встановлено одну з істотних умов договору – порядок розрахунку протягом 120 днів, деталізуючи правовідносини між сторонами договору, що є виключно правом Замовника.
аналоги запитуваної продукції
Дата подання: 27 січня 2021 16:28
Дата відповіді: 27 січня 2021 18:23
Чи будете ви розглядати аналоги запитуваної продукції? Чи допустимі незначні відхилення в розмірах стільців і кріслах?
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. В нашому випадку застосована спрощена закупівля згідно статті 14 Закону.
В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Крім того, в Законі не вимагається обґрунтовувати посилання на торгову марку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-25-010936-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:32565288
Дата подання: 26 січня 2021 17:37
Вимогоа усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити п.п. 4, 6 Додатку 1 ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТА НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ учасниками спрощеної, задля додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників
Відповідно до вимог п.п. 4, 6 Додатку 1 ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТА НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ учасниками спрощеної закупівлі для участі у процедурі закупівлі Учасник повинен надати, зокрема, наступні документи українською мовою у сканованому вигляді:
п. 4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше десятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
п. 6. Копію витягу з реєстру платників податку - для учасника, який є платником податку на додану вартість або свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, завірену печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника.
Копію витягу з реєстру платників єдиного податку або свідоцтва про сплату єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку, завірену печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника.

Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що інформація, вимоги, щодо документального підтвердження якої встановлені у п.4 та п.6 Додатку 1 ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТА НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ учасниками спрощеної закупівлі, є інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель та міститься за наступними посиланнями:

https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv
https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod

Ґрунтуючись на вищезазначеному, враховуючи сталу позицію Антимонопольного комітету України з цього питання, зокрема, рішення винесені за наступними скаргами:

-номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель UA-2020-06-17-003147-c.c1
-номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель UA-2020-06-17-003147-c.c1
-номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель UA-2020-11-11-000445-c.a1

Звертаємось з вимогою усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити п.п. 4, 6 Додатку 1 ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТА НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ учасниками спрощеної задля додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, наступних принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 15:33
Відповідь надано у вигляді протоколу.

Документи

27 січня 2021 15:33
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 224 970,00
UAH з ПДВ
222 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чимрук Наталія Степанівна 231 607,00
UAH з ПДВ
223 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІШЕС" 253 500,00
UAH з ПДВ
253 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 13:14
Електронний підпис
04 лютого 2021 13:13
Тех.PDF
04 лютого 2021 13:13
Протокол.PDF
04 лютого 2021 13:13
Пропозиція.PDF
04 лютого 2021 13:13
Проєкт.PDF
04 лютого 2021 13:13
Довідки.PDF
04 лютого 2021 13:13
Витяг.pdf
04 лютого 2021 09:42
фін звіт.pdf
04 лютого 2021 09:42
сертифікат відповід.pdf
04 лютого 2021 09:42
свідоцтво пдв.pdf
04 лютого 2021 09:42
опис до статуту.PDF
04 лютого 2021 09:42
копія Статуту.pdf
04 лютого 2021 09:42
копія витягу ПДВ.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 14:25
Електронний підпис
04 лютого 2021 14:21
8. Установчі документи.pdf
04 лютого 2021 14:21
10. Аналогічні договори.pdf
04 лютого 2021 14:21
7. Довідки.pdf
04 лютого 2021 14:21
1. Пропозиція.pdf
04 лютого 2021 14:21
6. стаття 16.pdf
04 лютого 2021 14:21
4. Проект договору.pdf
04 лютого 2021 14:21
5. Технічна частина.pdf
04 лютого 2021 14:21
3. стаття 17.pdf
04 лютого 2021 14:21
11. Витяг 04.02.pdf
04 лютого 2021 14:21
2. лист згода.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 15:27
Електронний підпис
04 лютого 2021 14:49
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2021 14:49
Статут ТзОВ Рішес.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медіа-Вест"

ФОП Чимрук Наталія Степанівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІШЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медіа-Вест"
#23959024
Переможець 222 426,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 08:41

Документи

10 лютого 2021 08:40
Електронний підпис
10 лютого 2021 08:39
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест"
#23959024
222 426,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 08:40
Електронний підпис
10 лютого 2021 08:39
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 20:46
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 11:27
19-21-356.pdf укладений
22 лютого 2021 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 222 426,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 071,00 UAH)